Smokkelen

BamHero

Experimenterende gebruiker
ik ga volgende weeek op werkweek naar polen en ik wou eigenlijk mijn hasj graag meenemen zodat ik daar ook nog aan me blowen toe kom.. alleen vorig jaar kwamen er honden in de bus en als ik gepakt word ben ik zwaar de pineut want in polen moet je een jaar de gevangenis in voor bezit...ik weet niet hoelang voor smokkel. iemand een goed idee om het mee te smokkelen??

mijn eigen idee was om het in een shampoofles te doen(uiteraard in het zakje) en die ver weg in me koffer te stoppen :)

Anne

Belezen gebruiker
ik zou dat echt ni doen, polen is hier zeer streng op..
spreek je zelf pools? als je gepakt zou worden is dat natuurlijk een zeer groot pluspunt

sjaartrol

Bewuste gebruiker
gewoon hash bij de hand houde, en als er flikke met honde op de bus kome, erges tussen of onder ne zetel verstoppe... ze wete toch nie da het van u is, wel?

Lana

Wijs gebruiker
sjaartrol zei:
gewoon hash bij de hand houde, en als er flikke met honde op de bus kome, erges tussen of onder ne zetel verstoppe... ze wete toch nie da het van u is, wel?

Ik denk dat dit het beste idee is.
Anders voor een keertje gewoon thuis laten, als je weet dat ze vorig jaar met honden controleerden. Veel te link.
Dan drink je die week toch gewoon een borrel. Het is maar een week man.

azgaza

Badass junkie
Laat het gewoon thuis, en nog een tip is dat honden niet goed tegen peper kunnen ofzo, dus dat kan je er bij doen (er om heen bv). Maar ik zou het gewoon niet doen, één klein weekje, je kan toch ook gewoon een fles whiskey kopen ofzo?

slunse

Bewuste gebruiker
gewoon niet meedoen, polen is leuk genoeg zonder wiet
lekker bier in overvloed, tyskie, zywiec, harnas aan 2 szlotti in de sklep :wink:
en eenmaal je de poolse vrouwen gezien hebt zal die nood aan een joint verdwijnen als sneeuw voor de zon :)

Jadi

Bewuste gebruiker
[offtopic] Als je naar Polen gaat, moet je eens naar vuurwerk zoeken, echt ongelofelijk keiharde knallers verkopen ze daar :grin: Dat mag daar dan weer wel[/offtopic]

Wiet zou ik zoiezo niet naar Polen meenemen

Doerak

Bewuste gebruiker
Doorspoelbak van de WC uit elkaar halen en daar je hasj in gooien. Moet je alleen geen vingerafdrukken achterlaten. Heel veel sensationeler kan ik het niet bedenken :mrgreen:

Mindless1985

Badass junkie
Ik zou het inderdaad niet doen. Gewoon daar halen, heb ik ook vaak zat gedaan. De kwaliteit viel me niet eens tegen ook al was het wel tering duur. Maar het is niet eens nodig, jezus wat heb je daar lekker en goedkoop bier. Hetzelfde geld voor de vrouwen daar :P

Ik ben bijna gepakt met blowen daarzo. We stonden in een discotheek met snoeiharde techno en toen kwam een poolse vriend van me naar me toe met het idee te gaan blowen, een maat van hem had wat mee. Dus wij naar de toiletten. Lekker uit een puur pijpje roken, komt er een fucking uitsmijter op de deur bonzen. Snel die wiet weg en die deur open doen. En daar kwam de politie ook al (de uitsmijters hadden de politie al gebeld). Toen zijn we keihard weggerend, met z'n 4en. Jezus wat was ik bang. Via de achteruitgang de straat op en rennen maar. Het is gelukkig gelukt.

Overigens zit die jongen nu een straf van 6 maand uit omdat hij voor de tweede keer gepakt is met blowen :(

Lambik

je kent polen nog niet gozer ,
k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen!

dus gewoon thuis laten liggen en koop daar je hasj? :wave:

-spaceman-

Badass junkie
Lambik zei:
k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen!

waar baseer je op dat hij ''de polen niet kent''
zwaar handelen is vet stoer

jasper

Wijs gebruiker
-spaceman- zei:
Lambik zei:

miss omdat hij zei dat hij er nog maar 1 keer geweest is
ach spaceman ik vind jou vet stoer

Ellesdee

Badass junkie
barry zei:
-spaceman- zei:
Lambik zei:

laat m eens met rust joh

"ik deal ook zwaar in vuurwerk" man man man wat ben je dan stoer zeg

jasper

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
barry zei:
-spaceman- zei:
Lambik zei:

laat m eens met rust joh

"ik deal ook zwaar in vuurwerk" man man man wat ben je dan stoer zeg

ik kan er gewoon niet tegen datie telkens op lambik kapt
ik deal zwaar in vuurwerk is toch helemaal niet stoerbedoelt?? en dan nog laat hem dan gerust en kap niet voortdurend op hem

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
omg.. de ene df soap is nog niet over, of de volgende begint al weer.. zijn we gdv ineens in gtst beland ofzo??

nutsss

Wijs gebruiker
Lambik zei:

Ja hier wordt ik ook wel wat onpasselijk van... Lambik heet ie ook nog. Vast een kale kop en wel of geen snorretje dat weet ik nog steeds niet. En verdorie net zo'n blaaskaak en opschepper als de echte neppe.

En wie kan het straks weer oplossen? Ja hoor Jerommeke.

Dag Gozer! Lambikske. Ga je haar kammen. :rolleyes:

MetaalKonijn

Badass junkie
!!!

Wat een commotie, Lambik waarschuwt de topicstarter, voor de rest verdient ie die negatieve aandacht niet zo, imo.

nutsss

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
!!!

