wat ik nu toch heb meegemaakt..
vrijdag op solar in de afterparty-tent was ik lekker aan t gaan op de mdma en voelde me top. stonden lekker op de dansvloer met een paar maten, niks aan de hand, gaat t stoboscoop licht echt vol aan. Op dat moment krijg ik een soort van electrische schokken / krampen door mn hele lichaam, geen besef meer van afstand en zicht op zwart, een paar seconde later was t knipperlicht uit en was ik direct normaal. Toen het gebeurde probeerde ik meteen mn maat vast te grijpen,die vaag zag wat er gebeurde (door t licht zien anderen vrij weinig). Daarna zei ik dat t nu weer gewoon goed ging en ik niet per se naar buiten hoefde, totdat kort daarna het stroboscooplicht weer heftig aanging en ik helemaal begon te flippen. Hetzelfde gebeurde weer maar het licht bleef aan dus ik bleef verkrampen waarna ik niet meer weet wat er is gebeurd. Mn maat P zag t gebeuren en hield me vast zodat ik niet op de grond zou vallen en hij legde me neer. Maat A merkte op dat ik niet meer ademde, heeft mn verstijfde kaken van elkaar getrokken en heeft mn tong uit mn keel gehaald.. Daarna bebben ze me naar buiten gedragen en ben ik naar de ehbo gebracht, daar was ik weer bij bewustzijn en had ik niet echt door dat we daar voor mij zaten. Heb ik blijkbaar voor het eerst in mn leven een epileptische aanval gehad, getriggerd door het licht. Al met al een erg vage ervaring op de eerste dag en mn maten goed geschrokken