Snuiven en gamen

JelleSnel

Newbie
Yoo mede-pepgebruikers,

Zijn er nog meer mensen die eindeloos kunnen blijven gamen icm speed? :sunglasses:
Welke spellen speel je bijvoorbeeld? Zelf kan ik uren Fifa spelen tot het zeer doet in de toppen van m'n duimen :openmouth:
Speed soms ook fijn te combineren met een blowtje en een biertje :smoke:

losco

Newbie
Ik kan een halfuurtje fatsoenlijk gamen. En dan moet ik toch echt weer bij pakken.... ik speel meestal fifa ja

Taat

Bewuste gebruiker
Aantal jaren geleden wel uuuuuren/dagen/weken de online multiplayer van Call of Duty: Modern Warfare 2 gespeeld @ Xbox 360 met pep op... :hearteyes:

Heb nu echter al meer dan een jaar niet meer gegamed, nuchter ook niet, omdat het mij niet meer echt kan boeien..
Zo heel af en toe nog een potje fifa met een maatje als de verveling toeslaat, maar verder eigenlijk nooit meer thuis als ik alleen ben..

Weet wel dat ik er destijds inderdaad echt van kon 'genieten' ja! :rock:

dernael

Bewuste gebruiker
speed + een goede game is inderdaad een fijne combo!

Zo heb ik echt super veel tijd besteed aan het spelen van verschillende games zoals COD (meerdere delen), World of Warcraft, Borderlands en nog meer.

Ineens schijnt de zon weer. :P

Groetjes,
Dernael. :stoned:

xastur

Belezen gebruiker
Yep.ook veel gegamed toen ik nog gebruikte. Wow en veel.fifa maar soms ben je ook te geconcentreerd om goed te kunnen gamen. Allen voor.geldt. moest haast elke 15min naar de wc. Plassen wat ik altijd moest.

Bovenaan