Snuifattribuut

XpRnz

Experimenterende gebruiker
Beste mensen,

Ik ga al een tijdje naar harddance events en gebruik normaliter gewoon xtc. Nu wil ik binnenkort eens speed gebruiken op een feest maar heb geen zin om met m'n ponypackje en een sleutel o.i.d. midden op de dansvloer of in de wc te staan. Nou heeft een vriend van me op internet een handig 'snuif-attribuut' gevonden.

http://www.happyholland-online.nl/headshop/nl/producten.php?artikel=Snuif artikelen&pagina=2

Het is de 2e van boven: Bullit aluminium sn-13

Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft, of het wel praktisch is, en ook hoe het ding precies werkt? Ook i.v.m. pep wat nogal kan blijven plakken aan de binnenkant zo te zien..

Anyone?..

XpRnz

Oh, ben net nieuw hier dus het was me nog niet opgevallen, maar thnx anyways! :)

XpRnz

Hij bedoelt het gouden/zilveren stofzuigertje op de laatste pagina op happy-holland :wink:

tofke

Zo'n alu bullet is absoluut niet praktisch. Ik heb vroeger zo'n zoals de eerste o/d pagina van happy holland gehad.. Heel handig!

Wel eerst je pep mooi fijn & droog kappen. Enig nadeel is dat het rubbertje van de as erin op den duur stroef gaat. Gewoon even wat boter aan je vinger en dat aan de rubber wrijven en t is opgelost. Als je vind dat de dosis per sniff niet genoeg is, kan je het gaatje in de as vergroten door het met een hete naald te branden!

die snuifatribuutjes zie je ook om de 5 seconden aan het werk in scarface, volgens mij heeft tony wel een heel uitgebreide verzameling...

het vetste uit de film vond ik toch wel het Y-vormig buisje, hij stak in elk nuisgat een buisje en zo dan 1 lijn snuiven in de 2 neusgaten, zelf fabriceren is geen optie , belvieve me , i tried :smoke:

Bovenaan