Smokersfilm

SpeedyGonzalis

Experimenterende gebruiker
Hee medeblowers.
Ikzelf vind het altijd geweldig om film te kijken als ik geblowd heb. Nou vroeg ik me af wat jij de beste film vind om te kijken als je stoned bent?

Mijn favo's zijn toch wel : How High, Half Baked en de hele Saw serie.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Enkele leuke die ik weet:
Cheech and chong (als je ervan houd hehe)
Flodder the movie(s)
The hangover
Dorian Gray
SLC punk ook wel lachen, en nog erg veel waar ik nu even niet op kom helaas :(

GVW10

Newbie
hotel new hampshire.
reefer madness
little shop of horror
rocky horror picture show.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Leaving Las vegas, Fear and Loathing in Las Vegas, Donnie Darko, Mulholland Drive, Tombstone, Blow, The Truman Show, Pi, Cube, Solaris, Lost in Translation en nog wel een paar.

sinslord

Belezen gebruiker
Svali zei:
Leaving Las vegas, Fear and Loathing in Las Vegas, Donnie Darko, Mulholland Drive, Tombstone, Blow, The Truman Show, Pi, Cube, Solaris, Lost in Translation en nog wel een paar.

Fear and loathing las vegas Inderdaad! alleen de eerste 50mintjes vindt ik geweldig!

Mulholland- wat voor soort film is dat eigenlijk? het intreseert mij omdat iemand op deze site ook zo heet dus er zal denk ik wel een verdere betekenis aan zitten?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mulholland- wat voor soort film is dat eigenlijk? het intreseert mij omdat iemand op deze site ook zo heet dus er zal denk ik wel een verdere betekenis aan zitten?

Een meesterlijke film van David Lynch, zeker als je van mysterie houdt. De rest gewoon ff googlen.

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
Hoppa naar wat jaartjes toch maar weer terug op het forum.,
Ffs on topic.,

The pinaple express.., uber smoke film dat die er nog niet tussen staat:openmouth: :stoned:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
wwaazzaapp zei:
Hoppa naar wat jaartjes toch maar weer terug op het forum.,
Ffs on topic.,

The pinaple express.., uber smoke film dat die er nog niet tussen staat:openmouth: :stoned:

Oja waar ook, was de naam helemaal kwijt, een aanrader inderdaad :)

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
fear and loathing in las vegas ( deze vind ik echt een topper) harold and kumar 1,2 ( is wel grappig) , requiem for a dream ( erge film laat je oogjes wel even open gaan), blow (de eerste film die ik heb gezien dat over drugs gaat), narc ( is wel ok gaat over undercover politie in het drug milieu), ..

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
freddy got fingered, ace ventura films, the cell, indiana jones films, enz.

zeker ace ventura blijft steeds weer een f*cking hilarische trip.

reverb

Bewuste gebruiker
Voor mij is dit: Horton Hears a Who. :)

De animatie zit zo knap in elkaar, het verhaal is grappig en de film speelt met tijd en geluid (!). En niet te vergeten is de muziek (geluidjes) echt top.
Tenslotte, de film zit tsjokvol interessante en verschillende karakters, die je fantasie op een leuke manier prikkelen.

http://trailers.apple.com/trailers/fox/hortonhearsawho/

Het is misschien geen film, maar ik kan iedereen aanraden om stoned, planet earth en life (bbc) te kijken. Op 1080p op grootscherm.. Wooow wat heeft de aarde dan veel te bieden. Er gaat letterlijk een wereld voor je open!!! :stoned: :smoke:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat is echt een :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: film......

Niet eens perce een stonersfilm, maar zo mooi....
En itt tot vele andere films is het stukje waar hij acid op heeft ook nog vrij realistisch vind ik.
Hoe de visuals bewegen vind ik in ieder geval vrij herkenbaar.

Pizza Haze

Belezen gebruiker
Je moet t topic eigenlijk opdelen in 2.. Echte stonerfilms waarin ze blowen etc. of films die je persoonlijk tof vind als je baked bent.

Mijn favo stonerfilms:

Ali G in da house
Harold Kumar 1,2
Smiley face
Grandma's Boy
Your Highness
Dazed and confused

ik vergeet er n aantal :rolleyes:

R4diumz

Newbie
Friday =D (staat zelfs op youtube, matige kwaliteit ofcourse)

misschien een beetje moeilijk te vinden tussen al die parodieen van dat ene nummer die al onze oren liet bloeden =(

ILikeWeedzz

Experimenterende gebruiker
sinslord zei:
Requim for a Dream

How High

reefer madness

Super High me

Labowski

enz enz :))

requim for a dream? heb je iets los zitten ofzo? die film slaat helemaal nergens op en laat alleen maar negatiefe kanten van drugs zien. verbeter mij als ik het fout heb

ot: ik vind het altijd geweldig om family guy te kijken als ik skaf ben. anders you don't mess with the zohan echt aanrader

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
requim for a dream? heb je iets los zitten ofzo?

