snuiven

cropp

Badass junkie
ik kreeg het ideetje toen ik een vreemd verhaal las over wiedmelk pluggen

mijn thc kamer in mijn krunser is vol genoeg om er een lijn van te leggen en ik heb wel eens dat als ik mijn wiet een paar dagen bewaar dat het zo droog is dat het echt poeder is

wat zou er gebeuren als ik het zou snuiven??

en hoeveel zou ik dan moeten pakken??

psych-out

Bewuste gebruiker
thc snuiven? hoe kom je er toch op maja gelukkig dat gek zijn geen pijn doet.
gewoon proberen zou ik zeggen maar kdenk dat je weinig tot geen effect zult merken
aangezien thc pas werkzaam is op een bepaalde temperatuur volgens mij
succes

cropp

Badass junkie
LSDmathXtc zei:
thc snuiven? hoe kom je er toch op maja gelukkig dat gek zijn geen pijn doet.
gewoon proberen zou ik zeggen maar kdenk dat je weinig tot geen effect zult merken
aangezien thc pas werkzaam is op een bepaalde temperatuur volgens mij
succes

toen ik gister mijn pc uitgezet heb heb ik een paar flinke punten gelegt en FOK dat brand!!

het is wel zo over en je word er ook niet high van, dus een flop zou ik zeggen...

en owja, gek en geniaal beginnen allebij met een G he, ze zullen dus wel iets met elkaar te maken hebben

greenpower

Bewuste gebruiker
Als je ook in andere topics had gelezen had je geweten dat het niks ging worden. Thc moet eerst verhit worden voordat het werkt, verder lost het op in dierlijk vet.

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb dit wel eens gedaan :P

Resulteerde in heel de avond niesen als een gek.

Sowiso moet de stof oplossen op je neusslijmvlies. Dat doet thc sowiso niet, dat lost op in vet.

Angramar Temenos

Badass junkie
cropp zei:
ik kreeg het ideetje toen ik een vreemd verhaal las over wiedmelk pluggen

mijn thc kamer in mijn krunser is vol genoeg om er een lijn van te leggen en ik heb wel eens dat als ik mijn wiet een paar dagen bewaar dat het zo droog is dat het echt poeder is

wat zou er gebeuren als ik het zou snuiven??

en hoeveel zou ik dan moeten pakken??

Hangt ervan af, hoe warm is het in je neus?

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
cropp zei:
toen ik gister mijn pc uitgezet heb heb ik een paar flinke punten gelegt en FOK dat brand!!

het is wel zo over en je word er ook niet high van, dus een flop zou ik zeggen...

en owja, gek en geniaal beginnen allebij met een G he, ze zullen dus wel iets met elkaar te maken hebben

met de G van 'Geen high gehad!' hoewel dit perfect mogelijk had geweest! , je had je thc poeder beter opfgerookt!

TrippyShit

Badass junkie
Wat heeft iedereen met dat gesnuif? Waarom zou je in godsnaam harspoeder van je wiet willen snuiven :confused: De vragen worden steeds gekker als het om snuiven gaat. Rook die shit gewoon op man. Thc moet een bepaalde temperatuur bereiken voordat het actief wordt. Dit doe je door je wiet of in dit geval je skuff te verbranden. Wil je echt wat hebben aan je skuff? Draai een lekker jointje en donder al je skuff erover heen. Rookt dit op en dan zal je wat aan je skuff hebben. Iets anders dan roken kan je er niet mee doen. Daar heb je te weinig voor met zo'n bankje onderin je grinder.

Angramar Temenos

Badass junkie
Steler? Ik zeg toch ook niet dat het mijn grap is :confused: . Ik heb al vaak zat gezien dat mensen mijn zetpillen-grap als antwoord geven op "Pillen zijn er om te slikken." (Als reply op een post van een sukkel die weer eens pillen wil gaan snuiven/spuiten.)

Hierbij credits aan ExI voor de neus grap, zo beter? =)
Ik vond hem gewoon erg gepast.

greenpower

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Wat heeft iedereen met dat gesnuif? Waarom zou je in godsnaam harspoeder van je wiet willen snuiven :confused: De vragen worden steeds gekker als het om snuiven gaat. Rook die shit gewoon op man. Thc moet een bepaalde temperatuur bereiken voordat het actief wordt. Dit doe je door je wiet of in dit geval je skuff te verbranden. Wil je echt wat hebben aan je skuff? Draai een lekker jointje en donder al je skuff erover heen. Rookt dit op en dan zal je wat aan je skuff hebben. Iets anders dan roken kan je er niet mee doen. Daar heb je te weinig voor met zo'n bankje onderin je grinder.

