Snuif problemen

Deranged

Badass junkie
Hallo allen, ik ben nieuw hier. Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik had een vraag. De laatste tijd gebruik ik nogal eens wat speed. Maar wat me nu daaraan erg stoort is de manier van snuiven. De eerste paar lijnen gaan wel maar vervolgens lijkt het altijd meteen door naar mijn keel te schieten in plaats van neus. Of zelfs erger nog het komt in mijn mond terecht via mijn strot. Dit is bijzonder smerig en ik vroeg me af of iemand wist hoe dit kwam. Ik heb vroeger ook aardig wat coke gesnoven maar nooit is me zoiets overkomen.

Mac...

Badass junkie
In tegenstelling tot coke, zorgt pep ervoor dat het slijm in je neus bijna geheel oplost. Daar komt nog eens bij dat je (vooral als je erbij zuipt) je nogal flink uitdroogt, wat ook de aanmaak van het slijm weer hindert. Dat het rechtstreeks je keel inschiet is dan vrij normaal, want normaal blijven de deeltjes hangen in het slijm. Of er iets aan te doen is durf ik niet te zeggen, maar ik raad je aan om regelmatig je neus te spoelen met water, dit wil mss nog wel eens helpen.

Positieve kant van het verhaal: Er gaat minder speed verloren :)

jin

Experimenterende gebruiker
en dan das toch lekker :grin: speedsmaak mmmm en idd zo schiet alles direct naar binne :grin:

Himself

Belezen gebruiker
ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden dat alles "naar binnen" schiet... smaken verschillen :P

Chimera

Bewuste gebruiker
Ja dat overkwam me vanochtend ook :mrgreen:

Dat was pretty ranzig om het op te gorchelen en
uit te spugen.. Maar njah.. Ik vind het keelgevoel
gehalte juist wel lekker eigenlijk.... sorry

M.a.w. ken je niet helpen :wink:

roaren*

Bewuste gebruiker
mijn eerste lijn gaat meestal super goed naar binnen, maar als je een paar lijnen verder zit, word men neussie al wat verstopt en zittek wel met een probleempje :P

Deranged

Badass junkie
De lijnen tegen het einde van de ''binge'' zijn altijd het ergste. Of ze schieten altijd in je strot maar ik heb ook een keer gehad dat het net was of er iemand met een priem in mijn neus stak elke keer als ik jaste. Dat zijn de momenten dat ik verlang naar die goede oude vertrouwde coke. Heerlijk van smaak lekker verdovend en dus helemaal niet pijnlijk.

Deranged

Badass junkie
Gister waren ze ook weer zeer erg zat er zelfs een bij waar ik van ging hoesten en de helft van me lijntje wegblies. :confused:

A

Anonymous

Gast
Ik heb speed opgegeven, regelmatig als ik een lijn wou nemen begon ik, en dan standaart niezen, en het resultaat: Leeg cd hoesje.

Mac...

Badass junkie
Speedwijffie zei:
Soo.. aardig vervelend.. je kan t ook in water doen.. en drinke.. zelfde werking maar duurt wel ietsje langer voor dat je t voelt

En de werking duurt ook iets langer, maar is tevens iets milder.

Flashing Moments

Belezen gebruiker
een breder snuifbuisje nemen wil wel eens helpen.. met een dun snuifbuisje schiet t wel eerder je keel/longen in
maar als je niet tegen de smaak van speed kan.. kan kun je t beste gewoon kappen met snuiven :P

Bal0n

Badass junkie
Wat wil je horen dan? Dat speed gebruik vet stoer is elke dag?

Nee, het is slecht, voor zowat alles in je lichaam en geest, als je zo vaak gebruikt.

Deranged

Badass junkie
Dat wazige zicht heb ik ook een paar keer gehad. Geen idee waar het door kwam. Baalde er wel van, kon ik niet typen enzo.

Bal0n

Badass junkie
Ik doe niet bijdehand.

