Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hallo, Weet iemand hier ook meer wat er met de nieuwe smartshop in zwolle is gebeurt (nature and mind) dacht ik. Telkens als ik er langs fiets om eens naar binnen te gaan zijn er grote luiken voor gerolt
alvast bedankt
is gewoon open, maar sommige werknemers nemen het volgens mij niet zo nauw met de openingstijden... ga eens langs midden in de week voor negen uur s avonds...
ook van mij dezelfde vraag, is hij nu nog geopend? want er staat ma/za vanaf 14.00 maar hij was zojuist gesloten (zoals vaker als ik er langs fiets). Gaat hij later open? De website is offline en ook zijn ze niet telefonisch bereikbaar (nummer onjuist)
Hee ik vraag me ook af of deze winkel nog open is tegenwoordig. ik ken de openingstijden van 3 jaar geleden, maar sinds ik ben gaan kijken heb ik alleen nog maar dichte rolluiken gezien.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.