Haha don't think so, een keer 50 gram van die shit gehad en er een spacecake van gebaken. Dat kan je er dus ook mee doen.

cropp

Badass junkie
okee okee even hypotetisch, als ik een plak spacecake uit mijn koelkast pak kan ik hem dus net zo goed wegflikkeren omdat het koud is, of kan ik mijn thc eerst verhitten, af laten koelen en dan opsnatsen

neem me maar in de zijk maar iemand zei dat als je snuift ipv rookt dat je dan 70% meer uit je drugs haalt, no mather what.

als dat dus ook voor thc zou gelden betekend dat dat ik maar een grammetje nodig heb om 2 dagen stoned te zijn

snappie??

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
cropp zei:
okee okee even hypotetisch, als ik een plak spacecake uit mijn koelkast pak kan ik hem dus net zo goed wegflikkeren omdat het koud is
Haha, het is toch al verhit geweest, anders kun je geen cake bakken, de thc is dus al vrij gekomen en zit in de cake.

cropp zei:
of kan ik mijn thc eerst verhitten, af laten koelen en dan opsnatsen
Hoe zie je dat voor je?

cropp zei:
neem me maar in de zijk maar iemand zei dat als je snuift ipv rookt dat je dan 70% meer uit je drugs haalt, no mather what.
bs dus.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
cropp schreef:

Hoe zie je dat voor je?

Lekker as snuiven, en dan geen assie

Het stoned worden is een heel ritueel man!

Krumen, draaien, opsteken en roken.

Niet snuiven man, shiit.

cropp

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Haha, het is toch al verhit geweest, anders kun je geen cake bakken, de thc is dus al vrij gekomen en zit in de cake.

cropp zei:
Hoe zie je dat voor je?

cropp zei:
bs dus.

een blok hash is toch ook al warm geweest??
en ik kan het in een lepel doen, een aansteker er onder en kappen als het afgekoeld is..

greenpower

Bewuste gebruiker
cropp zei:
ExceptionalInsight zei:

cropp zei:
Hoe zie je dat voor je?

cropp zei:
bs dus.

een blok hash is toch ook al warm geweest??
en ik kan het in een lepel doen, een aansteker er onder en kappen als het afgekoeld is..

Denk het niet volgens mij moet het boven de iets van 120 graden ofzo weet niet precies hoeveel, ik vind het opzich wel een goed idee. Denk alleen niet dat het kan werken, zowel laat het me weten :tearsofjoy:

buzzrider

Wijs gebruiker
Ik ben moe dus heb de moeite niet gedaan om de vorige posts te lezen maar ik voel me wel verplicht om te zeggen dat het snuiven niet zal werken, de thc moet verhit worden ! als ik me niet vergis is het zo'n 180 graden celcius, maar de exacte temperatuur weet ik ook niet.

JBAVBPA

Newbie
Thc vaporiseert inderdaad dus rond de 200°, maar het moet toch zeker niet gevaporiseert zijn voor het opgenomen kan worden door het lichaam? Ik kan perfect de effecten voelen als ik nu gewoon wat wiet puur inslikken zou. Dus ergens zou ik me nog wel kunnen inbeelden dat het neusslijmvlies thc zou opnemen net zoals het met andere drugs doet.
Of waar zit ik fout?

JBAVBPA zei:
Thc vaporiseert inderdaad dus rond de 200°, maar het moet toch zeker niet gevaporiseert zijn voor het opgenomen kan worden door het lichaam? Ik kan perfect de effecten voelen als ik nu gewoon wat wiet puur inslikken zou. Dus ergens zou ik me nog wel kunnen inbeelden dat het neusslijmvlies thc zou opnemen net zoals het met andere drugs doet.Of waar zit ik fout?

Bij het dikgedrukte stuk :wink:

JBAVBPA

Newbie
Willempjuh zei:
JBAVBPA zei:
Thc vaporiseert inderdaad dus rond de 200°, maar het moet toch zeker niet gevaporiseert zijn voor het opgenomen kan worden door het lichaam? Ik kan perfect de effecten voelen als ik nu gewoon wat wiet puur inslikken zou. Dus ergens zou ik me nog wel kunnen inbeelden dat het neusslijmvlies thc zou opnemen net zoals het met andere drugs doet.Of waar zit ik fout?

Bij het dikgedrukte stuk :wink:

dus als ik spacecake zou maken door gewoon wat wiet in de cake te kappen en de oven niet boven de 150 laten komen, zou ik niets voelen?
Nuja, dat kan ik toch weten tegenspreken :tongueout:

Ik weet niet precies hoeveel graden de wiet verwarmt moet zijn tot de thc effect gaat geven maar jij zij dat als jij wiet gewoon zou doorslikken dat je dan effect zou krijgen en dat is totaal niet zo. Overgens ook niet als je snuift.

buzzrider

Wijs gebruiker
Inderdaad, en als je ons niet gelooft ga het dan testen.

Eet nu al je wiet op en kijk hoe je je geld dan verspild ... Als iemand er zo zeker van is dat het wel zal werken heb je niets te verliezen, toch ?

Bovenaan