Smartshop in Zwolle

proton

Belezen gebruiker
Voor wie het nog niet wist:

Er is weer een smartshop in Zwolle.
Hij zit in de : Van Hattumstraat, een zijstraat vanaf de Peperbus kerk, uitkomend op de Kamperstraat/Luttekestraat

Nette winkel!

Voor al uw paddo's en andere natuurlijke middelen ter verhoging van uw genot :)

neti

Badass junkie
kon m niet vinden gister, ff een sexshop ingelopen, volgens mij n ordinaire hoerenkeet en uiteindelijk toch aangekomen bij de smartshop... werd toegeblaft door een zeer agressieve chiwawa... nix gekocht, geen spannend aanbod

Moker

Bewuste gebruiker
hehe ja die chiwawa mocht mij ook niet :beer: ik heb de eerste keer ook eerst een aantal rondjes moeten lopen voordat ik hem zag zitten.

Moker

Bewuste gebruiker
ja had laast ook weer eens wat gekocht werkte ook niet, maar ga binnen kort weer eens shrooms kopen welke soorten hebben ze in zwolle tegenwoordig allemaal dan?

gummyfrog

Experimenterende gebruiker
wij hadden philisophers stones en damn die waren goeoeeoeod!
Ik heb liggen praten tegen de schoenen van een vriendin, de kraan vloeibaar voelen worden, in de boom van peter pan gezeten en uren naar het plafond gestaard, omdat deze zo fascinerend, kleurend en golvend was...

Jan janssen

Bewuste gebruiker
linaluwen zei:
Ik heb liggen praten tegen de schoenen van een vriendin, de kraan vloeibaar voelen worden, in de boom van peter pan gezeten en uren naar het plafond gestaard, omdat deze zo fascinerend, kleurend en golvend was...

:mrgreen: :hearteyes:

missy81

Newbie
Op dit moment aanwezig :

2 soorten paddo's : mexican en thaise paddo's!!
natuurlijk ook de Truffels!!!

verder in assortiment: Waterpijpen
Snuifsetjes/buisjes
Herbal Xtc
Energizers
Blunt Lange vloei en tip
ENZ..... ENZ...

Misschien leuk om te weten over twee weken 18 verschillende smaken Blunts!!!!!!

En we gaan ons assortiment uit breiden en daardoor meerdere priducten die wel bij ieder zullen werken
Ik heb zelf ook Nxt phase getest en het klopt bij de een werkt het wel en bij de ander niet!!!
Door meerdere producten aan te gaan bieden hoop ik er voor iedereen wat tussen zal zitten!! En dan ook producten die bij iedereen werkt
maar nogmaals ieder mens is verschillend dus ook alle natuurlijke drugs werkt bij de een beter dan bij de ander

See you

teebo

Bewuste gebruiker
linaluwen zei:

hoeveel heb je daar voor moeten eten?

gummyfrog

Experimenterende gebruiker
ik had 1 doosje en geloof dat ik ongeveer 3kwart over de avond heb gehad. Eerst een halve portie en toen nog een beetje later.
note: laatste keer paddo's daarvoor was anderhalf jaar terug (werkt denk ik ook mee) en ik was al in een superhappy stemming en had er erg zin in (ook erg belangrijk)

nicolai

Wijs gebruiker
missy81 zei:
Op dit moment aanwezig :

2 soorten paddo's : mexican en thaise paddo's!!
natuurlijk ook de Truffels!!!

verder in assortiment: Waterpijpen
Snuifsetjes/buisjes
Herbal Xtc
Energizers
Blunt Lange vloei en tip
ENZ..... ENZ...

Misschien leuk om te weten over twee weken 18 verschillende smaken Blunts!!!!!!

En we gaan ons assortiment uit breiden en daardoor meerdere priducten die wel bij ieder zullen werken
Ik heb zelf ook Nxt phase getest en het klopt bij de een werkt het wel en bij de ander niet!!!
Door meerdere producten aan te gaan bieden hoop ik er voor iedereen wat tussen zal zitten!! En dan ook producten die bij iedereen werkt
maar nogmaals ieder mens is verschillend dus ook alle natuurlijke drugs werkt bij de een beter dan bij de ander

See you

goed dat je et zegt. ik ben gek op blunts en waterpijpen...kom binnenkort wel even langs.

Bovenaan