Metamorfinuana
Newbie
Gisteren was ik naar de shop gegaan en had wel zo'n lekkere haze gekocht met kristalletjes en al dat ik het niet kon laten die meteen maar even de grinden en een dikke joint te mee draaien. Tevreden van de verhoudingen proefde ik even zonder aan te steken ("wat kan ik verwachten?") en hij leek me zo geweldig dat iedereen er wel even van zou moeten proeven, maar de omstandigheden stonden er niet na en vandaag haalde ik de joint uit mijn lade maar van de smaak was nog amper wiet te proeven
Mijn vraag is of dit door de waarschijnlijk opgedroogde drum komt (hij lag vlak naast de cv) of dat de hazesmaak ook kan "opdrogen" of natuurlijk dat ik het slachtoffer ben geworden van keiharde placebo... ik kan er in ieder geval met mijn hoofd niet bij dat die joint nu zo smerig is
Mijn vraag is of dit door de waarschijnlijk opgedroogde drum komt (hij lag vlak naast de cv) of dat de hazesmaak ook kan "opdrogen" of natuurlijk dat ik het slachtoffer ben geworden van keiharde placebo... ik kan er in ieder geval met mijn hoofd niet bij dat die joint nu zo smerig is