smokkelen

wilzon

Newbie
hee allemaal :stoned:

ik ga over 4 weken op wintersport in Italie, en een kameraad van mij gaat mee. en nu willen we eigenlijk wel een jointje roken daar dus ik zat te denken, is de kans groot dat ik gepakt word? en zo ja wat zijn dan de gevolgen(ik ben 17 jr.) en wat is de beste plek het te verstoppen? ik hoorde van iemand gewoon 3 jointjes draaien, allemaal in een buisje. dat vervolgens in een boterhamzakje doen en dan in een pot pindakaas, en dan de pindakaas eroverheen en omdat pindakaas een pasta is, zou het luchtdicht moeten zijn?

:stoned:

Oom Klaas

Badass junkie
En je verteld niet hoe je gaat?
Auto, fiets, lopend, trein, vliegtuig, vrachtwagen, boot, helikopter?

Denk je trouwens dat deze trucjes nog nooit zijn geprobeerd? In een pindakaas pot je drugs doen is misschien nog wel ouder dan het wiel.

Vigilante

Wijs gebruiker
Hangt er vanaf of je gecontroleerd wordt en of de douane dan in je pindakaas kijkt.

Only one way to find out.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Greenlabs zei:
ALS je het meeneemt steek je het beter bij je ballen.... da's nog de veiligste plaats imo

Ja want als ze gaan zoeken fouilleren ze je pas op het aller laatst als ze heel de auto al gestript hebben..

En word je gefouilleerd dan moet je toch wel een koele kikker zijn ( wat je als 17. jarige drugs smokkelaartje meestal niet bent wil je niet verdacht overkomen om een intensiever onderzoekje te ondergaan..

Arthur King

Wijs gebruiker
wilzon zei:
ik ga met de auto, maar werkt het dan, om het in de pindakaas te stoppen?

:stoned:
Nee, maar met het vliegtuig wel. :wave:

Even serieus, ik zou het niet doen. De kans dat je gepakt wordt is misschien niet zo groot, maar blow gewoon lekker in Nederland. Vaak zijn ze in andere landen gewoon wat minder tolerant.

Jowdy37

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
Greenlabs zei:
ALS je het meeneemt steek je het beter bij je ballen.... da's nog de veiligste plaats imo

Ja want als ze gaan zoeken fouilleren ze je pas op het aller laatst als ze heel de auto al gestript hebben..

En word je gefouilleerd dan moet je toch wel een koele kikker zijn ( wat je als 17. jarige drugs smokkelaartje meestal niet bent wil je niet verdacht overkomen om een intensiever onderzoekje te ondergaan..

ben al 2x gefouilleerd geweest dat het daar veilig wegstak, ze hebben het nooit gevonden terwijl ze 1x vrij zeker waren dat ik wiet had (was namelijk met een jointje gepakt...). Iedereen moet het zelf weten waar hij het verstopt, maar ik gebruik toch liefst de plaats met de laagste pakkans hoor... 20g moet je er natuurlijk niet gaan wegsteken, maar een paar grammetjes gaat perfect en je geraakt door de meeste controles door. Ik "smokkel" m'n wiet zo altijd BE in :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Greenlabs zei:
PepTalk zei:
Greenlabs zei:

ben al 2x gefouilleerd geweest dat het daar veilig wegstak, ze hebben het nooit gevonden terwijl ze 1x vrij zeker waren dat ik wiet had (was namelijk met een jointje gepakt...). Iedereen moet het zelf weten waar hij het verstopt, maar ik gebruik toch liefst de plaats met de laagste pakkans hoor... 20g moet je er natuurlijk niet gaan wegsteken, maar een paar grammetjes gaat perfect en je geraakt door de meeste controles door. Ik "smokkel" m'n wiet zo altijd BE in :)

Okee, weet wel dat ik niet zo snel een jointje met je zou delen :wink: if you don't mind :rolleyes:

Flameon

Badass junkie
Drie joints .... gewoon in de deurbak en bij controle sneaky uit het raam gooien :wink:
Of koop het daar of rook het gewoon eventjes niet

nultien

Belezen gebruiker
lol@peptalk.

Weet niet hoe goed je kan draaien, anders zou ik zeggen,
neem wat tippies mee, wat langebloetjes opgevouwen,
Sigaretten kan je daar kopen, of neem je voor mij part mee,

en stop je een grammetje bij je ballen vlak voor de grens haha

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
denk dat er maar 1 optie opzit

Bovenaan