smartshop truffles

i lolled gek

Experimenterende gebruiker
hee, hier nog een vraagje.
die truffels bij smartshop.nl, daar had ik een vraagje over.
zijn dat gewoon echte truffels waar je echt een trip van krijgt?
en is het echt zo makkelijk om er aan te komen? (geen adertje onder het gras ofzo?)
nog iets, ik ben 20 jaar, kan ik het dan gewoon thuis laten bezorgen?

gr en bedankt!

buzzy

Badass junkie
Daar mag je wel vanuit gaan als je ze bij een smartshop haalt

en is het echt zo makkelijk om er aan te komen? (geen adertje onder het gras ofzo?)
Het is al jaren heel makkelijk om ze te kopen

Zolang je maar 18 jaar of ouder bent lijkt het me geen probleem

Maar ik vraag me ook af waarom je ze niet gewoon in de smartshop haalt, ten eerste zijn ze dan verser je betaalt waarschijnlijk iets minder en je bespaart op de verzendkosten en je hoeft niet te wachten.

Aalpoepert

Badass junkie
Veelal zitten adertjes onder de huid en niet onder het gras.

Waarom zou je via het internet geen truffels kunnen kopen? Die zijn gewoon legaal in Nederland hoor, maar beter koop je ze bij de smartshop. Is sneller en goedkoper(verzendkostels)

Dreuzel

Newbie
i lolled gek zei:
hee, hier nog een vraagje.
die truffels bij smartshop.nl, daar had ik een vraagje over.

gr en bedankt!

hallo
op smartshop.nl zag ik alleen een growkit staan, dit is een box waarin je de truffels zelf kan kweken. de truffels zelf heb ik echter niet zien staan.
Ja het is zo makkelijk om er aan te komen omdat het legaal is en ze in de smart- of headshop kunt kopen.
als je ze echt thuis wilt laten bezorgen is hier een website die wel de kant en klare versie aanbied :)

xxxxxx

groetjes

MIA-1985

Wijs gebruiker
Je kan ze ook gewoon online bij Azarius bestellen :)

Als het goed is zie je bovenaan dit scherm de advertentie van Azarius staan.
Ik meen dat je v.a. 15 euro bestellen geen verzendkosten hoeft te betalen.
Ik heb ze daar meerdere keren besteld. Tegenwoordig verpakken ze die truffels vacuum, dus als het er 1 werkdag over doet met de post is er niets aan de hand. Gewoon in de koelkast leggen totdat je ze gaat gebruiken (let enigzins op houdbaarheidsdatum).

Je kan overigens gewoon de goedkoopste van Azarius nemen, de duurdere zijn niets beter :wink:
Ik spreek uit ervaring.

Kauwse :wink:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Fresh zei:
Je kan overigens gewoon de goedkoopste van Azarius nemen, de duurdere zijn niets beter :wink:
Ik spreek uit ervaring.

Dat klopt ergens wel. Elke truffelbakje bevat een andere concentratie psilocybine. Soms ga je harder van een "minder potente" soort dan van een "zeer potente" soort.

Toch merk ik dat degene die beschreven staan als het meest potent mij wel de intensere trips bezorgen. Dan heb ik het over Dragon's Dynamite en Royal Beluga.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Fresh zei:
Ik spreek uit ervaring.

Dat klopt ergens wel. Elke truffelbakje bevat een andere concentratie psilocybine. Soms ga je harder van een "minder potente" soort dan van een "zeer potente" soort.

Toch merk ik dat degene die beschreven staan als het meest potent mij wel de intensere trips bezorgen. Dan heb ik het over Dragon's Dynamite en Royal Beluga.

Ja, maar ik doelde echt op de truffels die Azarius verkoopt. Daar zit geen verschil in, behalve prijs.
Maar van de smartshop op de hoek....Man, Dragon's Dynamite?? Wow! Dan noem je ook iets, hehe. Die heb ik tijd geleden genomen, een intensere ervaring met truffels (20gr) heb ik never gehad! Gaaf :hearteyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Fresh zei:
Sublimo zei:
Fresh zei:
Ik spreek uit ervaring.

Ja, maar ik doelde echt op de truffels die Azarius verkoopt. Daar zit geen verschil in, behalve prijs.
Maar van de smartshop op de hoek....Man, Dragon's Dynamite?? Wow! Dan noem je ook iets, hehe. Die heb ik tijd geleden genomen, een intensere ervaring met truffels (20gr) heb ik never gehad! Gaaf :hearteyes:

Die geven inderdaad een heftige ervaring ! :grin: Ik had die toen samen met LSD genomen, geweldige visuals. Maar ik had ook wel het idee dat ze alleen ook zeer potent zijn.

Van 30 g Royal Beluga heb ik ook een zeer fijne ervaring gehad. Maar dat is niet aan te raden om dat te doen zonder ervaring en een beetje tolerantie. :wink:

Maar goed, van de minder potente soorten kun je ook zeer weinig voelen. Ik heb al bakjes gehad waarvan ik nauwelijk getript heb.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik heb gelukkig altijd lekker kunnen trippen. Al vele soorten gebruikt, maar de diverse truffels die er op de markt zijn werken bij mij altijd.
Maar ik blijf lekker bij die Dynamite truffeltjes :grin: 20gr was meer dan genoeg.
Had jij ook dat die dingen (op nuchtere maag natuurlijk) binnen no fucking time inwerkten?? Ik zat erin voor in het wist :hearteyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Fresh zei:
Had jij ook dat die dingen (op nuchtere maag natuurlijk) binnen no fucking time inwerkten?? Ik zat erin voor in het wist :hearteyes:

Ja, maar dat is normaal he. :) Als je niks hebt gegeten kan je maag zich volledig bezighouden met de truffels. Bij een volle maag heeft de maag veel meer te doen en duurt het langzamer.

Als je er dan ook nog thee van maakt en dat opdrinkt op nuchtere maag, ga je helemaal hard gaan ! :hearteyes:

Maar als je ervoor eet kan in principe ook niet echt kwaad, soms is het beter als je wel eet. Dan voel je jezelf wat beter na het trippen. :)

MIA-1985

Wijs gebruiker
Het werkte bij mij binnen 8min volgens mij en met 15min was ik van de kaart :hearteyes:

Wil het zeker nog eens doen...wie doet er mee? :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Fresh zei:
Het werkte bij mij binnen 8min volgens mij en met 15min was ik van de kaart :hearteyes:

Wil het zeker nog eens doen...wie doet er mee? :grin:

Dat is best snel ! :openmouth:

Ik ben wel voor een meet. :grin:

Bovenaan