snowball

PHMF

Newbie
wie heeft er welis een combintie van wit en bruin gespoten.
heb een paar keer bruin gespoten maar ben benieuwd wat
voor een effect een snowball heeft. misschien is het ook te gevaarlijk
of ik moet eerst een spuit coke nemen. dit klinkt misschien idioot
maar ik had geen grenzen als het op drugs aankomt. gebruik nu alleen af en toe. :openmouth:

PHMF

Newbie
ja zie je nou. dat doet drugs met je.
dan maak je fouten zoals snowball in plaats van speedball.
heb te vaak kortsluiting daar boven

needlefreak

Bewuste gebruiker
Heroïne & cocaïne noemen ze hier wel snowball hoor. Maar word blijkbaar ook speedball genoemd. Moet zo weg, vertel er later meer over. :wave:

stuikerken

Belezen gebruiker
Kan je ipv coke en bruinen te spuiten, ook coke en bruinen te samen roken op zilverpapier? Dus eerst b op zilver leggen en dan coke er bijdoen en dit oproken. Heb het wel eens appart gedaan maar nog nooit te samen.

PHMF

Newbie
ik weet het niet. heb morgen w en b.
dan probeer ik het wel.
gewoon een kein beetje van allebei.
je hoort het wel of het lukt.

stuikerken

Belezen gebruiker
PHMF zei:
ik weet het niet. heb morgen w en b.
dan probeer ik het wel.
gewoon een kein beetje van allebei.
je hoort het wel of het lukt.
Ja merci, als het lukt ga ik het volgend weekend ook is doen. :P

Frisko

Badass junkie
^_^ zei:
Dat zeg je echt alsof het niks is :openmouth:
is toch ook niks...wa bruine en wa witte en yuuu roken!
nee idd,iemand die hier een geweest is met een maat van me die was ook de hele tijd bruine en sos(base) gemixt aan het basen/chinesen...

needlefreak

Bewuste gebruiker
PHMF zei:
of ik moet eerst een spuit coke nemen.

Effect vind ik moeilijk uit te leggen. 't Voelt allesinds goed. :grin: 'k Heb dit ook niet zoveel gedaan. Meer na elkaar gedaan. Heb ik toch liever. Als je het samen wilt spuiten: eerst bruine oplossen, daarna wit erbij.

Kan je ipv coke en bruinen te spuiten, ook coke en bruinen te samen roken op zilverpapier?

Ja, maar je coke zie je niet goed op je zilver. En met bruine erbij helemaal niet. Je kunt het doen (alles kan :mrgreen: ) maar ik zou de bruine chinezen en de coke gewoon basen.

needlefreak

Bewuste gebruiker
needlefreak zei:
Effect vind ik moeilijk uit te leggen. 't Voelt allesinds goed. :grin:
Ik las dit hier toevallig opnieuw. En eigenlijk is het niet moeilijk uit te leggen. :mrgreen: Eerst krijg je die flash van de coke. Die overheerst in het begin. Dan voel je die roes van de heroïne maar je blijft helder van de coke.

Edikt

Newbie
ik heb wel eens bruin gerookt en daarna een lijn coke gesnoven, gevoel was errug nice... werd vet actief had me hele kamer opgeruimt enzo.. :P

Atropa

Bewuste gebruiker
Er word door die hards een oplossing gemaakt van zowel bruin als van wit. Vervolgens worden beide substanties opgetrokken en IV ingespoten.

Maar ik garandeer je dat deze methode in NL eigenlijk weinig voorkomt. Of in ieder geval niet met de flash wordt ervaren zoals die hoort te zijn.

Het zuivere witte China White is namelijk zeer zeldzaam tot nagenoeg onbestaand in Nederland. Wat wordt ingespoten komt uit het Midden - Oosten en wordt via citroensap oplosbaar gemaakt.

Cocaine hydrochloride in z'n zuiverste vorm is er in NL niet, en het verreist een professionele aanpak om de verkochte coke ècht zuiver uit te koken en purificeren.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
PHMF zei:
of ik moet eerst een spuit coke nemen. dit klinkt misschien idioot
maar ik had geen grenzen als het op drugs aankomt. gebruik nu alleen af en toe. :openmouth:

Gewoon een normaal vraagje hoor.. :wink:

Wist je eigenlijk dat je nu op een geweldig punt van je leven nog staat?
Wist jij dat als je nu doorgaat met 'af en toe gebruiken', -je hoeft er alleen maar door mee te gaan met AF EN TOE gebruiken!!- dat het zeer goed mogelijk is dat jij over ong. 3 maanden met erge maagkrampen op de grond ligt te creperen voor een shot hero?

Ik kan het je garanderen en zweren. Niet dat het uitmaakt als je al je geld en vrienden en alles aan de heroine kwijtraakt ofzo :wink: , maar vroeg me gewoon af of je het zelf wist.

Vraag even aan speeseend of needlefreak wat zij zouden doen op dit punt in jou leven. Wat zij hadden gedaan als ze hun leven konden terugspoelen.

Bovenaan