Snuif je?

Snuif je? (of heb je wel is gesnoven?)

• Ja

Stemmen: 30 83,3%
  • Nee

Stemmen: 6 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    36

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Ik houd van het ritueel. Heerlijk. Voor mij is het enige minpuntje de mindere smaak achter in je keel. Valt redelijk te beperken door wat drinken, sigaretten roken (extra-extra lekker op speed) en daarna kauwgom. Kauwgom is voor mij toch een must op speed :grin:

Heb ook wel coke gesnoven maar om praktische redenen de laatste tijd niet. Zodra het voor handen is snuif ik dat ook wel weer.

Heb laatst zo'n zilverkleurig mini-snuif-stofzuigertje gekocht :grin: Gewoon voor de fun. Snuiven met dat ding bevalt me helaas niet zo (te nauw denk ik) dus staat ie op een plankje zodat ik hem mooi kan bekijken :sunglasses:

Kan iemand mij vertellen wat een bommetje is?

DICE182

Newbie
eerst wel maar als je te veel van die troep op heb das vet gierig niet kunnen eten en last van je maag en de pepschete nattuurlijk:tongueout:

psilocybine

Bewuste gebruiker
ja ik snuif, veel ? bwaa het valt mee :P
dagenlijks 2 a 3 lijne speed
soms wat keta
en heeel zelde coke, daar blijf ik liever vanaf.

Flameon

Badass junkie
Snuiven... in bepaalde situaties is het soms handiger om 'even' te snuiven dan de drug in de capsule te doen. Echter denk ik dat het niet altijd even prettig is om de snuiven ivm het branderiggevoel, zeker als je een lage pijngrens hebt :wink:

vdk

Bewuste gebruiker
ik snuif speed en MDMA kristallen, volgens mij is er niemand op dit forum die kristallen snuift.. ¿ vind het zo lekker :hearteyes:

gr viktor de kort

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
^ Ik snuif wel MDMA kristallen. Doe ze dan meestal in een geldbriefje en dan schuur ze met een bankpasje Hoop dat t nu met de bonnen niet uitaam
t

vdk

Bewuste gebruiker
ja pasje derop en derop douwen en draaie en dan lijntje legge. ken t.
hoor het niet zo vaak, meestal dropt men bommetjes.

gr viktor de kort

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Mary zei:
^ Ik snuif wel MDMA kristallen. Doe ze dan meestal in een geldbriefje en dan schuur ze met een bankpasje Hoop dat t nu met de bonnen niet uitaam
t

Jee, ben ik ik weet niet hoelang met die post bezig geweest.. aantal keer in slaap gevallen, was ik achteraf best blij dat ik t voor mekaar had gekregen.. kijk ik hm terug... staat die --^ onzin er... :( En ik dacht nog wel dat t zo'n nette post was geworden..

Ben deze week een aantal nachtjes wakker gebleven op de pep dus excuseert u mij. En dat moet nu straks met dr moeder + man uiteten... :( Idd!!! Pep en eten!! :kots:

vdk

Bewuste gebruiker
ja ik snapte al niet veel van je post maar ik dacht laat ik maar eens netjes reageren :grin:

Fezz

Belezen gebruiker
gister na een jaartje weer eens wat pep gepakt, maar was behoorlijk waus en legde lijnen die ik normaal voor coke leg, sodeju wat fikken en tranen, maar damn :hearteyes:

was btw in combo met xtc, nog lekker lopen trippen ervan in bed :grin:

982

Bewuste gebruiker
Ik snuif ook ja :mrgreen:

Voornamelijk speed. Bommetjes doe ik niet aan... is zo'n aanslag op mn maag

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
vdk zei:
ja ik snapte al niet veel van je post maar ik dacht laat ik maar eens netjes reageren :grin:

Dankjewel :hearteyes: Wat lief. Wat ee begrip onder de snuifjunks he :openmouth:

trusten xx

ps dat uit eten was niet wat viel steeds bijna in slaap en honer had ik ook al niet :/ en dan altijd dat: goh kind wat zie je dr weer slecht uit. je werkt teveel.

hehehe jòòòh : P

Drientje

DF-koning
Mary zei:
je werkt teveel.

Ach wat een lieve mams heb jij. De mijne verdenkt me al als ik een keer echt moe van het werk ben, 'Weer aan de drugs zeker' terwijl ik de laatste tijd best braaf ben...

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Mary zei:
je werkt teveel.

