Snel Stoned

Petey

Newbie
Hey iedereen!

Ik blow nu ongeveer sinds een maand of 3 zo eens af en toe, alhoewel het de laatste maand toch wel elke week 1-2 keer geweest is.
Als het dan doordeweeks is, is het als ik opsta en er staat een lekker zonnetje dan ga ik lekker buiten zitten in me 1tje en gewoon ff chillen met een :stoned: en van de zon genieten.

De reden dat ik het doordeweeks wat vaker doe nu is omdat ik lang niet mijn hele joint opmaak als ik er zo in mn 1tje zit.
Ik koop altijd een 3-pack voorgedraaide Northern Lights aangezien ik zelf niet weet hoe je ze zelf moet draaien en het scheelt me maar een euro'tje ofzo en dan vind ik het zo ook wel best :P

Iig, ik heb dan dus vaak dat als ik 3-4 hijsen neem ik het meteen super hard voel. Benen worden meteen tingly en de hele mikmak. Vaak ga ik dan na 1/3 joint ongeveer weer naar binnen, maar ben dan al knetterstoned.

Ik vroeg me af of meerdere mensen dit hebben dat je al zo snel er zoveel van voelt.

Alvast bedankt :grin:

iSmokex

Bewuste gebruiker
In het begin wel ja, maar naar mate je het vaker gaat doen, hoe meer je nodig hebt.
Geniet er nog maar van zou ik zeggen :wink:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Misschien komt het ook omdat je in de zon ligt en er goed de tijd voor neemt.
Probeer eens wat snoepjes of in ieder geval wat suiker.

Escoban

Bewuste gebruiker
Vroeger had ik dit ook ja, ik was dan na een kwart voorgedraaide joint echt knetter stoned. Als je het naar vind is de oplossing natuurlijk zelf joints draaien.

Zalmpy

Belezen gebruiker
Precies, Jointje draaien is niet zo moeilijk. aan het begin hebben ze vaak een rare vorm. maar dat mag je er niet van weerhouden verder te proberen! :rock:

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik lees dat je het direct doet als je opstaat. Heb je eerst een stevig ontbijt naar binnen gewerkt of doe je het op een nuchtere maag ?

Als ik zelf blow op een nuchtere maag komt het veel harder aan. Misschien zit het tussen m'n oren, misschien zit er een kern van waarheid achter.

Rook je ook gewone sigaretten ? In de voorgedraaide joints zit namelijk wel shag en als je dat niet gewend bent telt de nicotine ook nog zwaar mee als downer. Ik zou zeggen probeer eens wiet puur te roken, kijk hoe je je dan voelt.

endor

Badass junkie
Toen ik net begon met wiet te roken , ging ik ook knetter stoned van een halve joint.
Mijn eerste keer dat ik echt stoned was , was misschien van 3 trekken.
Maar vanaf je elke dag zo'n 2 gram begint te blowen , lijkt het allemaal niets meer.

KoxBox

Badass junkie
Ik ben nog altijd knetter stoned van een halve joint (wel gekke wiet). Maar ik blow alleen in het weekend dusja. Moet je eens in het zonnetje blowen, dan ben je pas stoned.

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Petey zei:
Als het dan doordeweeks is, is het als ik opsta en er staat een lekker zonnetje dan ga ik lekker buiten zitten in me 1tje en gewoon ff chillen met een :stoned: en van de zon genieten.

KoxBox zei:
Ik ben nog altijd knetter stoned van een halve joint (wel gekke wiet). Maar ik blow alleen in het weekend dusja. Moet je eens in het zonnetje blowen, dan ben je pas stoned.

hmmm

Petey

Newbie
Heyy thnx voor de reacties al :)

Vind het niet vervelend dat het al zo snel werkt hehe, kost me alleen maar minder geld :P
Was gewoon ff vraagje out of interest :wink:

Genieten nog maar dan voorlopig :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Aangezien je zegt dat je het meteen werkt, vooral dat tingly benen is echt een nicotine effect.
Als dat binnen paar minutjes weg trekt is het zeker de nicotine.

Maar, ik denk dat iedere blower dat heeft gehad.
Ik deed ook altijd 2/3 keer met een voorgedraaide.

psychedelicchick

Experimenterende gebruiker
ik word ook best snel stoned, terwijl ik best vaak blow
maar dat gevoel is toch juist heerlijk daar doe ik het voor haha
maar soms word je veel minder snel stoned als normaal
dat is ook zo met alcohol ligt er ook maar aan hoeveel je gedronken en gegeten hebt denk ik

KoxBox

Badass junkie
Bwa, soms als ik al redelijk wat alcohol binnen heb dan voel ik de wiet wat minder.
Maar op andere dagen is dit net omgekeerd, hangt er een beetje vanaf.

psychedelicchick

Experimenterende gebruiker
ik kan redelijk wat hebben qua alcohol maar soms kan ik echt nix hebben en dat heb ik ook met wiet :P soms valt het gewoon klote

Intoxication

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
heb dezelfde mentaliteit en het werkt best

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
weyoun22 zei:
KoxBox zei:
weyoun22 zei:
Voorgedraaide joints :confused: :confused:
Die kan je kopen in coffeeshops.

Ja, maar ik bedoel dat het een misdaad tegen de mensheid is om voorgedraaide joints van de coffeeshop te roken :P

Als je goede shop hebt niet, en het is ook net wat je voorkeuren zijn wat betreft tabak, dikte en stevigheid.

Zo ken ik iemand die 3 keer liever een voorgedraaide heeft ( van een bepaalde shop welliswaar) dan een zelf gedraaide.

Hij houd van dik, los en blijkbaar van crappy tabak.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
KoxBox zei:
PepTalk zei:
Hij houd van dik, los en blijkbaar van crappy tabak.
Wat een puber.

Het is de meest doorgewinterde blowhippie die ik ken:) En hij mocht willen dat hij een puber was, hij begint al weer te krimpen.
En ik weet niet of je weleens een voorgedraaide bij de Aarde in Goes hebt gehaald? Die zijn nog best goed te doen.

Maar eigen creaties zijn altijd beter!

Zalmpy

Belezen gebruiker
Ja, eigen creaties zijn altijd leuk. zowel jointjes als bong's, shotpijpjes, waterpijpen enz...
ook altijd leuk om met je vrienden helemaal een kritisch gesprek te hebben over hoe er gedraaid is :)

henkdevries

Belezen gebruiker
ik blow nu een half jaar elke dag en ik wordt nog steeds wel redelijk stoned van een halve joint hoor :P
voorgedraaide northen light klinkt mij in de oren als the grasscompany dat zijn ook grote en relatief sterke joints hoor :stoned:

Bovenaan