Een kameraad heeft een doodskop ring, met een kleine ruimte erin, je draait de kop naar reschts en dan ligt er een portie klaar.

en dan rol je hem zeker ook in de lengte, want die 17 cm snuif je je coke zo omhoog nietdan?NexxtGen zei:Ik gebruik altijd 500 euro biljetten![]()

SperSIZEboon zei:ik heb normaal gesproken een spiegel maar die is laatst gebroken
SperSIZEboon zei:ik om m'n nagels te knippen
Tony Montana zei:Zow... ben niet nieuw in de sneeuw business (zoals sommigen konden raden), maar heb ff een vraagje voor mensen rondom Hengelo/Enschede (liefst Hengelo). Hopelijk zwerven er nog mensen hier rond die uit Hengelo ofzo komen. En schaam je niet... ik woon er ook.
Wie weet waar je in Hengelo een leuk snuifsetje, danwel een bullit kan halen? Kan dat bij die "smartshops" in het centrum of de Growshop aan de oldenzaalse straat?
Normaal is het met een rietje of een opgerold briefje geld waarmee je het naar binnen snort. Maar dat begint te vervelen. Snap je?
En ik heb het geprobeerd om iets online te bestellen bij Happy Holland te Nijmegen (http://www.happyholland-online.nl). Maar dat gaat niet helemaal goed. Je moet je aanmelden en daar ging het bij mij mis.
Wie kan me helpen?
Angramar Temenos zei:Een zilveren schaal met een glaslaagje eromheen (een soort "snuifspiegel," gehaald in aDam). Een marmeren snuifbuisje, op internet besteld.
gNuxx zei:Angramar Temenos zei:Een zilveren schaal met een glaslaagje eromheen (een soort "snuifspiegel," gehaald in aDam). Een marmeren snuifbuisje, op internet besteld.
jij hebt ook van alles wat, jij snoof toch niet?
3970 zei:gNuxx zei:Angramar Temenos zei:Een zilveren schaal met een glaslaagje eromheen (een soort "snuifspiegel," gehaald in aDam). Een marmeren snuifbuisje, op internet besteld.
jij hebt ook van alles wat, jij snoof toch niet?
Ik heb een pistool, wil dat zeggen dat ik ermee schiet?![]()
Angramar Temenos zei:Dat ik geen snuifdrugs gebruik (speed/coke/ket) wil niet zeggen dat ik misch. niet iets tegenkom wat ik wil snuiven. En ik vind drugsgerelateerde items sowieso altijd tof.
J0rrit zei:Angramar Temenos zei:Dat ik geen snuifdrugs gebruik (speed/coke/ket) wil niet zeggen dat ik misch. niet iets tegenkom wat ik wil snuiven. En ik vind drugsgerelateerde items sowieso altijd tof.
gast, jij lult gewoon echt té veel.