Snuifgerei

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Een kameraad heeft een doodskop ring, met een kleine ruimte erin, je draait de kop naar reschts en dan ligt er een portie klaar. :grin: :grin:

Tony Montana

Belezen gebruiker
Binnenkort ff iets inslaan van snuifgerei.
Denk dat het zo'n (blad)gouden setje wordt en een leuke bullit.

Daarvoor gedaan met rietje, 5 euro biljet (of hoger), etc...

Special_K

Experimenterende gebruiker
The basics: bankkaart en briefje. Meestal €5. Minder stijlvol, maar minder breed dan €50-->minder afstand coke-neus

Albino

Bewuste gebruiker
Bullit vind ik niks, ik hou van het hele 'ritueel', je lijn leggen en snuiven.
Ik snuif het liefst met een buisje die altijd in blunt pakketje zitten, die doorzichtige.. Perfecte buisjes! :mrgreen:

SperSIZEboon

Badass junkie

ik heb normaal gesproken een spiegel maar die is laatst gebroken

Ochoa

Newbie
Gewoon sealtje open neus dr in, hoofd achterover kieperen en vacuum snuiven dat sealtje :tongueout: (aan te raden als er minder dan een halve gram inzit, anders hakt het er wel erg hard in)

Tony Montana

Belezen gebruiker
Zow... ben niet nieuw in de sneeuw business (zoals sommigen konden raden), maar heb ff een vraagje voor mensen rondom Hengelo/Enschede (liefst Hengelo). Hopelijk zwerven er nog mensen hier rond die uit Hengelo ofzo komen. En schaam je niet... ik woon er ook.

Wie weet waar je in Hengelo een leuk snuifsetje, danwel een bullit kan halen? Kan dat bij die "smartshops" in het centrum of de Growshop aan de oldenzaalse straat?

Normaal is het met een rietje of een opgerold briefje geld waarmee je het naar binnen snort. Maar dat begint te vervelen. Snap je?
En ik heb het geprobeerd om iets online te bestellen bij Happy Holland te Nijmegen (http://www.happyholland-online.nl). Maar dat gaat niet helemaal goed. Je moet je aanmelden en daar ging het bij mij mis.

Wie kan me helpen?

Delirium

Badass junkie
Re:

Tony Montana zei:
Zow... ben niet nieuw in de sneeuw business (zoals sommigen konden raden), maar heb ff een vraagje voor mensen rondom Hengelo/Enschede (liefst Hengelo). Hopelijk zwerven er nog mensen hier rond die uit Hengelo ofzo komen. En schaam je niet... ik woon er ook.

Wie weet waar je in Hengelo een leuk snuifsetje, danwel een bullit kan halen? Kan dat bij die "smartshops" in het centrum of de Growshop aan de oldenzaalse straat?

Normaal is het met een rietje of een opgerold briefje geld waarmee je het naar binnen snort. Maar dat begint te vervelen. Snap je?
En ik heb het geprobeerd om iets online te bestellen bij Happy Holland te Nijmegen (http://www.happyholland-online.nl). Maar dat gaat niet helemaal goed. Je moet je aanmelden en daar ging het bij mij mis.

Wie kan me helpen?

http://www.azarius.nl

3970

Wijs gebruiker
Persoonlijk vind ik zo'n Bullit redelijk k.u.t. Je hebt altijd de helft van het spul voor in je neus hangen, en ik heb toch echt niet één van de kleinste neusjes...maarja, je kunt wel vlug ff snuiven zonder veel gedoe...

Angramar Temenos

Badass junkie
Een zilveren schaal met een glaslaagje eromheen (een soort "snuifspiegel," gehaald in aDam). Een marmeren snuifbuisje, op internet besteld.

L

Lid 6909

Gast
Angramar Temenos zei:
Een zilveren schaal met een glaslaagje eromheen (een soort "snuifspiegel," gehaald in aDam). Een marmeren snuifbuisje, op internet besteld.

jij hebt ook van alles wat, jij snoof toch niet?

3970

Wijs gebruiker
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:

Ik heb een pistool, wil dat zeggen dat ik ermee schiet? :wink:

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
* een goed rietje om mee te snuiven. (en als ik dat niet bij heb een briefje)
* 2 kaarte vo fijn te malen.
* een cd/spiegel om het op te leggen. (en als ik dat niet bij heb leg ik het op het eerste het beste dat ik vind :grin: )

evil_kermit

Bewuste gebruiker
3970 zei:
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:

Ik heb een pistool, wil dat zeggen dat ik ermee schiet? :wink:

Als je er 1 hebt,heb je de intentie om het te gebruiken.Mijn glock ligt ook onder mijn hoofdkussen hoor. :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
Dat ik geen snuifdrugs gebruik (speed/coke/ket) wil niet zeggen dat ik misch. niet iets tegenkom wat ik wil snuiven. En ik vind drugsgerelateerde items sowieso altijd tof.

J0rrit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Dat ik geen snuifdrugs gebruik (speed/coke/ket) wil niet zeggen dat ik misch. niet iets tegenkom wat ik wil snuiven. En ik vind drugsgerelateerde items sowieso altijd tof.

gast, jij lult gewoon echt té veel.

Bovenaan