Solstice 2009 Ruigoord

azgaza

Badass junkie
Misschien wat vroeg maar ik maak alvast weer een topic voor Solstice dit jaar. Het valt dit jaar op zaterdag en zondag 20 en 21 juni en is zoals altijd in Ruigoord, vlak naast Amsterdam.

Ik wist al sinds het moment dat ik vorig jaar bij Solstice naar de bus liep, dat ik er in 2009 weer zou gaan zijn, en dat weet ik nog steeds vrij zeker dus.. welke leden hebben nog meer zin de langste dag van het jaar psychedelisch door te brengen :)?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zal er dit jaar ook weer niet bij zijn. Zit dan namelijk nog op Terschelling, waar ik gedurende het hele Oerol festival, lekker vakantie ga vieren. Zo'n zin in!! :wave:

azgaza

Badass junkie
Ik ga er zelf heen met een groep van zo'n 5-6 mensen, waarvan er twee ook op DF zitten, maar een daarvan post dan weer nooit. Ik heb er nu al zooo veel zin in. :hearteyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
Firrah bedoel je? :wink:

En ik ben er uiteraard, maar dat weten we allang al. Oh, wat kijk ik er naar uit :hearteyes:

Solstice, solstice, solstice.. M'n eerste, maar ik word al helemaal blij als ik eraan denk.
Wat voor avontuur gaat dat worden :grin:

0penmindeD

Belezen gebruiker
^^ idd laat het feest maar komen, ik sta zowat te popelen om weer eens een feest te bezoeken na bijna 6 jaar er geen gefeest :sunglasses:

bringabong

Experimenterende gebruiker
Ondergetekende is zoals elk jaar ook weer van de partij. En dan vooral vanaf zondag ochtend, ik vind trippen overdag toch een stuk prettiger dan daar in het donker door de barn heen struikelen.

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hey mensen !.

Ik ga zeker weten weer, ben er al 2x eerder geweest en het is altijd een groot succes !
Misschien zie ik jullie daar =) wie weet.

0penmindeD

Belezen gebruiker
Weet iemand de eindtijd hiervan?
Zag op de flyer dat het zaterdag begint om 13.00 uur, maar nergens stond hoe laat het afgelopen is. Wat er wel op stond was dat je je hond niet mee mag nemen :tearsofjoy:

bringabong

Meestal eindigt het zondagavond tegen dat het donker is, ze hebben niet een echte eind tijd, maar tegen 21:00 - 22:00 op zondagavond zijn de meeste mensen toch wel weg.

In deze tijd van het jaar begint het rond die tijd ook wel een tikkie fris te worden buiten :)

PS: Wedden dat er toch gewoon weer genoeg honden rondlopen? Het is ze echt nog nooit gelukt om die buiten de poort te houden :wink:

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik heb al veel gelezen/gehoord over ruigoord en wil er echt graag een keertje heen maar ik vind de site een beetje onduidelijk :P

Er is een camping, kost dat geld oid?
Ik neem aan dat er ook plekken zijn om eten en drinken te bestellen, maar dat mag je ook zelf meenemen?

Belgo

Belezen gebruiker
alainalain zei:
Ik heb al veel gelezen/gehoord over ruigoord en wil er echt graag een keertje heen maar ik vind de site een beetje onduidelijk :P

Er is een camping, kost dat geld oid?
Ik neem aan dat er ook plekken zijn om eten en drinken te bestellen, maar dat mag je ook zelf meenemen?

De site is ook een beetje onduidelijk.
Maar het kost gewoon 30 euro als je daar aankom en dan kan je je tent neerzetten dit kost niks extra's.En je mag alles zelf meenemen!Dus ook blikke bier,eten,water...alles.

Wij komen zaterdag vroeg in de middag..Mijn vraag is kunnen we savonds al lekker knalle op GOA of is er dan alleen maar chill en ambient etc..? En klopt het dat er ook reggae is?
Zijn er hier trouwens nog mensen uit de omgeving nijmegen/arnhem die gaan ?

Ik heb er zin in :grin: :grin:

azgaza

Badass junkie
Belgo zei:
Wij komen zaterdag vroeg in de middag..Mijn vraag is kunnen we savonds al lekker knalle op GOA of is er dan alleen maar chill en ambient etc..? En klopt het dat er ook reggae is?

