smartshops amsterdam

ganjaboy

Newbie
Dag beste forumleden.

Gezien ik niet zeker ben waar ik dit topic juist moet starten, bij deze mijn verontschuldigingen al voor moest ik dan toch verkeerd zijn :flushed:

Na enkele tripjes richting Nederland (Nijmegen, Maastricht, Tilburg) met enkel mijn vriendin, heb ik de smaak goed te pakken en ga ik met enkele vrienden naar de grote stad, begin februari. Ikzelf ben 19 jaar, net zoals de rest en rook al 3 jaar elke dag mijn jointjes, dus ervaren, maar enkel op dat vlak (buiten enkele harddrug experimentjes).

Maar ik zou graag mijn gamma uitbreiden en liefst van al juist in die week. Dus ik zou jullie willen vragen of jullie eventueel weten: verkoopt men nog paddo's onder de toonbank? (Amsterdam is een grote stad hé... :sunglasses: ) En salvia, heeft men dat gewoonlijk zonder problemen in de smartshop staan? Want nu paddo's verboden zijn, neem ik aan dat salvia extra goed verkoopt. Ik ben wel op zoek naar de extracten.

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden en bedank jullie hier alvast voor!

Grtz, D.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Ik kan je wel zeggen dat ze op bepaalde plekken nog worden verkocht...Maar waar, zet je natuurlijk niet op een openbaar forum :wink: Mocht je dus perse paddo's willen, word het zoeken of kweken. Salvia is nog gewoon te krijgen, maar zou ik niet echt aanraden als eerste tripmiddel.

ganjaboy

Newbie
Je hoeft mij ook helemaal niet te zeggen waar... Ik vind ze wel! :)
Niet als eerste tripmiddel... Dat is een reactie die ik niet had verwacht. Kan je me ook even zeggen waarom? Want ik durf best zeggen dat ik goed geinformeerd ben via internet en dergelijke over die dingen, en dat heb ik u net nergens echt gelezen... Dus stel ik het in vraag, heb er zeker geen kritiek op :) Toch bedankt voor de raad!

Grtz D.

greenpower

Bewuste gebruiker
Salvia is een zwaar tripmiddel, je zit in een totaal andere wereld. Anders als met lsd (paddo's wat minder maar toch) kan je echt niet meer helder denken. Als je nooit getript hebt komt dat hard aan en verlies je de controle over jezelf en kan je heel erg bad gaan.

Je hebt mensen die zich inlezen en je hebt mensen die zich inlezen.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Ten eerste, is er een grote kans dat Salvia de eerste keer/keren niet werkt. Ik weet niet waaraan dat ligt, maar het het vaak meegemaakt. Ten tweede, als de Salvia wel werkt, kan het een behoorlijk heftige ervaring zijn. Zo heb ik zelf ook wel eens een opdonder gehad op 10x extract. Het is wat greenpower zegt, het is erg heftig en een grote chaos in je hoofd, bij iets als paddo's of een lage dosis LSD valt dit nog mee. Maar je moet zelf maar even kijken natuurlijk.

Veel plezier iig :wave:

ganjaboy

Newbie
Bedankt voor de reacties, heeft me wel doen twijfelen, maar denk toch dat ik er voor wil gaan... Als het kan doe ik het begin van de week paddo's en het einde van de week salvia... :sunglasses:
Ach ik zie wel hoe het loopt! Jointjes zullen er in ieder geval massaal aanwezig zijn! :stoned:

Wordt me dat een lekker weekje zeg, zo net na de examens :smoke:

Grtz D.

Flameon

Badass junkie
Een hele week in amsterdam, dan vind je vast wel iets denk ik :grin:
Waar slaap je? Buiten op straat of in een hotel? :wink:

ganjaboy

Newbie
Ja, dat is ook wat ik ervan denk, en ik zal het vinden ook! :)
We logeren in Sunparcs Zandvoort aan zee, maar overdag zullen we meestal in Amsterdam te vinden zijn :stoned: of Haarlem, zou ook nog goede shops hebben (Willie Wortel?) !

Grtz D.

maffiamastah

Experimenterende gebruiker
goeiemiddag

Paddo's kun je moeilijk aan komen in smartshops in Amsterdam.
Er is echter wel nog een truffel die de meeste smartshops aanbieden met vergelijkbare effecten.
Deze heet the phylosopher's stone, ofwel tampanensis.
Salvia is ook in veel smartshops te koop.

Groetjes :wave:

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Jullie hebben het allemaal fout. Job Cohen weigert mee te doen aan deze actie. Goede vent! Je kunt ze nog in iedere smartshop krijgen in Amsterdam.

ganjaboy

Newbie
En tot wanneer dacht men dat zo vol te houden? :mrgreen:
Want er waren toch geen kwekers meer, althans geen legale meer...? Of de kwekerijen waren stopgezet, laat het ons zo zeggen. Of ben ik hier fout?

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
''geen'' gedoogbeleid zul je bedoelen :P
Ik weet niet tot wanneer de paddo's illegaal zijn. Als ik jou was zal ik er nu bij zijn.
Maar door de burocratie zal er vast wel weer een legale methode zijn om P te kopen.

Kwekerijen zijn veel stopgezet maar de laatste lading is nog te krijgen. Particuliere kwekerijnen gaan hierdoor natuurlijk meer produceren. Koop ze nu en ook een groeisetje (of 10), kans op winst en zelf gemaakte paddo's slaan vaak veel harder/beter aan.

maffiamastah

Experimenterende gebruiker
Ik weet niet hoe het nu is, maar 2 weken geleden toen ik in Amsterdam was kon je in de smartshops waar ik geweest ben geen Paddo's meer krijgen alleen truffels.
Ik ben in iets van 5 smartshops geweest en overal kon je nog truffels halen maar geen paddo's.
Wel kan je overal kweeksetjes halen :tongueout:

groetjes

Bovenaan