Ach, zo had je vroeger (en misschien nog steeds) van die nationalistische gabbers die de film "American History X" echt geweldig vonden. Terwijl de essentie van die film nou precies het tegenovergestelde is. Maar nou laat "Requiem for a Dream" wel degelijk een redelijk goed beeld zien van wat er met drugs kan gebeuren, en het is gewoon een goede film.

die film slaat helemaal nergens op en laat alleen maar negatiefe kanten van drugs zien. verbeter mij als ik het fout heb

Negatieve dan...

anders you don't mess with the zohan echt aanrader

Ja, die heeft meer diepgang dan Requiem...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Gehe.
Dat laat me wel een beetje lachen op deze stonede dinsdagavond :)

Vind american history X ook wel goede film.
Keihard om die in het derde leerjaar van de middelbare school tijdens geschiedenis les te kijken XD

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja ik vind AH X ook een goede film. Maar in die tijd had je van die gabbers die alleen maar praatte over de stoeprandscene en wat voor goede film het wel niet was voor die zogenaamde nazi-wannebee's. Terwijl de rest van de film juist over het tegenovergestelde gaat.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
True.

Maar moet als filmliefhebber wel toegeven dat het eerste gedeelte (dus voor Derek's verlichting) wel leuker is om naar te kijken.

Of ik vind geweld gewoon leuk om te zien:)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Oops I brake the wave,

Maar deze comedian blijft ook geniaal een show af en toe van te kijken. klein voorbeeld uit zen eerste tv show hieronder :grin:

[youtube]5M5eG-aywZQ[/youtube]

En deze film is ook zeker de moeite waard :sunglasses:
[youtube]bKRxDP--e-Y[/youtube]

FrankyDG

Newbie
Veel zijn er al geplaatst maar 1 van mijn favorieten blijft toch gewoon Tenacious D The Pick of Destiny :hearteyes:

en Scott Pilgrim vs The World is ook echt geweldig :wink:

Smokey046

Bewuste gebruiker
Fear and loathing in las vegas,
Harold & Kumar (De hele reeks),
How high,
Cheech and chong (ofcourse),
Pineapple express,
Soul plain.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
ShortoMuze zei:
How high
Friday
Hangover
Pineapple express ( niet meer echt me favo na 4x gekeken te hebben) :P

Hqaha heb die ooit eens gezien die : Pineapple express
Stom toeval maar nam em op laatst, ga ik hem kijken met een jointje in bed :stoned:

Eurotofobie

Newbie
Echt een aanrader: "Alien Paul".

"Alien Paul hangt al 60 jaar rond op een verlaten militaire basis in Amerika. Op een dag ziet Paul voor het eerst twee mensen: Greame Willy(Simon Pegg) en Nick Frost (Clive Collings). Deze twee nerds besluiten Paul mee te nemen op een ongelooflijk idiote roadtrip. Terwijl ze achtervolgd worden door FBI Agenten en de vader van een meisje dat ze onbedoeld hebben ontvoerd, proberen ze Paul terug te brengen naar zijn moederschip."

& Daarbij komt kijken, dan de twee "nerds" een jointje met paul gaan roken!

Have fun! :stoned:

mikoz

Bewuste gebruiker
'Bumb'.. heet dat geloof ik :tongueout:

Year one vind ik een goede stonerfilm. Jack Black in de hoofdrol. Het gaat over de tijd van de jagers en verzamelaars. Er is een gemeenschap/dorp, waar Jack Black en zijn vriend buitenbeentjes zijn. Er is ook iets strikt verboden om te doen bij deze gemeenschap. Jack Black en zijn bangige vriend lopen richting een boom met 1 appel er aan. Jack wil hem eten en er ontstaat een avontuur, met een goed portie humor. :mrgreen:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
oh hier kan ik een lijstje favorieten ophoesten, dat gaat vrij makkelijk inmiddels haha:

Flauwe comedies:
Harold & Kumar 1 & 2
How High
Grandma's Boy
Get hard
Grind
Stepbrothers

Docu's:
Planet earth
Human Planet
Paul Kalkbrenner - A live documentary
Marley the movie

Cabaretiers
Ronald goedemondt
Daniel Arends

Live concerten, Hier kan ik ook altijd enorm van genieten!
Bob Marley Live @ Santa Barbara
Toto live
Doe maar
UB40
enz enz

En waarschijnlijk vergeet ik er nog heel veel, maar dat is vooral omdat ik altijd stoned ben als ik deze dingen kijk :tearsofjoy:

mikoz

Bewuste gebruiker
JackHerrer zei:
Ted 2 laatst kapot stoned gekeken, ook een aanrader :stoned:
Ik ook man! 3dagen geleden ofzo. Vond 'm niet heel speciaal, maar zat wel een constante grappigheidsgraad in :smoke:

Bovenaan