smarts

doopie

Bewuste gebruiker
ik wete niet of deze topic hier echt thuis hoort maarja

ik wou graag wat willen weten
als ik kijk naar www.azarius.net staan er zoveel producten maar hoeveel werken er hier echt merkbaar van??
en wat zijn zon beetje de aanraders
van bijv: kruiden poeders paddo's zaden??

heb je ervaring of tips reactie graag :P

mindfly

Newbie
op je link bij psychedelics staat Salvia Divinorum
het zijn kruiden oid, die je moet roken in een waterpijp. gewoon een stevige hijs nemen , 30 seconden inhouden ( maar bij 20 sec. trip je al bijna hoor ) :openmouth:
en ja... het is wel een sterke trip opzich.. het ligt er beetje aan wat je gewend bent . ikzelf heb wel ervaring met xtc , en gewoon wiet of hasj , maar toch vond ik dit heftig. de echte trip duurt zelf maar minuut tot 2 miuten uiterlijk denk ik..daarna nog wat buzzig ofzo , dus als het fout gaat ( wat niet snel zal gebeuren denk ik) ben je er snel vanaf.
je kunt het gewoon in de smartshop halen . je hebt 5x en 10x (misschien ook nog wel sterkere hoor,weet ik zo niet) . misschien dat je met 5 kunt beginnen om uit te testen.

dit is wat ik er van weet...ik weet niet of je houd van psychedelische drugs
maja
als je het hebt gebruikt , laat het me ff weten , hehe :sunglasses:

Bal0n

Badass junkie
doopie zei:
ik wete niet of deze topic hier echt thuis hoort maarja

ik wou graag wat willen weten
als ik kijk naar www.azarius.net staan er zoveel producten maar hoeveel werken er hier echt merkbaar van??
en wat zijn zon beetje de aanraders
van bijv: kruiden poeders paddo's zaden??

heb je ervaring of tips reactie graag :P

Mja, de kruiden bij azarius zijn niet echt psychedelisch. Maar de Paddo's (Psilocybe Cubensis (Mexicaanse), Psilocybe Tampanensis (Philosopher Stones/Truffles)) zijn erg goed, maar dat is bij elke smart shop zo. Je heb ook nog de Amanaita Muscaria, maar die geeft over het algemeen niet zo'n fijne trip.

LSA zaadjes zijn ook wel ok, maar de dosering op de site klopt niet helemaal, je kan gerust 10 Hawaiian Baby Woodrose zaadjes nemen.

Cactussen zijn ook wel gaaf, maar moet je veel van eten en schijnt echt ontzettend smerig te zijn.

Salvia Divinorum zou ik pas gebruiken als je meer ervaring heb met psychedelica. Zelfde geldt voor Ayahuasca.

Ga gewoon naar de locale smartshop, of als je die niet heb in je omgeving even bij azarius bestellen, en doe eerst een half portie Mexicaanse Paddo's.

ipomike82

Experimenterende gebruiker
paddo's en cactussen zijn leuk, alleen de smaak is niet echt lekker dus je moet er wel wat bij hebben wat je daarna kan eten/drinken.
Als je aan t trippen bent moet je geen milkshake nemen want dat dood de trip binnen 5 min (achtergekomen uit ervaring)(behalve als je van de trip af wilt natuurlijk)

salvia heb ik ook een x geprobeert maar daar merkte ik toen niets van , weet niet waarom want iedereen die ik ken die het hebben geprobeert vonden het vet cool (dus dat moet ik dan nog maar een x proberen)

de herbal xtc's zijn ook wel leuk maar ik vondt ze leuker toen er nog ephedra in zat ( gaf toch net ff die extra kick)

Bal0n

Badass junkie
ipomike82 zei:
paddo's en cactussen zijn leuk, alleen de smaak is niet echt lekker dus je moet er wel wat bij hebben wat je daarna kan eten/drinken.
Als je aan t trippen bent moet je geen milkshake nemen want dat dood de trip binnen 5 min (achtergekomen uit ervaring)(behalve als je van de trip af wilt natuurlijk)

salvia heb ik ook een x geprobeert maar daar merkte ik toen niets van , weet niet waarom want iedereen die ik ken die het hebben geprobeert vonden het vet cool (dus dat moet ik dan nog maar een x proberen)

de herbal xtc's zijn ook wel leuk maar ik vondt ze leuker toen er nog ephedra in zat ( gaf toch net ff die extra kick)

Bij heel veel mensen werkt Salvia niet de eerste paar keer. Bij een kleine 10% zelfs helemaal niet.

mindfly zei:
op je link bij psychedelics staat Salvia Divinorum
het zijn kruiden oid, die je moet roken in een waterpijp. gewoon een stevige hijs nemen , 30 seconden inhouden ( maar bij 20 sec. trip je al bijna hoor ) :openmouth:
en ja... het is wel een sterke trip opzich.. het ligt er beetje aan wat je gewend bent . ikzelf heb wel ervaring met xtc , en gewoon wiet of hasj , maar toch vond ik dit heftig. de echte trip duurt zelf maar minuut tot 2 miuten uiterlijk denk ik..daarna nog wat buzzig ofzo , dus als het fout gaat ( wat niet snel zal gebeuren denk ik) ben je er snel vanaf.
je kunt het gewoon in de smartshop halen . je hebt 5x en 10x (misschien ook nog wel sterkere hoor,weet ik zo niet) . misschien dat je met 5 kunt beginnen om uit te testen.

dit is wat ik er van weet...ik weet niet of je houd van psychedelische drugs
maja
als je het hebt gebruikt , laat het me ff weten , hehe :sunglasses:

Ja heb er al veel van gehoord dat je heel van de planeet bent er van ik denk wel dat het een raar en heel nieuw gevoel is voor mij zou het niets zijn zou het niet aan kunnen en onprettig vinden en lang over na denken

Jeller

Badass junkie
ipomike82 zei:

ephedra is ook zo'n middel dat ze gebruiekn o mte vermageren, als je dat te veel neemt wordt je ook snel magerder

doopie

Bewuste gebruiker
ja probleem is dat ephedra niet legaal meer is in nederland als je het wil moet je het via belgie binnen halen :confused:

matthijs

Badass junkie
Over ephedra gesproken, ik hoorde dat er iets op de markt is met de naam black beauty. Hier zou toch nog ephedra inzitten. Weet iemand hier meer van?

Bovenaan