Smartshop producten

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik wil binnenkort eens wat dingen uit de smartshop gaan proberen. Wat is aan te raden qua energizers? En wat qua andere producten? En dat Zoo7 is dat nog steeds te koop in de smartshop? Enlighten me!!

jcp

Bewuste gebruiker
Khat of Kratom is als herbal energizer wel aan te raden, liefst een tinctuur.

Zoo7 is nix herbal aan, of het nog makkelijk te krijgen is weet ik niet. ik was er na 2 keer wel op uitgekeken, te zenuwachtig werd ik er van :)

Edit:

Ik vraag me al een tijdje af wat spaakfederatie in godsnaam betekend/voor staat? Enlighten me 2!! :mrgreen:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
je kan op internet als je even zoekt cactussen bestellen die al groot genoeg zijn om te nemen voor 30 euro. Is even een werkje met bereiden maar je hebt wel een unieke trip, veel blij-er als paddo's! :)
en 2 dagen later heb je nog visuals, haha :hearteyes:

DreamWeaver

Badass junkie
Zoo7 word al een tijdje niet meer verkocht door bv de Sjamaan, wel kun je het nog krijgen bij de happy holland in Nijmegen (ook via internet).
Herbals werken meestal niet zo, wat wel grappig kan zijn is llibidoferm en libidoforte (oid); dat zijn capsules waar je ontzettend geil van word, maar het kan bijwerkingen zoals hoofdpijn en moodswings opleveren. Een echte aanrader is het dus niet (vooral als je toch wel GHB voorradig hebt), maar als je ''ns geld over hebt kun je het best proberen :)

Hans

Wijs gebruiker
jcp zei:

Ik dacht dat kratom een downer was, met een opiaat achtig effect. Anyway.. van de verhalen in die ik hoor is de smartshop in Zwolle echt heel kut. Enne.. laat je geen caffeinepillen aansmeren :wink:

Ellesdee

Badass junkie
Hans zei:
jcp zei:

Ik dacht dat kratom een downer was, met een opiaat achtig effect. Anyway.. van de verhalen in die ik hoor is de smartshop in Zwolle echt heel kut. Enne.. laat je geen caffeinepillen aansmeren :wink:

Effecten

De effecten van kratom zijn binnen 5 tot 10 minuten merkbaar en duren enkele uren. Het heeft zowel een stimulerende als een ontspannende werking, alsof men gelijktijdig cocabladeren (cocaïne) kauwt en opium rookt. Dit is een aparte gewaarwording: je kunt in een relaxte en dromerige staat verkeren en toch zin krijgen om te gaan werken of actief te worden. Volgens sommige bronnen is kratom in lagere doseringen stimulerend is en in hogere doseringen ontspannend.
De voornaamste effecten zijn dromerigheid en gevoelens van euforie. Hoge doseringen kunnen langdurige slaap veroorzaken.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Hans zei:
jcp zei:

Smartshop in Zwolle is SUPER kut. Ik ga dus ook naar Utrecht :P

Thanks voor alle suggesties :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
State of Mind in utrecht is de shit. Die andere in utrecht 'Magic Mind' vind ik kut, zn hawaiiaanse paddo's hebben elke keer niet gewerkt :(

Moker

Bewuste gebruiker
ik heb nog geen enkele portie paddo,s gehad uit zwolle (nature and mind)
waar van ik ook maar iets gemerkt heb. :openmouth:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Dumpy zei:
State of Mind in utrecht is de shit. Die andere in utrecht 'Magic Mind' vind ik kut, zn hawaiiaanse paddo's hebben elke keer niet gewerkt :(

Dat dus.

Verder raadt ik je ook Kratom extract aan, wel een beetje duur en je mag best iets over de aangerade dosis heen gaan, daarna een jointje erbij en in een lekkere milde roes verkeren. Verder vond ik 1 Zoo7 pil erg vet, die had ik via een online smartshop gekocht. Tsja.. Kanna is niet echt effectief vind ik, muira puama ook niet, salvia ga ik niet zo diep op maar wat ik daarvan lees is het het wel waard daar eens goed mee te gaan expirimenteren, langzaam de dosis opbouwen en dan kun je echt ongelooflijk verweg gaan :openmouth:

Delirium

Badass junkie
Kom naar Apeldoorn.. Zoo7 is hier ook nog te krijgen volgens mij :grin:

Verder; Salvia (moet je wel leren roken), Ayahuasca, Cactae.

En dat was het eigenlijk wel :P

Bovenaan