Smartshops

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Ik ben 16 jaar, en ik wou graag weten of ik dan in een smartshop zou kunnen komen zonder eruit gekickt te worden :confused:

En weet iemand toevallig nog een goede smartshop in de omgeving van [modknip]

Laatst bewerkt door een moderator:
A

Anonymous

Gast
Niet alle producten in de smartshop zijn voor 18 jaar en ouder, volgens mij paddo's iig wel..

Je kan altijd naar binnen stappen..

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zou paddestoelen trouwens niet onderschatten. Een goede paddestoelen trip is een behoorlijk intens en kan behoorlijk overweldigend zijn. Het zijn ECHT heftige drugs, probeer dus een lichte soort (super gold (mixicaanse) of phi stones(truffels)) en zorg dat je je lekker voelt, een goede setting hebt en het liefst iemand hebt die meedoet of een beetje op je let.

Shroomie

Bewuste gebruiker
Ik ben 15 en in een coffeeshop en 3x in een smartshop in Nederland geweest zonder eruit gekickt te worden :wink: Zie er wel ouder uit natuurlijk.
En paddo's zijn idd zogezegd vanaf 18

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Kan iemand mij vertellen hoe ik een smartshop kan vinden / herkennen :flushed:

En nog een vraagje: Als je paddo's met thee vermengt, hoe klein moeten de stukjes paddo dan zijn?

caatje

Badass junkie
google!!!

En gewoon lekker klein heb ik ze gemaakt. Lepel honing erdoor voor de zoet en t was een heerlijk theetje met knabbeltjes paddo

Alfred Hein

Experimenterende gebruiker
Ik zou naar amsterdam gaan als ik jou was. Daar zijn er meer in de omgeving en als je er bij 1 uitgekickt wordt kan je nog een ander proberen. Zeg dat je je rijbewijs altijd in de auto laat liggen en dus niet bij je hebt. Met een dom gezicht. Anders zown kettinkje waar je naam en leeftijd op staat. Vals laten maken of lenen van iemand. Is natuurlijk zo onoficieel als de pest maar soms geloven ze je dan. Kans van slagen is vrij klein maar nee heb je ja kan je krijgen, zei me oma, altijd geloof ik.

Alfred Hein

Experimenterende gebruiker
Ik denk niet dat ze er mee bedoelde dat ik voor me 18e een smartshop in moet proberen te gaan. Zelfs na me 18e zal ze wel niet aanmoedigen. Ik zal het er maar niet vragen:P

Bovenaan