sociale contacten na XTC contact

Everio

Bewuste gebruiker
wat ondervinden jullie hieraan?

dus ik bedoel dat je wel eens xtc gebruikt en hoe je nu sociaal met andere om gaat? (vooral het andere geslacht :P)

wat ik zelf heb is dat ik vroeger (voor mijn xtc gebruik) niet zo goed met meiden kon praten die ik niet kon of die ik wel zag zitten (al is het gewoon dat ze goed uit ziet)

bij iemand wat me "niks" doet kon ik wel gewoon probleemloos praten

maar nu doe ik wel eens XTC (ook andere drugs :P) en nu ervaar ik wel dat ik makkelijker praat met een meisje die ik niet ken... vaker sjans :P (eerst was et eens een keertje een meisje (1x per paar maanden :P) nu kan et zo zijn dat et er een paar zijn op een avond (dan praat en dans ik alleen met haar,, maar zou er meer kunnen gebeuren als ik dat wou)

ik heb het nu dus over nuchtere toestand (miss wat alcohol)

iemand die dit ook ervaart?

neti

Badass junkie
je bedoelt dat je verlegen was toen uje nog geen xtc gebruikte, dat je merkte dat het op xtc makkelijker ging en nu als je zonder xtc uitgaat het je ook makkelijker afgaat

ja dat merk ik ook, xtc heeft we wat meer zelfvertrouwen gegeven, in de zin he ik kan het dan, waarom zou ik het dan nu ook niet kunnen :beer:

Delirium

Badass junkie
Ik heb een keer tijdens een MDMA-praatkick tegen een meisje aan lopen kleppen. Nu is het een goede vriendin van me :P

Everio

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
je bedoelt dat je verlegen was toen uje nog geen xtc gebruikte, dat je merkte dat het op xtc makkelijker ging en nu als je zonder xtc uitgaat het je ook makkelijker afgaat

ja dat merk ik ook, xtc heeft we wat meer zelfvertrouwen gegeven, in de zin he ik kan het dan, waarom zou ik het dan nu ook niet kunnen :beer:

idd :grin:

en tis relaxxx :grin:

tis nu zo dat ik gewoon een "feest/ avond" plan 1x per maand- 2 maanden en de rest doe ik et niet, en kan er met GEMAK vanaf blijven :grin:

Bovenaan