Solar 2011

k00k

Bewuste gebruiker

Ik ben normaal niet zo fan van deze muziek, meer van de hardcore. Maar aangezien het zo'n succes was bij mijn vrienden in 2010 besloten om in 2011 toch maar mee te gaan, ook omdat het lekker dichtbij is!

Kaartje heb ik al gekocht, dit jaar nog voor 84 euro (weekend + campsite).

Wie nog?

k00k

Bewuste gebruiker
Ochja. Ben me nu al aan het bedenken wat ik allemaal op Solar ga nuttigen. 3 dagen achter elkaar aan de pillen werkt niet echt volgens mij... :P

k00k

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Jezus, je doet of solar HET festival is :P

Dat is het sowieso niet. En waar maak jij uit op dat ik Solar beschijf als 'het' festival? :kots:

Verkeerd geïnterpreteerd misschien, is vrij standaard op dit forum. Zelfs door de 'moderators'

Oom Klaas

Badass junkie
Ik wil nog wat maten gaan overhalen om hiervoor kaarten te bestellen.
Ik ga namelijk maar met 3 van de 8/9 uit m'n groep naar lowlands en ik wil nog wel een festival met z'n allen bezoeken, vorig jaar wat het er helaas niet van gekomen.

En ik wil die magische dixie nog meemaken :grin:

knolselderij

Wijs gebruiker
luchtigtoetje zei:
magische dixie?? :openmouth:

ookwel de plee-rave genoemd.

ik heb hier wel weer verschrikkelijk zin aan. voor mij is 3 dagen in een tent liggen nog vol te houden daarna wil ik naar huis dus komt perfect uit. plus veel slaap je daar toch niet. geweldige blije/rare/vage/bijzondere/extravagante/belachelijke/wazige mensen daar altijd. hoeveel princesjes,piraten,cowboys en weet ik het allemaal heb gezien vorig jaar ging te ver

k00k

Bewuste gebruiker
Ik neem mijn oordoppen mee, hoop dat dat een klein beetje helpt. Ik slaap normaal wel overal doorheen :grin:

Elohtibbar

Badass junkie
knolselderij zei:
ag als je ergens vrienden maakt is het solar wel (wat heb je trouwens voor een saaie vrienden dan)

Ja, als toevallig geen van je vrienden het ziet zitten om naar een specifiek festival te gaan zijn ze écht saai. Trouwens, volgens mij gaat helemaal niemand hier naar Burning Man Festival, jullie zijn allemaal saai!

luchtigtoetje

Badass junkie
nou ik heb wel vrienden die erheen willen. maar dat zijn geen vrienden die van mn drugsgebruik af weten. iig nog nooit bij zijn geweest. En als ik gebruik, dan heb ik liever steeds hetzelfde groepje om me heen.

Oom Klaas

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
shit ik kom er nu pas acfhter dat het echt vlak voor lowlands is.. :(

Dan zou ik persoonlijk, als je wilt kiezen, voor lowlands gaan.
Ben nog op geen van beide geweest maar dat heeft hier niets mee te maken :sunglasses:

Karhu

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
luchtigtoetje zei:
shit ik kom er nu pas acfhter dat het echt vlak voor lowlands is.. :(

Dan zou ik persoonlijk, als je wilt kiezen, voor lowlands gaan.
Ben nog op geen van beide geweest maar dat heeft hier niets mee te maken :sunglasses:

Duh, anders komt hij mij niet tegen! Tuurlijk Lowlands! :rock:

Bovenaan