Smartshop in Maastricht

J0rrit

Badass junkie
Weet iemand hier misschien een goede smartshop in Maastricht, die Truffels verkopen? Ik kom namelijk bijna nooit in Maastricht, en heb dus ook geen idee waar er eentje ligt.

Als iemand het weet graag ook waar die precies te vinden is.

Alvast Bedankt.

PS: of wordt dit als reclame opgevat?

shihuandgi

Belezen gebruiker
ja man!

ik ga altijd in een kei moderne en goed onderhouden smartshop(op het einde van studio 69)

maar ken niet uitleggen hoe je er komt, en de straat weet ik ook niet:( sry,

mss anderen?

J0rrit

Badass junkie
hebben ze daar truffels? en hoe duur per portie? weet je miss waar in de buurt? het vrijthof of de maas of iets anders?

shihuandgi

Belezen gebruiker
bij vanleest (waar ik altijd binnegaan) iets verder kom je op een grote markt(waar er elke week markt is:tongueout:) uit, en daar links van je is een self bank, en daar die straat in naar boven kom je 2 smartshops tegen, mr gwn uitgaan tot op et einde kom je een hele mooi uitgerichte smartshop tegen(eigenaar stottert wel, maar het is een vriendelijke man!)...

prijs van de truffels zou ik niet weten,

heb er alleen: kratom, kanna en kattekruid gehaalt:)

J0rrit

Badass junkie
shihuandgi zei:
bij vanleest (waar ik altijd binnegaan) iets verder kom je op een grote markt(waar er elke week markt is:tongueout:) uit, en daar links van je is een self bank, en daar die straat in naar boven kom je 2 smartshops tegen, mr gwn uitgaan tot op et einde kom je een hele mooi uitgerichte smartshop tegen(eigenaar stottert wel, maar het is een vriendelijke man!)...

prijs van de truffels zou ik niet weten,

heb er alleen: kratom, kanna en kattekruid gehaalt:)

vragen ze daar om identiteit? ben namelijk pas over 2 weken 18 jaar.

De jongen

Bewuste gebruiker
Toevallig de sirius mss? Die man is oorspronkelijk duitser en hij komt soms niet zo goed uit zen woorden en stottert ook.
Vanachter kan je ook nog platen enzo kopen??

De jongen

Bewuste gebruiker
Maar in ieder geval ...De sirius schijnt een goede te zijn.
Deze ligt dicht bij de brusselse.....

shihuandgi

Belezen gebruiker
De jongen zei:
Toevallig de sirius mss? Die man is oorspronkelijk duitser en hij komt soms niet zo goed uit zen woorden en stottert ook.
Vanachter kan je ook nog platen enzo kopen??

jep dat is het!

met platen enzo!

vriendelijke man, spijtig vanhet gestotter,

en ivm met identiteits, nee, hij laat je gwn binne, kben er binnge geweest to)enk 16 was en toen ik (nu dus) 17 ben/was:tongueout:

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Yup, Sirius is bij vere weg de beste smart shop van Maastricht (en omstreken). De voorlichting is goed, de prijzen zijn scherp en al hun producten worden getest door het CAD zodat er geen zooi tussen zit.

psilocybine

Bewuste gebruiker
idd ik ga altijd al na sirius !!

ik heriner me nog dat ik 14 was :openmouth: en ik met mijn babyface daar voor de eerste keer paddo ging hale :'D nou ja .. zo kom je wel aan de ervaring en kennis ? nog er zijn altijd risico's

flash

Newbie
how gek ga naar maastricht wandel door de straat met coffeeshops zoals fanta heaven cool runnings enzo... tegenover cool runnings ligt de vision en twee huize verder nog ene plus ene sirirus aan overkant van vision.. en als je verder doorloopt kom je er nog wel tegen. genoeg smart shops waar ze je paddo's verkope! en nee je moet geen pass afgeven daar..

Psilo

Bewuste gebruiker
Belg?

Wat mij betreft Sirius. Zeer nette tent en goede kwaliteit.
Ik kocht een half jaar voor het eerst weer eens paddo's om te drogen. Ik kreeg er gewoon een volledig doosje gratis bij omdat de houdbaarheid over 3 dagen verliep.

Gewoon gedroogd en de kwaliteit is super.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja dat doen ze wel vaker, wat dat betreft is het inderdaad een hele nette tent. Zaken als de Mirakle en de Vision doen niet eens de moeite om er een houdbaarheids datum op te vermelden.

psilocybine

Bewuste gebruiker
Spirit Quest zei:
Ja dat doen ze wel vaker, wat dat betreft is het inderdaad een hele nette tent. Zaken als de Mirakle en de Vision doen niet eens de moeite om er een houdbaarheids datum op te vermelden.
hebben ze in de sirius ook geen repen ?
PB me het antwoord even :wink:

Bovenaan