Ik vind het gewoon dom wat je doet. Je gebruikt elke dag, gaat naar de arts voor je ogen, die zegt dat er daar niets mis mee is, en vervolgens ga je eerst hier vragen of mensen daar ook last van hebben?

Zo nee, ga je dan door met gebruiken, of niet? Zo ja, wat doe je dan?

dallandra

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Ik doe niet bijdehand.

Ik vind het gewoon dom wat je doet. Je gebruikt elke dag, gaat naar de arts voor je ogen, die zegt dat er daar niets mis mee is, en vervolgens ga je eerst hier vragen of mensen daar ook last van hebben?

Zo nee, ga je dan door met gebruiken, of niet? Zo ja, wat doe je dan?

haha nee want:
' het is te leuk om te stoppen' .
toch?

OMG!

Deranged

Badass junkie
Ik had laatst een snuifprobleem op het werk. Het was namelijk te verdacht om weer naar de wc te gaan en ff snel wat snuiven als niemand kijkt kreeg ik bijna geen kans voor. Uiteindelijk besloot ik ff snel m'n pen het zakje te steken om snel wat naar binnen te trekken. Uiteindelijk schoot bijna het hele zakje ineen keer naar binnen, gezien wat ik over hield was het minimaal 1 gram wat ineen keer gelanceerd werdt. Was niet zo fijn eigenlijk, neus raakte nogal van slag en begon te lopen als een gek. Was de derde keer snuiven op werk, wederom geen succes. Het komt gewoon te vaak voor dat ik eigenlijk wat bij moet snuiven en hier geen kans voor krijg. Volgende keer maar eens de orale inname proberen. :stoned:

cunt

Wijs gebruiker
ja lijkt me een stuk makkelijker :) gewoon van te voren van die bommetjes maken. kan je niet zo'n ding zoals mac gebruikt(e) kopen? ben de naam ff kwijt .. zo'n snuifapparaatje zeg maar.

Deranged

Badass junkie
Ja een bullet, die moet ik ook nog eens aanschaffen. Daar kun je wel ff snel een haal uit nemen als niemand kijkt lijkt me.

cunt

Wijs gebruiker
ja dat lijkt me toch een stuk leuker dan een bommetje maken, omdat het snuiven zelf ook een leuke bezigheid is :wink:
wat voor werk doe je dat het zo opvalt als je naar de wc gaat btw?

Deranged

Badass junkie
Werk bij een te groot transportbedrijf waar ze zich vooral bezighouden met het lossen van zeecontainers, lange zware dagen dus vandaar dat speed af en toe best eens zou kunnen helpen. Als ik naar de wc moet dan moet ik helemaal naar via buiten naar de kantine lopen waar ook de baas op z'n dikke reet zit. Vandaar dat vaak naar de wc gaan best op zou vallen.

Vond het ook vrij ongemakkelijk toen iemand een keer zei dat er iets wits bij mn neus zat, het was nog waar ook tot mijn grote verbazing kwam het zooitje gewoon weer naar buiten. Ik zei dat ik weereens was uitgeschoten met de tandpasta toen zei hij dat niemand dat verhaal nog geloofde. Toen reageerde ik boos en verontwaardigd omdat hij het lef had me van zoiets te beschuldigen, dat resulteerde al snel in excuses.

Was dezelfde persoon tegen wie ik ook eens een keer onder invloed aan het uitleggen was waarom speed op het werk heel dom en onverstandig is en dat ik me nooit tot zoiets zou verlagen. :stoned:

cunt

Wijs gebruiker
hahah dat helpt wel inderdaad, als je toch al zegt dat je er niets tegen hebt dan verwachten ze het toch vrij snel. en beter opletten met snuiven dan, goed doorsnuiven en je neusgaatjes checken :)
werkt het trouwens niet lang bij jou dan?
ik heb 1x om half 5 een paar fikse lijnen genomen. moest om kwart voor 5 beginnen en was om uurtje of 12 klaar en stond nog steeds best strak.

Bovenaan