Smokkelen

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
stop t in een joint houdertje, hou een potje vaseline bij je, ga vlak voor de grens even naar t chemisch toilet, en breng m daar in.

Ewie

Belezen gebruiker
loadrunner zei:
stop t in een joint houdertje, hou een potje vaseline bij je, ga vlak voor de grens even naar t chemisch toilet, en breng m daar in.

Als ik een meisje wat deed ik het gerust, maar las jongen zijnde? :kots:

Debris

Bewuste gebruiker
Re:

paupie zei:
ik weet een beter idee!

laat je hasj gewoon thuis liggen....
+9999999...

Zoveel als ik wel niet de vraag krijg over wiet smokkelen, laat u wiet gwn thuis. Zijt ge zo verslaafd dat ge per see moet smoren op vakantie? Als ge drugs wilt meepakken pak dan drugs die ze niet overal hebben. En joint zult ge overal wel tegenkomen.

Snatch

Newbie
Binnenkort ga ik interrailen met mn vriendin. Maw door europa met de trein.
We gaan naar frankrijk, italie, griekenland, kroatie roemenie ed.
Natuurlijk moet ook de wiet mee.
Ipv het vacuum te verpakken of in aluminiumfolie dergelijk -wat allemaal gezeik is- pak ik het gwoon mee in mn rugzak en neem het risico op gepakt worden.

Is de kans groot om gepakt te worden en als je gepakt wordt in 1 van die landen, zijn ze streng?

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Snatch zei:
Binnenkort ga ik interrailen met mn vriendin. Maw door europa met de trein.
We gaan naar frankrijk, italie, griekenland, kroatie roemenie ed.
Natuurlijk moet ook de wiet mee.
Ipv het vacuum te verpakken of in aluminiumfolie dergelijk -wat allemaal gezeik is- pak ik het gwoon mee in mn rugzak en neem het risico op gepakt worden.

Is de kans groot om gepakt te worden en als je gepakt wordt in 1 van die landen, zijn ze streng?

FR-IT-GR denk wel wat milder dan KR-RO :sunglasses:

Als je weggaat vermeld het dan ff, zien wij je wel op het nieuws :grin: :smoke:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Stop het in een condoom en onderaan in een pot gel ofzoiets, in ieder geval een potje die niet doorzichtig is :tearsofjoy:
Dan is de pakkans tamelijk minimaal :)
En vooral, chillen en nix laten merken want de kans is zeer klein dat er controle is en dat ze het vinden nog minder.

In frankrijk is drugs= drugs, 5gr heroine is even erg als 5gr wiet, welke straf je hiervoor kunt krijgen is me onbekend.

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Snatch zei:
het zou dus een dom idee zijn om wiet mee te nemen?
tis tenslotte met de trein...

Zowizo in openbaar vervoer is gevaarlijk, omdat dat zelfs in nederland niet mag :wink:

Dat wil zeggen dat je geen zakje wiet van 5eu van bv amsterdam-utrecht mag hebben :wave:

Ik zou het er dus niet op wagen, en misschien in het uitgaansleven daar wat te "scoren" :hearteyes:

Bovenaan