Soaphasj

SteenS

Experimenterende gebruiker
Hey jongens,

Ik heb een vraag, ik heb zwarte kleiachtige plakende hasj, en het ruikt echt lekker, kruid/wiet achtig. Maar ik heb gehoord van de zo gehete 'Soap', wat deels hasj is en deels andere troep, hoe weet je dat het niet soap hasj is?

ik ben er altijd bang voor :(

Het komt uit een coffeeshop uit Heerenveen, het moet toch wel goed zijn dan? :confused:

Ook heb ik een hele lichte bruine hasj, heel hard en het bubbelt als je het onder het vuur houd, het is dus een bubbelhasj, maar ik heb daar wel eens wat van gehad maar ik gooi het meteen weg, ik vind het een kut effect op mij hebben dus weg ermee, veel te high word ik er van denk ik :confused:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Soaphasj is hasj versneden met zeep.
Hoe merk je dit? Het is ranzig om te roken.

Dat het uit de shop zegt betekend niet percé dat het onvervuilde hasj is. Zeker als je je bedenkt dat de shops voornamelijk in het buitenland (marokko ed.) geïmporteerde hasj verkopen.

Kleur, vorm en viscositeit zegt niets over de kwaliteit. Geur kan als aangeven dat er iets niet klopt.

Dat de hasj bubbelt bij het verhitten heeft volgens mij niets te maken met bubbelhasj, die naam heeft de hasj namelijk aan zijn productie te danken. Bubblehasj is de met bubblezakken vervaardigde ice-o-lator, icehasj etc.

Conclusie: Zolang je geen opmerkelijkheden ziet of ruikt, is er 1 optie: roken.
Bevalt dit niet, dan rook je 't niet, merk je niets vreemds dan wel.

Hasj waar ik te high van zou worden zou ik niet weggooien, maar in lagere dosissen oproken.

Bovenaan