smaak?

Ellesdee

Badass junkie
chemisch en vies

als ik t door vruchtesap heen gooi dan smaakt t net alsof je drankje te lang buiten de koelkast heeft gestaan, in de zon :rolleyes:

Serenity

Badass junkie
rotte eieren en zeezout. Echt, het goorste goedje wat ik ooit door mn keel heb gejast. Smerig spul, maar het effect :hearteyes:

tails

Belezen gebruiker
mja ok dat wou ik dus weten

en met welke hoeveelheid zou je best starten. Ik heb gelezen dat je niet meer dan 4 ml ineens mag nemen maar mag je dan erna nog bijnemen?

tails

Belezen gebruiker
ik ben er toch liever voorzichtig mee aangezien ik nog thuis woon en mijn ouders niet van mijn druggebruik weten

jasper

Wijs gebruiker
ghb valt niet op hoor thuis, hou je gewoon in een sprite flesje ofzo.
als ze je onder invloed betrappen zeg je gewoon dat je te veel hebt gedronken

Flugeltje

Wijs gebruiker
Teveel zien ze wel.
Zeker als ze je proberen wakker te maken en je ligt out. Dan moet je toch met een zeer goede uitleg komen, maar inderdaad, je ziet het imo niet zo erg hard als andere drugs.

tails

Belezen gebruiker
ok bedankt ik ga het nu wel eens een keer proberen :)
binnen een aantal weken heb ik men flesje :)

rich29

Newbie
mja nogal zout:) persoonlijk vind ik het sinaasappelsap wel te drinken....dan heeft het iets weg van vodka-jus. Maar zwaar lekker is het gewoon niet. Ksnap ook echt niet dat mensen dit zogenaamd ongemerkt in hun drankje kunnen hebben zonder het te proeven...

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
rich29 zei:
mja nogal zout:) persoonlijk vind ik het sinaasappelsap wel te drinken....dan heeft het iets weg van vodka-jus. Maar zwaar lekker is het gewoon niet. Ksnap ook echt niet dat mensen dit zogenaamd ongemerkt in hun drankje kunnen hebben zonder het te proeven...

Ik denk wel als je veel gezopen hebt, en in een rokerige ruimte staat, dan proef je niet veel meer.

jasper

Wijs gebruiker
TechNora zei:
rich29 zei:

Ik denk wel als je veel gezopen hebt, en in een rokerige ruimte staat, dan proef je niet veel meer.
wou ik ook net zeggen. of als je shotjes doet, is het binnen voor je er erg in hebt denk ik

DreamWeaver

Badass junkie
barry zei:
TechNora zei:
rich29 zei:

wou ik ook net zeggen. of als je shotjes doet, is het binnen voor je er erg in hebt denk ik

Tequila shots, niemand merkt iets.

J0rrit

Badass junkie
Op google vind ik overal dat het smaak-en geurloos is, als het wel een geur heeft, is het dan per defenitie iets anders?

MissMarie

Newbie
dat is dus een goed voorbeeld waarom je alles op internet niet gelijk kan geloven
het is dus echt niet smaak en geurloos
ik vind het in een drankje heel zout smaken en puur brand het op je tong met een zuurige zoute smaak
hoe het ruikt...
ik heb hier nix meer bij de hand maar het ruikt gewoon chemisch
als je het ruikt weet je gelijk eigenlijk dat het iets is wat je niet in hoort te nemen
zelfs als ik het had at the momentzou ik er voor jou niet speciaal aan gaan ruiken
wordt kotsmisselijk van de geur

J0rrit

Badass junkie
anneenna zei:
dat is dus een goed voorbeeld waarom je alles op internet niet gelijk kan geloven
het is dus echt niet smaak en geurloos
ik vind het in een drankje heel zout smaken en puur brand het op je tong met een zuurige zoute smaak
hoe het ruikt...
ik heb hier nix meer bij de hand maar het ruikt gewoon chemisch
als je het ruikt weet je gelijk eigenlijk dat het iets is wat je niet in hoort te nemen
zelfs als ik het had at the momentzou ik er voor jou niet speciaal aan gaan ruiken
wordt kotsmisselijk van de geur

Thnx voor je antwoord, en goede beginnershoeveelheid? Om rustig aan te beginnen, met ongekende sterkte? Vind om internet ook allemaal verschillende antwoorden hierop.

MissMarie

Newbie
dat is wel beetje normaal ja
als je de zoekfunctie zou gebruiken zou je het ook weten
maar omdat ik me toch verveel:P
ik zou met 3.5 ml beginnen
ik ben begonnen met 5ml en vind dat eigenlijk wel te veel
na 1uur/2uur denkt van dat mag wel heftiger of je voelt helemaal nix
kan je bij pakken en ik raad je aan om 2ml bij te pakken
en mischien de volgende keer gelijk 4 pakken
en volgende keer misschien nog meer
je moet je eigen hoeveelheid die jij prettig vind ff uitzoeken

J0rrit

Badass junkie
anneenna zei:

Goed maar ik weet dus nog niks over de sterkte he, misschien is die wel heel sterk? En, als ik al hoofdpijn krijg van de geur en de smaak maakte me echt letterlijk een beetje misselijk, hoe kan het effect dan chill zijn? :P

yaaaw

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
anneenna zei:

Goed maar ik weet dus nog niks over de sterkte he, misschien is die wel heel sterk? En, als ik al hoofdpijn krijg van de geur en de smaak maakte me echt letterlijk een beetje misselijk, hoe kan het effect dan chill zijn? :P
Neem eens een dipje mdma zou ik zeggen...
Je gaat bijna over je nek...maar het gevoel :hearteyes:

J0rrit

Badass junkie
yaaaw zei:
DarkScope zei:
anneenna zei:

Neem eens een dipje mdma zou ik zeggen...
Je gaat bijna over je nek...maar het gevoel :hearteyes:

Klopt helemaal.

Spor

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
een beetje als sperma dus :grin:

Dit weet ik niet en wil ik ook niet weten :grin:

In mijn ervaring is het geurloos, en gewoon zout... ?

over chemisch, rottend, en naar eieren stinkend kan ik niet meepraten... :) gewoon zout

Bovenaan