Soort slapend been

Uptempo-Hennie

Experimenterende gebruiker
Hey, ik had even een vraag. Misschien dat ooit iemand dat ook heeft gehad. Ik gebruik niet al te gek veel maar de laatste tijd als ik dan eens gebruik. (Miauw of xtc enz) als de drugs dan uitwerkt heb ik het gevoel alsof m'n been begint te slapen. Als ik dan weer beweeg is het weer minder maar het blijft dan wel. Het is niet dat m'n been kouder wordt of verkleurt maar een soort tinteling en soms steekt het ook. Als ik mijn been dan niet beweeg wordt de pijn ook erger. Het is altijd alleen m'n linkerbeen. Zodra ik geslapen heb is het weg. Iemand die me kan helpen? Gr

Uptempo-Hennie

Het voelt ook alsof hij slaapt/geen bloed er doorheen komt. Het begint dan ook te steken als ik niet beweeg. M'n been verkleurt niet en wordt niet kouder als het andere been

Fisherman's friend

Badass junkie
Misschien blijf je te lang in een bepaalde houding zitten , tijdens het stimfappen ofzo.

Probeer eens meer afwisseling te brengen in je houding/ zithouding.

En anders toch even langs de huisarts.

N3K0

Badass junkie
Als het niet komt door te lang zitten misschien wel door teveel bewegen ? En dat heb been gewoon ff moet bijkomen :lolol:
Maja verder is het natuurlijk gewoon gissen.
Ik zelf zou er niet teveel achter zoeken Maja ik ben daar bestwil simpel in.

Uptempo-Hennie

Ja ik heb een keer een paniekaanval/hyperventilatie gehad door pep. Heb me daar nu wel overheen kunnen zetten maar merk wel dat ik daardoor sneller symptomen krijg zoals tintelingen in de armen en steken op borst maar ik weet dat dat meer paniek is. Had toen ook hart onderzoeken gedaan en ben gewoon gezond. Misschien dat het daarmee te maken kan hebben
?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ja ik heb een keer een paniekaanval/hyperventilatie gehad door pep. Heb me daar nu wel overheen kunnen zetten maar merk wel dat ik daardoor sneller symptomen krijg zoals tintelingen in de armen en steken op borst maar ik weet dat dat meer paniek is. Had toen ook hart onderzoeken gedaan en ben gewoon gezond. Misschien dat het daarmee te maken kan hebben
?
Kan

• Like
Waarderingen: N3K0

N3K0

Badass junkie
?
Ik heb die nooit gehad maar maatje van mij had daar bijna iedere dag last van. (Zonder drugs)
En zoals ik van hem begrijp kunnen tintelingen/steken in borst/arm idd van een paniek aanval komen.
Als je je echt zorgen maakt ga dan naar een dokter want nu vertel je weer extra informatie die je in je openingspost niet verteld.

Of naar de dokter gaan of ja je erbij neerleggen dat het lichaam eenmaal reageert op het gif wat we erin stoppen ( wat naar mijn idee vrij logisch is ook)

Uptempo-Hennie

Ik heb die nooit gehad maar maatje van mij had daar bijna iedere dag last van. (Zonder drugs)
En zoals ik van hem begrijp kunnen tintelingen/steken in borst/arm idd van een paniek aanval komen.
Als je je echt zorgen maakt ga dan naar een dokter want nu vertel je weer extra informatie die je in je openingspost niet verteld.

Of naar de dokter gaan of ja je erbij neerleggen dat het lichaam eenmaal reageert op het gif wat we erin stoppen ( wat naar mijn idee vrij logisch is ook)
Ik heb daar gelukkig nooit last van, alleen soms bij uitwerking. Sinds die ene paniek aanval heb ik dat daarna nog een paar keer gehad maar de laatste paar keer wist ik me er toch overheen te zetten dat het niks is dus gelukkig sindsdien speelt dat ook bijna niet meer. Alleen dat klote been haha..

Uptempo-Hennie

Na die paniek aanval ben ik ook naar de dokter geweest. Een aantal onderzoeke gehad maar alles ziet er goed uit dus vandaar dat ik me er sinds dien ook bij neer heb gelegd dat steken/tintelingen vooral paniek zijn.

Bovenaan