Snuifmateriaal

lj_bob

Bewuste gebruiker
Hallo mensen!

Voor degenen die snuiven:

Waarmee doen jullie dit? Hebben jullie een vast instrument daarvoor? Ik weet dat er mensen zijn die een rietje gebruiken maar dat vind ik net iets te scherp aankomen. Daarom vaak een biljet maar het fijnste vind ik een post-it!
Blijven lekker strak en zijn schoner dan een bankbiljet. :wave:

JewCookie

Wijs gebruiker
Er bestaan perfecte snuif pennen, alsof ze er voor gemaakt zijn!

Briefgeld kan je buisje van maken en je zou zelfs in een smartshop een buisje kunnen kopen, hoewel een pen net zo makkelijk is.

2 Pasjes kan je gemakkelijk een lijn mee maken, 1 pasje om op te leggen andere om mee te haken.

Met een mesje kan je de lijn veel fijner maken, de een houd hier wel van en anderen weer niet.. Spiegel is overbodige luxe, hoewel ik er zelf ook één gebruik. :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
in style:

Scheermesje, snuifbuisje (of opgerold briefje van minstens €50,-), en de spiegel.

Mochten deze middelen niet aanwezig zijn en toch willen snuiven:

Ov Jaarkaart om het op te leggen (enkele varianten: principiele ziekenfonds pasjes enz.), hakpasje (te herkennen aan de afgebrokkelde witte kant), opgerold papiertje of centen.

Overige materialen:
Cd hoesjes (te herkennen aan een uitgebete witte waas)
Dvd's
enz.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik ben toch zeker niet de enige met zo'n geweldig setje van 10,- van de smartshop:
dicht:

Open

Dat glazen dingetje heeft aan het einde van het dopje een schepje zitten :grin: Ook is er het opbergvakje voor sealtjes :sunglasses:

Doerak

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
Ik ben toch zeker niet de enige met zo'n geweldig setje van 10,- van de smartshop:
dicht:

Open

Dat glazen dingetje heeft aan het einde van het dopje een schepje zitten :grin: Ook is er het opbergvakje voor sealtjes :sunglasses:
Dat ziet er wel heel erg stylish uit :openmouth: Zo wordt snuiven nog eens klasse :P Heb je misschien de naam van het setjes, dat zoekt gemakkelijk in webshops. Of hebben ze het gewoon de snuifset genoemd? :rolleyes:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Doerak zei:
Dat ziet er wel heel erg stylish uit :openmouth: Zo wordt snuiven nog eens klasse :P Heb je misschien de naam van het setjes, dat zoekt gemakkelijk in webshops. Of hebben ze het gewoon de snuifset genoemd? :rolleyes:

Ik weet niet hoe het heet heb het al een hele tijd ze verkopen het bij de Euphoria (smartshop) in Den Haag Je zou eens kunnen kijken op http://www.euphoria.nl en/of bellen naar ze.
Ze hadden toen ik het kocht twee versies. deze simpele pocketversie :) en een iets uitgebreidere waar ook nog een spiegeltje bij zat :P Maar die vond ik iets te lomp. Deze ligt lekker in de broekzak :grin:

cunt

Wijs gebruiker
snuif meestal met een gedeelte van een pen, sommige pennen zijn er voor gemaakt, andere moet je ff verknippen. leg m'n lijntjes meestal op m'n scarface hoes, heb ik ook m'n 1e lijntjes van gesnoven :)
als ik met uitgaan snuif dan doe ik het meestal van m'n paspoort, geeft ook altijd wel een grappig gevoel.
leg het klaar met m'n ov, die is lekker scherp aan de zijkant en flexibel.

Doerak

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
Doerak zei:

Ik weet niet hoe het heet heb het al een hele tijd ze verkopen het bij de Euphoria (smartshop) in Den Haag Je zou eens kunnen kijken op http://www.euphoria.nl en/of bellen naar ze.
Ze hadden toen ik het kocht twee versies. deze simpele pocketversie :) en een iets uitgebreidere waar ook nog een spiegeltje bij zat :P Maar die vond ik iets te lomp. Deze ligt lekker in de broekzak :grin:
Bedankt voor de tip! Den Haag is niet al te ver weg, woon zelf in Leiden.

Fishhead07

Wijs gebruiker
ik gebruik heel simpel cd hoesje of me bureau om het op te leggen. Een pasje van bankpas formaat om het fijn te maken en de lijn te leggen. En een rietje of een briefje van 5 euro om te snuiven.

Ik ga ff een zon zetje scoren ergens :) En een scheermesje plus post it bij me spul voegen :P

Ha!

Experimenterende gebruiker
Ik snuif met mijn heerlijke magische snuifbuisje (kapotte pen) is precies groot genoeg, niet te licht/zwaar, mooi doorzichtig(ok als ik em omspoel, anders is hij een wit) en gewoon precies helemaal perfect :)

Candyman

Experimenterende gebruiker
Maar pas op! De "euro-biljet-snuifbuis" is aan het einde van de avond; plotseling, op "mysterieuze" wijze verdwenen....

tipssyy

Newbie
voor onderweg of buiten de deur een stukje van een rietje en een zakje en dan snuif ik het gewoon uit het zakje handig voor in de trein als er niemand oplet :grin:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Uit principe mijn ziekenfonds pasje om het lijntje te leggen... en een biljet om te snuiven, maakt mij niet zoveel uit welk biljet... Alles is tot een kokertje te rollen. :)

Moon

Bewuste gebruiker
een pen, alles eruit gehaald en zo blijft alleen een plastic buisje over, ideaal! om een lijntje te leggen gebruik ik mijn ah bonuskaart.

Bovenaan