Softdrugsbeleid Oostenrijk

Amaranth

Bewuste gebruiker
Hallo mensen :wave:

Ik ga komende week op wintersport in Oostenrijk, lekker skiën en après-skiën uiteraard. Maar ik was benieuwd naar het softdrugsbeleid daar. Is het mogelijk en niet al te onverstandig om daar een pijpje hasj te roken of kan ik het beter thuis laten en het maar gewoon bij de drank tijdens het après-skiën laten?

Ik heb er uiteraard al op gezocht maar ik kon niet zoveel over de precieze wetgeving vinden.

Alvast bedankt :hearteyes:

SmokeMe

Belezen gebruiker
Illigaal zal het sowieso wel zijn

Maar gewoon niet al te openbaar doen en er zal je niet veel gebeuren :wink:

Flameon

Badass junkie
Uitkijken bij de grens.... roken op je appartementje of tussen de bergen waar weinig andere mensen zijn. Dan loopt alles los!
Niet huilen als je gepakt wordt he, in oostenrijk zijn ze best wel streng daar in

Amaranth

Bewuste gebruiker
Bedankt voor de reacties. Ik zal het nog even overwegen, maar ik denk dat ik het lekker thuis laat. Een klein risico is ook een risico en ik vind het de consequenties niet waard.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik heb vorig jaar wat hasj meegenomen naar Oostenrijk. Daar heb ik ook met een Oostenrijker gerookt. Hij zei dat ze daar inderdaad erg streng in zijn, maar dat genoeg mensen het doen. Er zit dus zeker een risico aan.

Bovenaan