Ach wat een lieve mams heb jij. De mijne verdenkt me al als ik een keer echt moe van het werk ben, 'Weer aan de drugs zeker' terwijl ik de laatste tijd best braaf ben...

Ach gosh :rolleyes: Dat is wel zuur ja.. Ik denk nu een beetje dat de man van mn moeder wel een vermoeden heeft. Hij heeft zn hele leven bij de politie gewerkt. En gisteren tijdens het etentje was ik er echt flink slecht aan toe!

Maar soms denk ik wel eens: ach, ik vertel het gewoon. Zo van: mensen thuis.. ik gebruik wel eens drugs! alle drugs wel, en gewoon hobbymatig, omdat ik het leuk vind!

Ben heel benieuwd hoe ze zouden reageren.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Gistere avond nog eens redelijk wat coke gesnoven. Iedereen maar patsen dat ze zulke goeie coke hadden kunnen regelen, en ik vond er niet veel aan. Het blijft wel leuk enzo, lekker hakken, snuiven, overdreven interesante gesprekken voeren met onbekenden. Maar ach, ik zou er zelf het geld niet aan geven. Geef mij maar mdma of wat paddo's.
Misschien eens speed proberen..

Roxy

Newbie
Ooit eens een keer gepoogd in mijn gabberinne tijd om speed te snuiven... gatverrrr ik ging bijna over mijn nek, wat een putsmaak is me dat zeg.

Dus Roxy maakte van lange vloei bommetjes, en die gingen met een halve liter bier naar binnen.

Wel vervelend dat ze ondanks het bier al in mijn keel open barstte, in mijn "speedtijd" had ik dus een heel hees stemmetje.

Maar ik woog 48 kilo, en NO tits... at amper, en sliep amper, hallucineerde behoorlijk ook door de vermoeidheid.

Echt blij dat ik achteraf gezien nog leef, en nu eindelijk weer flinke tieten heb, hahaha!

Dus geen gesnuif voor mij!

eliseliselise

Experimenterende gebruiker
Af en toe kan het best ben ik van mening ^^
tis wel een chill gevoel
behalve als het in je keel gaat zitten dat is echt te vies :/

J0rrit

Badass junkie
Jip 2cb of Ketamine bijvoorbeeld, troep als speed en sos laat ik tegenwoord links liggen, heb je niks aan zoiets.

Spor

Wijs gebruiker
^Whehe juist, pep vond ik al nooit meer wat en nu ik van de coke af ben snap ik niet hoe ik dáár verslaafd aan had kunnen raken. 2cb sniuven ook never again, en NN DMT ook niet !! Van 2cb gaat het behoorlijk pijn doen, en van DMT gaat ie DICHT zitten en ik ben wat gewend als neussprayjunkie.

Het enige wat ik nog in mijn neus stop is KETA

exsmoker

Bewuste gebruiker
Nee snuif niet........
afgelopen weekend van mijn buurman een nakkie wit aangeboden gekregen...

heb hem vriendelijk bedankt :grin:

ben veel te bang om een ouwe verslaving opnieuw te introduceren :openmouth:

Taat

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
troep als speed en sos laat ik tegenwoord links liggen, heb je niks aan zoiets.
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*

enne...

euh..

..

*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap* :kots:

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik heb een zwak voor de geur van pep, wat meeste met benzine hebben zegmaar.. ik hou niet eens van pep als het om effect gaat (erg saai), maar geen gemekker, pep is lekker.

Daarnaast nog wel wat andere drugs gesnoven, maar nog geen coke, daar heb ik geen haast mee.

Dropje

Ik snuif soms.
speed en 1x coke (sos)

qua speed heb ik liever bommetje maar soms kan dat niet.

De coke merkte ik erg weinig van. ik voelde me alleen wat vaag. Heb er ook niet veel behoefde aan.

Brawlythebear

Het is een manier van toediening! Het begrip snuiven geef je volgens mij meer gewicht dan wat er gesnoven wordt! Dat zou niet zo mogen zijn als je 'verantwoordelijk' drugs gebruikt.

Elke drug heeft zijn eigen unieke effectieve dosering, bio-beschikbaarheid en halfwaardetijd. Dit verschilt ook nog eens binnen de vormen van toediening.

Om terug te komen op cocaïne. Tropane alkaloides kan je intravenous, intramuscular, sublingual, subcutaneos, insullflated, digested en zelfs rectaal toedienen. Dus ligt het gevaar dan bij de manier van toediening of bij de werkzame stoffen die je tot je neemt? No hate, only carrying! :handfist2:

Bovenaan