SMARTSHOP ?!

utregt16

Experimenterende gebruiker
Hoi :)
ik heb een vraagje , ik en een vriendin zijn van plan binnenkort xtc voor de eerste keer te proberen maar dat waarschijnlijk pas over een maandje omdat die jongen t dan pas voor ons wil regelen .
dat vinden we alleen te lang duren dus dachten we dat we misschien wel iets konden proberen van de smartshop .. geen paddo's , maar iets van peppillen ofzo? k had iets gehoort over herbal xtc ..
weet iemand of dat nog te koop is in smartshops? en zo nee wat is dan een aanrader?
alvast bedankt :smoke:

Pikachu

Wijs gebruiker
Herbals zuigen, stuk voor stuk. Hoe veel je er ook inneemt, het is gewoon weggegooit geld.

Misschien kan je zoo7 proberen, heb het zelf nog nooit gehad maar er zijn hier wel positieve verhalen over.

Succes =)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
ehhh zoo7 ofzo? schijnt wel leuk te zijn.. zoek maar evne rond op t forum.

utregt16

bedankt voor de reacties .
maar wat is zoo7? :wink: ik heb even rondgekeken hier maar ik kan er verder niks over vinden ..

DreamWeaver

Badass junkie
Zoo7 is een designer drug. De bestanddelen zijn BZP en TMFPP (plus nog een of andere bloemetje), en erg vermakelijk. Zorg wel dat je goed uitgerust bent en hou het bij 1 capsule voor de eerste keer. Je kunt het kopen in de betere smartshop, ikzelf haal het altijd bij de Happy Holland in Nijmegen.

Enjoy.

utregt16

oke bedankt , nog een paar vragen ;
hoe duur is t ?
hoe zit het "verpakt" (pil, poeder, capsule..)?
en wat zijn de effecten?

ik heb trouwens hier ook nog codeine pilletjes liggen :grin: x nemen of niet? :wink:

DreamWeaver

Badass junkie
Je krijgt 2 capsules voor €12.50, 1 capsule is een goede dosis voor je eerste keer. BZP TMFPP hebben Serenity en ik bestempeld als een erg trippy variant op xtc. Ikzelf vond het voelen als een kruising tussen 2c-b en xtc. Succes :wave:

vogel

Bewuste gebruiker
ja ik wacht met nieuwsgierigheid naar een triprepport van iemand die

BZP TMFPP Pro>beerd

Um

Belezen gebruiker
vogel zei:
ja ik wacht met nieuwsgierigheid naar een triprepport van iemand die

BZP TMFPP Pro>beerd

ik heb het vanmorgen genomen, om 9 uur, na drie kwartier voelde ik me misselijk, duurde een half uur, vond mijn draai niet, had elke seconde zin in iets anders en kon niet stilzitten

nu voel ik me vredig en blij

beetje effect van mdma, maar dan chill, krijg er niet veel energie van, ook al heb ik goed geslapen vannacht, ik word er chil en vredig van + lekker gevoel, zou niet op je serotonine inwerken, maar zo voelt het wel

voor op feesten word je er iets te lam van denk ik

utregt16

ik heb even gekeken maar in de smartshops hier verkopen ze het niet en ik heb geen zin om t via internet te regelen ..
dus het feest gaat niet door.
misschien dan toch maar herbal xtc :rolleyes:

gummyfrog

zoo7 werkt als een banaan :rolleyes: serieus waar,
's avonds om negen genomen en om tien begon t tot uurtje of zes, maar lag wel om 4 uur in bed, moest volgende dag gewoon an die arbeit jaaa. Lulkick, warme tintelingen over geheel het lichaam, activiteit en bewegende dingen, ik voelde mij zo zeker als een verkoper van een dikke vette auto, hieerrrrrrrr met je geld! :wink:

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik heb BZP en varianten (TFMPP) al vaker geprobeerd.
Het is mild psychedelich, enigszins euforisch en sterk oppeppend. Als je moe bent en toch actief en vrolijk wilt uitgaan is dit mijn favouriete drugs. Het is milder dan speed (amfetamine is veel heftiger aanwezig) Het geeft mij het gevoel alsof ik weer tien jaar jonger ben. Niet te drugsie, zeg maar.

Maar aangezien de idioten in de politiek dit weer gaan verbieden ben ik bang dat ik moet overstappen op het heftigere goedje dat speed heet....

P.S. Natuurlijke empathogenen en BZP hebben overigens niet veel met elkaar gemeen...

Um zei:
beetje effect van mdma, maar dan chill, krijg er niet veel energie van, ook al heb ik goed geslapen vannacht, ik word er chil en vredig van + lekker gevoel, zou niet op je serotonine inwerken, maar zo voelt het wel

BZP veroorzaakt voornamelijk een dopamine en norepinefrine release, niet van serotonine. Het veroorzaakt wel een (relatief) lichte inhibitie van de serotonine reuptake, wat een lichte euforie met zich mee zou kunnen brengen. Persoonlijk doet BZP mij niet veel goeds. Geen plezierig effect, nare bijverschijnselen.

buzzrider

Wijs gebruiker
ik ben ook nogal sceptisch over herbals maar heb er ook al eens iemand hard op zien gaan hoor, een beetje fel voor placebo te zijn

Psilo

Bewuste gebruiker
Herbals is een ander woord voor homeopathie voor mensen die willen experimenteren met bewustzijnsveranderende middelen.

pieter-b

Wijs gebruiker
vroeger waren herbals voornamelijk gebasseerd op ephedra.
tegenwoordig mag ephedra niet meer worden verkocht, en is het hoofdbestanddeel nu in herbal xtc guarana als ik me niet vergis.

dat is dus het zelfde verschil als tussen koffie en decaf...daarnaast zaten er iig vroeger ook mao remmers in ...hierdoor zou je je eigenlijk ook aan een mao dieet moeten houden. (al doet bijna niemand dat met herbals)

ik zou dus zggen...zoo7 (maar dan neem je meer risico dan met echte xtc, omdat er over echte xtc meer bekend is, en zoo7 puur legaal is omdat de wetten niet zo snel zijn en er minder over bekend is)

beste advies is dus gewoon echte pilletjes te scoren (daar kan toch bijna geen andere eerste drugs ervaring tegenop). Koop dan 1tje meer dan je nodig hebt en laat deze eerst even testen http://www.drugs-test.nl/default10949.html

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Zoo7 kun je niet krijgen in Utrecht voor zover ik weet, en gasten, kunnen jullie stoppen met het posten dat Zoo7 daar en daar te halen is? Zo zorg je alleen maar voor problemen, desnoods pm je het even als iemand vraagt...

OT: Verder raad ik je Kratom aan, is legaal te kopen bij iedere smartshop en geeft je een rustige relaxde roes, vooral als je er een jointje bij rookt is het erg fijn. :)

eckies

Belezen gebruiker
Zou het wel eens willen proberen klinkt interresant. Als het nog aanwezig is in omgeving Amsterdam zou iemand mij dan even een pbtje willen sturen.

Bovenaan