Zaterdag avond is de schuur open en daar wordt dan gewoon psy gedraaid en kan de hele nacht gedanst worden, dat gaat door tot rond een uur of 4-5 en dan gaat de buiten dansvloer open. Je kan vanaf de eerste avond dus gewoon lekker dansen. Chill is er ook constant, maar dan in de chill out. Reggae heb ik er nog nooit gezien, in ieder geval niet op solstice :)

Belgo

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Belgo zei:

Zaterdag avond is de schuur open en daar wordt dan gewoon psy gedraaid en kan de hele nacht gedanst worden, dat gaat door tot rond een uur of 4-5 en dan gaat de buiten dansvloer open. Je kan vanaf de eerste avond dus gewoon lekker dansen. Chill is er ook constant, maar dan in de chill out. Reggae heb ik er nog nooit gezien, in ieder geval niet op solstice :)

DankU! :)

0penmindeD

Belezen gebruiker
Morgen dan maar kaarten bestellen :rock:

Vraag me af of je daar gewoon mag blowen, ik bedoel daarmee of je weed mee mag nemen.
Weet iemand dit?

Belgo

Belezen gebruiker
0penmindeD zei:

Vraag me af of je daar gewoon mag blowen, ik bedoel daarmee of je weed mee mag nemen.
Weet iemand dit?

Man je moest es weten :grin:

Wat ik mij afvraag kan je daar een beetje chill eten scoren?
Ik kom met het OV en heb weinig zin om met campinggaz en voedsel te gaan sjouwen :wink:

azgaza

Badass junkie
0penmindeD zei:

Weet iemand dit?

HAHAHAHAHA!! HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

:hearteyes:

Wat denk je zelf.

Maarre, natúúrlijk mag je wiet mee nemen naar Ruigoord. Ik bedoel, waarom zou dat serieus niet mogen? Het is een dorp vol met hippies, dan hoef je je toch niks af te vragen over de wiet :)

Angramar Temenos

Badass junkie
0penmindeD zei:

Weet iemand dit?

Nee, op ruigoord heerst een streng zero-tollerancebeleid, soms nog strenger dan commerciele feesten. Drugs worden daar in beslag genomen en meestal wordt de politie gebeld. Er lopen drugshonden rond :(.

azgaza

Badass junkie
Belgo zei:
0penmindeD zei:

Weet iemand dit?

Man je moest es weten :grin:

Wat ik mij afvraag kan je daar een beetje chill eten scoren?
Ik kom met het OV en heb weinig zin om met campinggaz en voedsel te gaan sjouwen :wink:

Ja er zijn daar meerdere plekken om te eten, zowel met vlees en vegetarisch. Of je het lekker vind ligt puur aan jezelf. Ik neem meestal gewoon een zak broodjes mee ofzo, gewoon voor 's ochtens. Laatste keer hadden ze ook pannekoeken en allemaal lekkere zooi. Je kan prima eten gewoon op Solstice zelf.

sensitive

Angramar Temenos zei:
0penmindeD zei:

Weet iemand dit?

Nee, op ruigoord heerst een streng zero-tollerancebeleid, soms nog strenger dan commerciele feesten. Drugs worden daar in beslag genomen en meestal wordt de politie gebeld. Er lopen drugshonden rond :(.

Is het niet normaal om pas een sarcastische opmerking te maken als iemand een belachelijke vraag stelt?

shokora

Wijs gebruiker
sensitive zei:
Angramar Temenos zei:
0penmindeD zei:

Weet iemand dit?

Is het niet normaal om pas een sarcastische opmerking te maken als iemand een belachelijke vraag stelt?

Ja dat vind ik inderdaad ook heel normaal, zeker bij ZO'N belachelijke vraag.
</multi-layer sarcastische opmerkingen>

Ik moet nog even kijken hoe het dan met mijn tentamens staat, maar ik denk dat ik er ook wel bij ben.

azgaza

Badass junkie
shokora zei:
sensitive zei:
Angramar Temenos zei:

Ja dat vind ik inderdaad ook heel normaal, zeker bij ZO'N belachelijke vraag.
</multi-layer sarcastische opmerkingen>

Ach, zo'n vraag over ruigoord nodigd toch een klein beetje uit tot sarcasme zou ik ook wel denken. Maarja, wie er nooit geweest is probeert natuurlijk ook alleen maar een beeld te vormen, maar iedereen die er wel geweest is kan toch op zijn minst toegeven dat het een enigsinds grappige vraag is :P?