Wat een commotie, Lambik waarschuwt de topicstarter, voor de rest verdient ie die negatieve aandacht niet zo, imo.

ja ik liet me meeslepen he.. volgens mij is het een goeie gozer. zo tegen nieuwjaar dan toch. :wink: Sorry Lambikske. Soms ken ik mn eigen uitspraken niet eens. :wave: :smoke:

Jadi

Bewuste gebruiker
Lambik zei:

Ohoh, jochie! Gaan we nu opeens de zware jongen uithangen?
Geloof me als ik er niets van wist dan zou ik het zeker niet posten, dus ga jij maar eens vlug googlen :wave:
En volgende keer niet meer zo brutaal, he :wave:

Edit:
Trouwens, waar heb ik het over vuurwerk smokkelen? Ik zei alleen dat hij daar eens naar moest kijken...

Lambik

Jadi zei:
Geloof me als ik er niets van wist dan zou ik het zeker niet posten, dus ga jij maar eens vlug googlen :wave:

Edit:
Trouwens, waar heb ik het over vuurwerk smokkelen? Ik zei alleen dat hij daar eens naar moest kijken...

ja , je moeder!

Osi`

Bewuste gebruiker
Zo'n lastige jongetjes als u hebben we niet nodig, hou gewoon uw muil als je niets zinnigs te zeggen hebt.
Of heb je gewoon geen vriendjes, buiten uw relatie met uw computer neem ik aan, ask je zo hier bezie :)

-spaceman-

Badass junkie
barry zei:
-spaceman- zei:
Lambik zei:

Barry 1 ding, ik denk dat ik met jouw de mooiste discussie's kan hebben, dat is ook meteen de drijfveer in mijn leven... met praten leren, ontdekken en begrijpen... peace! http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrede

Jadi

Bewuste gebruiker
Lambik zei:
Jadi zei:

Edit:

ja , je moeder!
OMG, wat een pauper...

Osi` zei:
Zo'n lastige jongetjes als u hebben we niet nodig, hou gewoon uw muil als je niets zinnigs te zeggen hebt.
Of heb je gewoon geen vriendjes, buiten uw relatie met uw computer neem ik aan, ask je zo hier bezie :)

jasper

Wijs gebruiker
-spaceman- zei:
barry zei:
-spaceman- zei:
Lambik zei:

Barry 1 ding, ik denk dat ik met jouw de mooiste discussie's kan hebben, dat is ook meteen de drijfveer in mijn leven... met praten leren, ontdekken en begrijpen... peace! http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrede

hehe :tongueout:
peace, no hard feelings :) :wave:

vogel

Bewuste gebruiker
je kan wiet naar polen smokkelen zoals ze dat in de bak naar binnen
smokkelen bolletjes slikken en dan na de controle na aankomst uitkotsen
of uitscheiten het zal wel uitscheiten worden want de reis duurd best lan
maar geen idee of drugshonden kunnen ruiken of je bolletjes in je buik heb

:confused: :confused: :confused: :confused: weet iemand dat????

Osi`

Bewuste gebruiker
vogel zei:
je kan wiet naar polen smokkelen zoals ze dat in de bak naar binnen
smokkelen bolletjes slikken en dan na de controle na aankomst uitkotsen
of uitscheiten het zal wel uitscheiten worden want de reis duurd best lan
maar geen idee of drugshonden kunnen ruiken of je bolletjes in je buik heb

:confused: :confused: :confused: :confused: weet iemand dat????
Ze ruiken zelfs wa jij gepaft hebt gisteren terwilj je niets bij hebt .. thoeft maar op je handen te komen :)

L

Lid 3601

Gast
Zoveel moeite zou ik echt niet doen, zeker niet met zo'n hoog risico. Waarom kan je niet gewoon even nuchter zijn? :rolleyes:

Weednator

Bewuste gebruiker
Heb vorige zomer ook 15gr weed naar spanje 'gesmokkeld' . Was ook met de bus , gewoon in de zetel voor mij verstopt (stond een kot in). Wij hedden wel geen controles gehad.

Dissonant

Bewuste gebruiker
BamHero zei:
ik ga volgende weeek op werkweek naar polen en ik wou eigenlijk mijn hasj graag meenemen zodat ik daar ook nog aan me blowen toe kom.. alleen vorig jaar kwamen er honden in de bus en als ik gepakt word ben ik zwaar de pineut want in polen moet je een jaar de gevangenis in voor bezit...ik weet niet hoelang voor smokkel. iemand een goed idee om het mee te smokkelen??

mijn eigen idee was om het in een shampoofles te doen(uiteraard in het zakje) en die ver weg in me koffer te stoppen :)

Ik heb ooit eens wiet naar Roemenië gesmokkeld door het in 3 zakjes te doen, en dat dan in mijn bus haargel te duwen. Ik denk dat dat wel wat hielp.

Ik ken iemand, (jaja ik weet het, van horen zeggen ) die beweert dat zelfs luchtdichte plastieken potjes enzo niet helpen, omdat de geurmoleculen erdoor kunnen. Aluminiumfolie zou deze moleculen wel tegenhouden.

Het is wel aannemelijk, pak maar eens 2 gram wiet in in plastiekfolie, en dan 2 gram in aluminiumfolie. Je zal het verschil wel ruiken !

LaFlash

Newbie
2 zakjes rond je wiet, dan in zakje met mosterd steken, daarna in zakje met peper.
Dan neem je een pot wax alles eruit hasj erin, wax erop gladstrijken.
En veel handen wassen tussendoor.

Of gewoon daar kopen...

MVG

Bovenaan