softdrugs heeeelp

kan iemand me vertellen of er andere goedkopere en misschien natuurlijke softdrugs zijn behalve cannabis of mahriuana andere planten of evetueel kruiden waar je ook stoned of high van kan raken thnx

nutsss

Wijs gebruiker
veel goedkoper dan wiet bij een coffeeshop kan je niet uit zijn denk ik. Bovendien is de werking van alternatieven heel anders. Dan kan je ook een gewoon sigaretje nemen, als je niet rookt dan wordt je ook een soort van high.

Ik zie wel eens zakjes kruiden hangen bij de smartshop. Vraag er eens naar.

matthijs

Badass junkie
Die kruiden moet je niet doen joh. Nog duurder en je merkt er geen fuck van. Je zult toch gewoon moeten blowen ben ik bang.

zommes

Badass junkie
In tegenstelling tot zijn/haar naam is de topicstarter vrij duidelijk met zijn/haar vraag. Dus pillen zijn irrelevant.

buzzy zei:
Lees nou eerst even die eerste post door Wink Er word gevraagd om softdrugs/kruiden en shit
Als er dan ook nog op gewezen word is het een beetje flauw om dan nog bijdehand te gaan doen lijkt me.

Offtopic gelul verwijderd

zommes

Badass junkie
Mijn advies: ga naar de smart-shop en informeer daar.

Kratom is misschien wel iets wat in de lijn ligt van wat je zoekt. Salvia is meteen weer heel erg heftig en daarover moet je je wel eerst laten informeren voordat je eraan begint.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Ik heb nog een tip;

Vraag je vriendjes of ze iemand kennen met een plantage; kan je hoop wiet voor goedkoop halen. :)

rocka

Experimenterende gebruiker
GewoonVOL zei:
Ik heb nog een tip;

Vraag je vriendjes of ze iemand kennen met een plantage; kan je hoop wiet voor goedkoop halen. :)

Hij wou geen cannabis :beer: Hij is wel veeleisend zeg :P

buzzy

Badass junkie
Weet je hoe goor dat is, ether :openmouth: Heb het 1 keer gedaan en i khad nog 3 uren lang die verrotte smaak in me mond en keel :kots:

Jeller

Badass junkie
thee roken :grin:

nee, ik denk dat alleen kratom in de buurt ligt van wat je zoekt, maar das nog duurder wss?

cadou

Belezen gebruiker
Er werd een paar keer paddos geopperd, maar de werkzame stoffen in paddos staan toch echt op de A-lijst van de opiumwet.

Bovenaan