0penmindeD

Belezen gebruiker
Helemaal geen rare vraag, je wil gewoon voorbereid zijn en niet achter de feiten aan lopen. Wat moet je nou doen als je je 5 gram high grade shit moet inleveren of je komt niet naar binnen........ er is een hoop veranderd. Sommige wetten worden ergens gehandhaafd en elders weer niet. Ik heb in geen 6 jaar een feest bezocht zoals jullie misschien al hadden gelezen, tuurlijk heb ik vrienden die nog gaan dus ik hoor de verhalen. Totdat ook een keer lucht kreeg van de term "zero tollerence".......ik kon mijn oren niet geloven, gewoon het feit dat echt helemaal niks mee naar binnen mag, was voor mij te bizar. Zeker als je in je vroegere jaren op feesten bent geweest waar je binnenkwam met je troep, zelfs als je een paar pillen op zak had of iets meer,kon je gewoon doorlopen :hearteyes:
En nee dit waren niet illegale fuifjes zoals onze zuiderlingen zeggen :tearsofjoy:

De rookwet, drugsbeleid (paddo's), coffeeshops, hoeren, al deze dingen zijn behoorlijk aan banden gelegd de afgelopen jaren in een vrij korte tijd.
Daarom is dit geen rare vraag :wink:

bringabong

Het is inderdaad helemaal geen rare vraag, omdat je er nog nooit bent geweest.

Maargoed, laten we het zo zeggen: Jij gaat naar Solstice over een week, en dan die maandag erna lees je hier op DF dit topic nog eens door, ik denk dat je dan ook een grote grijns op je gezicht hebt :P

azgaza

Badass junkie
bringabong zei:
Het is inderdaad helemaal geen rare vraag, omdat je er nog nooit bent geweest.

Maargoed, laten we het zo zeggen: Jij gaat naar Solstice over een week, en dan die maandag erna lees je hier op DF dit topic nog eens door, ik denk dat je dan ook een grote grijns op je gezicht hebt :P

Ja dat is dus precies wat ik bedoelde, tuurlijk probeer je je gewoon een beeld te vormen en inderdaad zijn er veel dingen veranderd, maar als je op ruigoord bent geweest snap je wel waarom mensen dit hier wel grappig vinden.

0penmindeD

Belezen gebruiker
T is goed om te horen dat ruigoord een onaangetaste locatie is waar alles kan en mag. Tja, als gasten met honden en al toch elk jaar binnen komen, dan kom je ook wel binnen met je weed lijkt me.........damn potsmoking hippy's :mrgreen:

Gaat er verder iemand nog trippen? Ik wel :rock:

Debris

Bewuste gebruiker
Kan volgende week niet komen.
Vanuit limburg is 't een beetje ver, en 30€ is vrij veel inkom.
Daarnaast ga ik al naar Heron en Sishu gaan bij onze buren, moet de komende tijd ook ff met school bezig houden.

Volgend jaar zoiezo aanwezig! Het zit er gewoon niet in dit jaar, keuzes keuzes...

Angramar Temenos

Badass junkie
0penmindeD zei:
Mescaline op een feestje? Is dat wat?

Wordt m'n eerste keer mescaline, dus ik kan het je nog niet vertellen. Maar ik heb een lange geschiedenis van tripmiddelen gebruiken op feestjes (vaak en in grote hoeveelheden), dus het zal wel goed gaan.

0penmindeD

Belezen gebruiker
Dat is dan wel een gewaagd idee, maar goed dan heb je later je kleinkinderen wat te vertellen :tearsofjoy:
Overigens heb ik een aantal maanden terug san pedro thee gedronken, ik had er een beetje een stoned gevoel van zoals vaak staat beschreven. Dit was voor mij niet het gevoel wat ik op een feest zou willen hebben. Maar als men thee ervan maakt dan heb je niet alleen mescaline maar ook andere alkaloiden in je bakkie thee, wat weer resulteert in een andere trip dan een pure mescalinetrip ( neem aan dat je cristals hebt).
Vanavond ga ik trouwens mijn eerste LSD trip beleven, heb 10 shiva's op de kop weten te tikken. Niet getest, okeej ik weet het, het is niet zo snugger. Maar goed, t zal wel goed gaan, zo denk ik er ook over :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Het fijne bij LSD is in ieder geval dat de kans echt enorm klein is dat er iets anders dan LSD op je zegel zit want er zijn maar ontzettend weinig stoffen die er uberhaubt op passen. Je zit dan meer met de sterkte, maar als je voorzichtig met een halfje begint komt het meestal wel goed, veel plezier in ieder geval!

Ik ga overigens ook trippen, afgelopen 2 keren solstice en eigenlijk elk ruigoord feestje op één in 2007 na gedaan, dus dat hoort er voor mij ook gewoon een beetje bij nu.

Bovenaan