Eén tampon kan tot drie glazen wodka opnemen. Dit fenomeen beperkt zich echter niet alleen tot meisjes, jongens brengen de tampon anaal in. Op blogs en forums wordt veel gediscussieerd over de trend. Tieners geven zelfs online tips aan elkaar.
Ik blijf me toch afvragen of dit geen hoax is, net zoals jenkem. Het lijkt me sterk dat 1 tampon 3 volledige glazen vodka kan opnemen (misschien bedoelen ze shotjes?). En zelfs als dit kan, moet die tampon toch zo gezwollen zijn dat hij niet meer in je aars past. Als ik er zo'n gezwollen spons zou in proberen te duwen, zou veel vodka er terug uitgeperst worden door de druk lijkt me. Of de huls moet er nog rondzitten, maar dat zou dan weer het absorberend vermogen beperken lijkt me (als man heb ik niet veel verstand van tampons).
Als je dan toch anaal gaat, waarom dan die tampon erbij sleuren? Je kan toch gewoon een doseerspuit vullen met jouw drug naar keuze zoals normale mensen?
En die laatste zin staat mij ook niet aan. Net alsof dit een grote bedreiging is voor onze jeugd. Iets te sensationeel allemaal..