s'ochtends aan de wijn

PHMF

Newbie
het is nu 11uur s'ochtends en ik ben al aangeschoten van de wijn.
zondag is een saaie dag dus wat moet je anders.
ik had natuurlijk liever wat anders, wit of bruin maar ja, helaas.
vanmiddag of vanavond een blow dan is de dag tenminste om.
normaal doe ik dit nooit hoor. familie op bezoek maar achter de computer vindt ik toch leuker. ben benieuwd wat voor reacties ik hierop krijg.
mazzeeeeeeel!!!!!!!!!!!! :beer:

nutsss

Wijs gebruiker
Ach als je plezier hebt en je weet je grenzen dan is er niets aan de hand toch? Laatst waren we hier weer een nacht doorgegaan op speed met vrienden en toen stond Pommetje hier om 8.00 's-ochtends buiten in de tuin met een glas rode wijn. Moet kunnen. :wink:

PHMF

Newbie
ja ik weet mijn grenzen heb niets beters te doen.
ja frisko rol maar een. put it in the air!!!!!!!!!!!!

spacekonijn

Badass junkie
sochtends vroeg aan de rode wijn en liever bruin of wit willend , haha moet je natuurlijk helemaal zelf weten als je maar lol hebt.

maar dat mensen nu over 'als je de grens maar weet' beginnen is een beetje raar.

waar is de grens dan? niet voor 8 uur sochtend's?

sjaartrol

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
maar dat mensen nu over 'als je de grens maar weet' beginnen is een beetje raar.

nee de grens is dat je niet regelmatig van sochtends (maakt nie uit wa uur) meureg rondloopt...

BacingsPen

Badass junkie
Alchol zou jou (in principe) niet voor 6en (of voor het donker wordt) moeten gebruik vind ik..

Maarja, eigenlijk zou je sowieso geen drugs moeten gebruiken overdag :wink:

Kim

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
sochtends vroeg aan de rode wijn en liever bruin of wit willend , haha moet je natuurlijk helemaal zelf weten als je maar lol hebt.

Neuh niet als er een 20 in het uur zit :wink:

needlefreak

Bewuste gebruiker
'k Heb de laatste weken terug de gewoonte om al bier te drinken vanaf als ik opgestaan ben. Dan rook ik een sigaretje en drink m'n eerst halve liter blik bier van de dag. Dat smaakt me echt goed. Ik drink er wel meer op een dag maar ik drink niet heel de dag door. Dus ik vind er niks verkeerd aan.

silverfish

Bewuste gebruiker
Ik lust er ook wel eentje maar ik ben dan nog wel zo'n trut dat ik (van mezelf) vind dat ik het niet mag voor de 5 in de klok zit.

Maar ach, die vijf in de klok... dat kan ook wel 's 5 voor 2 zijn als het zonnetje schijnt en de wereld mooi lijkt.

Aking

Wijs gebruiker
als ik net wakker ben moet ik niet aan bier of drugs denken.. maar als ik nog wakker ben :hearteyes:

en inderdaad.. ken je eigen grenzen.. als het binnen jou grenzen kan ga dr voor :wink:

pepito

Bewuste gebruiker
Verslaving is niet gebaseerd op de afhankelijkheid van een middel maar op de grenzeloosheid van de persoon....over grenzen gesproken............ :wink: .. wat is grenzeloos?

cunt

Wijs gebruiker
ik nam vorige week woensdag om half 10 's ochtends een flinke slok vodka, voelde me kut en had er zin in. toen ik daar 's avonds over na dacht schrok ik ook wel een beetje ..

JJJ

Bewuste gebruiker
Beetje een nutteloze en depressieve zondagbesteding lijkt me! Een beetje jammer dat je niks beters weet. Ik zou zeggen: ruim je kamer op, of lees een boek! Er is genoeg te bedenken waar jij of anderen iets aan hebben, ipv op zo'n manier nutteloos doen (en jezelf vast ook nutteloos voelen).

Jeller

Badass junkie
ik nam donderdagnacht een goede slok tequila omdat ik om 4 uur 's nachts nog niet ingeslapen was :mrgreen:

jasper

Wijs gebruiker
zie er niet echt een probleem in

zoalng je niet elke dag strontzat bent niets aan de hand toch?

Bovenaan