Eckster C voor cursus zei:onder de speed hebbik het altijd voor de gezichten dat ik trek enzo niet normaal weet iemand hoe dit komt?
Eckster C na cursus zei:Geachte dames en heren, onderinvloed van speed trek ik altijd rare gezichten. Het ziet er niet normaal uit. Weet iemand hoe dit komt? Hoogachtend Mister C tot de Eckster
Supervlieg zei:En voor extreme gevallen heb ik de ultieme oplossing, genaamd de brillezon:
![]()
voor
![]()
na

Aking zei:klanten?
[japaccent]Take picture 5 dollar[/japaccent
Yup, same hereSoma zei:Ja, dat met mijn tong heb ik ook. Ik zit meestal met mijn tong langs mijn tanden te schuren en dan is mijn tong natuurlijk kapot de dag erna. Nu heb ik het zelfs als ik nuchter ben, 't is een soort tick geworden ofzo.

Taat zei:Yup, same hereSoma zei:Ja, dat met mijn tong heb ik ook. Ik zit meestal met mijn tong langs mijn tanden te schuren en dan is mijn tong natuurlijk kapot de dag erna. Nu heb ik het zelfs als ik nuchter ben, 't is een soort tick geworden ofzo.![]()
Soma zei:Ja, dat met mijn tong heb ik ook. Ik zit meestal met mijn tong langs mijn tanden te schuren en dan is mijn tong natuurlijk kapot de dag erna. Nu heb ik het zelfs als ik nuchter ben, 't is een soort tick geworden ofzo.

niet iedereen maar wel veel mensen die ik heb zien spacen die hadden het niet zo erg als ik altijd had
mn 1e x xtc had ik ook een kkr harde!!.. en toen miste ik oppeens een stuk voortand

hahaha, ik moest weeeeer lachen xDSupervlieg zei:En voor extreme gevallen heb ik de ultieme oplossing, genaamd de brillezon:
![]()
voor
![]()
na
Maar zoals u al ziet is dit niet genoeg. Voor de onderste regionen van uw gelaat verwijs ik u door naar Drs. Spacemen bij wie u het volledige pakket kunt bestellen, met als welkomstgeschenk gratis een maand lang een abonnement op het blad "playmobile doe je zo"!
cronos zei:ja die knarsende tanden,vroeger(long time ago) heb ik eens 3 gram speed gesnoven,ik kon mijn bek niet meer bedwingen...mijn verslaaftijd is al bijna 12 jaar voorbij...gelukkig maar![]()
psychopsychedelic zei:cronos zei:ja die knarsende tanden,vroeger(long time ago) heb ik eens 3 gram speed gesnoven,ik kon mijn bek niet meer bedwingen...mijn verslaaftijd is al bijna 12 jaar voorbij...gelukkig maar![]()
zo zo gozer![]()
dat heb je dan wel knap mooi goed gedaan, nu al 12 jaar cleannetjes netjes gozer
![]()
mooi om te horen![]()
helemaal nooit meer aangeraakt?
(vooral als ik alcohol gedronken heb,heb ik er enorm goesting op) :P
1 lijn?ik snuif een 1 gram...het moet oppsychopsychedelic zei:haha oke dan, heb je niet dat je dan na 1 lijn zoiets hebt van, aah de rest kan er ook wel bij?![]()

cronos zei:1 lijn?ik snuif een 1 gram...het moet oppsychopsychedelic zei:haha oke dan, heb je niet dat je dan na 1 lijn zoiets hebt van, aah de rest kan er ook wel bij?![]()
![]()
-spaceman- zei:cronos zei:1 lijn?ik snuif een 1 gram...het moet oppsychopsychedelic zei:haha oke dan, heb je niet dat je dan na 1 lijn zoiets hebt van, aah de rest kan er ook wel bij?![]()
![]()
dat zegt ie toch?