Snoop dogg verboden

langeman

Bewuste gebruiker
Waar gaat het heen met ons landje. Danceparade mocht al niet meer en nu steekt de politiek een stokje voor het optreden van Snoop Dogg op Parkpop in Den Haag. Het zou niet passen bij het open karakter van het festival. Waar gaat het heeen met dit land? Na de dance nu de hiphop in het verdomhoekje?

http://www.nu.nl/muziek/2271976/haag-ve ... rkpop.html

Volgens mij weet de organisatie van Parkpop na 30 jaar wel wat ze doen en worden ze op deze manier nogal genaaid. Ze gaan op zoek naar vervanging, een mooi politiek correct antwoord, maar wat zullen ze daar balen en vloeken.

Immo

Badass junkie
Sublimo zei:
Vind het een beetje vaag gedoe. Waarom zou hij het open karakter verstoren ?

Tja de pvv heeft de verkiezingen in den haag gewonnen, dan gaan ze daar natuurlijk geen neger op het podium zetten.

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Het past niet bij het open karakter van het festival? Wat een verschrikkelijk baggerexcuus, werkelijk waar.

Vrijheid en tolerantie vieren hoogtij he :'), wat dat betreft komen er natuurlijk straks ook gouden tijden aan met zo'n verkiezingsuitslag.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
En in die gemeente woon ik dus.
Nu zien jullie ook eens hoe zwaar we het hier eigenlijk hebben... :grin: :grin:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
En ze zitten natuurlijk nog met dat uit de hand gelopen feestje in Hoek van Holland in hun maag..
Ik denk dat ze gewoon bang zijn dat dat een vervolg tijdens parkpop krijgt,het zuiderpark is tenslotte wel "het"thuishonk van ado Den Haag supporters...

langeman

Bewuste gebruiker
Dr Gonzo zei:
En ze zitten natuurlijk nog met dat uit de hand gelopen feestje in Hoek van Holland in hun maag..
Ik denk dat ze gewoon bang zijn dat dat een vervolg tijdens parkpop krijgt,het zuiderpark is tenslotte wel "het"thuishonk van ado Den Haag supporters...

Hoezo een vervolg? Ado had toch niets met HvH te maken? Denk je dat echt?

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Nee dat niet, maar voetbal is voetbal denken ze zeker..
er werd tijdens die rellen toch rotterdam hooligans geroepen????

langeman

Bewuste gebruiker
Dr Gonzo zei:
Nee dat niet, maar voetbal is voetbal denken ze zeker..
er werd tijdens die rellen toch rotterdam hooligans geroepen????

Dat wordt wel vaker geroepen als er gezeik is. Heeft vaak weinig met voetbal te maken, maar vooral met sukkels die stoer willen doen en denken dat geweld en vandalisme daaraan bijdraagt.
Is het in dit geval niet meer zo dat men ook niet wil dat er teveel gehiphopt wordt? Want dat is met al dat blowen al niet veel beter dan de dance met al die xtc.... Een heel zuiderpark vol met negers en wiggers is natuurlijk wel een beetje eng....

endor

Badass junkie
Ik vind snoop dogg en en dergelijke rappers eigenlijk maar wat raar.
Het meeste waarover ze rappen is money , bitches en cars.
Maar dat het optreden niet mag omdat het niet bij het karakter enzo past , gaat er wel regelrecht over !

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
endor zei:
Maar dat het optreden niet mag omdat het niet bij het karakter enzo past , gaat er wel regelrecht over !

Ja, precies.

endor

Badass junkie
Sublimo zei:
endor zei:

Ja, precies.
Materialisten. :openmouth:

Nathaniel

Wijs gebruiker
En toen hadden ze BeenieMan als vervanging, en toen mocht die ook niet meer komen vanwege homofobe teksten.

Dat wordt spetterend afsluiten met Nick&Simon?

Dreuge

Badass junkie
Nathaniel zei:
En toen hadden ze BeenieMan als vervanging, en toen mocht die ook niet meer komen vanwege homofobe teksten.

Dat wordt spetterend afsluiten met Nick&Simon?

Vorig jaar Guus Meeuwis als ik me niet vergis?

Bovenaan