Smartshop.azarius

Carlitos

Badass junkie
Hoi,

Ik ben onder 18.
Bij machting geef je toch je banknummer en dan schrijven ze het af ?

Zien ze dat ik minderjarig ben dan,of de bank dat ik iets bij smartshop koop ?

Mvg

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nee Azarius kan niet zien of je onder de achtien bent

Volgens mij staat er op de afschrift wel dat het van Azarius komt, maar weet het niet zeker. Het postpakketje dat je krijgt is heel discreet, staat nergens iets op van smartshop ofzo.

Carlitos

Badass junkie
Iid het gaat me ook om het afschrift..
En paddo's die cubensis maxican,hoelang zijn ze houdbaar buiten de koelkast ?

:)

azgaza

Badass junkie
Ik heb al zeker 10 keer uitgebreid gepost hoe je paddo's moet drogen.. maargoed; nogmaals dan:

Je pakt keukenrol papier of wc papier, legt een flink dikke laag neer en legt de paddo's erop met steeds wat ruimte ertussen, leg ze dus niet tegen elkaar aan. Leg daar ook weer een papiertje bovenop en leg dat op in de schaduw ergens neer. Binnen een week zijn ze droog en je kan ze dan ongeveer een half jaar bewaren.

In de koelkast blijven ze 2-3-4 dagen goed afhankelijk van hoe vers ze waren toen ze verstuurd werden. Soms staat er een houdbaarheids datum op.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Japi-10 zei:
En in de koelkast :openmouth: ?
En als je ze laat drogen op zo velletje ?

Beetje oftopic maar toch

In de koelkast ongeveer een week ofzo.

Drogen doe je als volgt:

Leg de paddo's verspreid op een stuk keukenrol
gooi er nog een zooi keukenrol overheen, rustig wachten.
Geen föhns e.d. gebruiken, gewoon natuurlijk.

Keukenrollen om de dag of om de 2 dagen verversen.
Droog zijn ze maanden houdbaar

Doerak

Bewuste gebruiker
Japi-10 zei:
Hoi,

Ik ben onder 18.

Mvg
Hoe oud ben je dan? Als je 16 bent ofzo kun je echt wel paddenstoelen in een smartshop kopen (niet online maar in de winkel).

Afschriften, verzending e.d. zijn inderdaad erg discreet. De bank "controleert" sowieso niets... die boeit het niet wat jij met je geld doet.

Carlitos

Badass junkie
Ik ben 15,maar ik wil dat niet eens zijn.
Ik voel me altijd kinderachtig tussen eigen leeftijdsgenoten.

Maar goed,ben wel wat lang en oog wel 16/17.

Play_bunny

Wijs gebruiker
meestal 2 werkdagen. Dus reken maar op dinsdag of woensdag ofzo. Je kan ook op de website van azarius zien hoe ver ze met je bestelling zijn. Volgens mij krijg je zelfs een mailtje als het verzonden is, als ik het me goed herinner.

Armani7

Bewuste gebruiker
Japi-10 zei:
Hoi,

Ik ben onder 18.

Mvg

je kan toch gewoon een overschrijving doen ook?

Carlitos

Badass junkie
Ja kan.
Machtiging is makkelijker.

Maar mijn vraag was eigenlijk niet wanneer het binnen is,maar hoelang het duurt voordat de paddo's klaar zijn met drogen met het papier etc. ?

:)

svenvdh

Experimenterende gebruiker
dan maar bestelling plaatse :sunglasses: , dacht dat sommige pakketten dan werden gecontroleerd e.d...
tx voor de snelle reply

MindTraveler

Belezen gebruiker
ja in belgië is er wel heel veel onduidelijkheid omtrent de legaliteit van paddo's. als ik me niet vergis dan staat er in de belgische wet dat psYlocibyne en psYlocine illegaal zijn. beide stoffen zijn ten eerste al verkeerd gespeld (net als bij salvia), dus is de wet normaal ongeldig, en ten tweede is het niet duidelijk of het enkel om de stoffen psilocibyne en psilocine zelf of ook over psilocibyne- en psilocine-bevattende producten zoals paddestoelen gaat. M.A.W: belgen bestel honderden grammen paddo's van azarius want het gaat niet lang meer duren vooraleer die spellingsfoutjes aangepast worden.

(ps: excuseer me voor mijn veel te lange en onduidelijke zinnen, dat is een van mijn neveneffecten van overmatig speedgebruik :wink: )

tails

Belezen gebruiker
Doerak zei:
Hoe oud ben je dan? Als je 16 bent ofzo kun je echt wel paddenstoelen in een smartshop kopen (niet online maar in de winkel).

Mag je al vanaf je 16 en de smartshop binnenlopen mss?

Everio

Bewuste gebruiker
heb van de week ook mijn pakketje binnen van azarius :)

snelle levertijd :)

was vitamine c bommen en L-Tryptophaan

werkt trouwens echt dat je het ook merkt ook :)

Bovenaan