Stoner Nijntje
Newbie
Ik heb een vraag over het gebruik van wiet/hasj.
ik rook al zeker 3 jaar en dan met name dit jaar regelmatig. een tijdje terug smokede ik misschien wel 3 maanden lang elke dag.
nu een week geleden ben ik helemaal bad gegaan van 2 "party joints", dit is naar mijn weten een mix van hasj en wiet, die ik gehaald had bij de euro garden in Eindhoven.
deze 2 party J's heb ik samen met een vriend opgerookt. het bad gaan was heel erg vreemd, eerst ging alles super goed totdat ik in bed ging liggen. hier kreeg ik een heel "eng" gevoel waardoor ik erg paniekerig werd en mijn hele lichaam begon te shaken en ik werd van top tot teen lijkwit. ook had ik het gevoel alsof ik mijn gedachten niet meer onder controle had waardoor ik erg paniekerig werd (kan het niet anders zeggen als paniekerig), ging ook hele vreemde dingen denken. ook was ik super bang op de een of andere manier.
ik dacht op dat moment dat het een paniekaanval was, waar het volgens mij ook erg veel op leek.
na een uur was het klote gevoel eindelijk weg en toen ben ik meteen in slaap gevallen. de volgende ochtend had ik ontzettende hoofdpijn en mijn pupillen waren erg groot.
nu is het 2 dagen nadat ik bad ging en ik dacht ik ga een hasj jointje halen. na deze half op gesmoked te hebben kreeg ik, ongeveer 5 seconden lang, PRECIES hetzelfde gevoel, ik was ook meteen 'bang' en 'paniekerig', alleen zonder het trillen, alsof het op begon te komen. ik meteen gestopt met roken en het gevoel ging weg.
Nu snap ik er geen snars van wat er nou aan de hand is.
ik heb nog niet getest of ik hetzelfde krijg met een wiet jointje.
nu zeg ik dat ik 3 jaar smoke, maar ik rook bijna altijd wiet en eigenlijk nooit hasj. zou het met de hasj te maken kunnen hebben? of is er iets fout in mijn lichaam? (ongezond door al het roken bijvoorbeeld)
misschien heeft iemand hetzelfde of iemand enig idee wat t kan zijn?
Thanks
SN
ik rook al zeker 3 jaar en dan met name dit jaar regelmatig. een tijdje terug smokede ik misschien wel 3 maanden lang elke dag.
nu een week geleden ben ik helemaal bad gegaan van 2 "party joints", dit is naar mijn weten een mix van hasj en wiet, die ik gehaald had bij de euro garden in Eindhoven.
deze 2 party J's heb ik samen met een vriend opgerookt. het bad gaan was heel erg vreemd, eerst ging alles super goed totdat ik in bed ging liggen. hier kreeg ik een heel "eng" gevoel waardoor ik erg paniekerig werd en mijn hele lichaam begon te shaken en ik werd van top tot teen lijkwit. ook had ik het gevoel alsof ik mijn gedachten niet meer onder controle had waardoor ik erg paniekerig werd (kan het niet anders zeggen als paniekerig), ging ook hele vreemde dingen denken. ook was ik super bang op de een of andere manier.
ik dacht op dat moment dat het een paniekaanval was, waar het volgens mij ook erg veel op leek.
na een uur was het klote gevoel eindelijk weg en toen ben ik meteen in slaap gevallen. de volgende ochtend had ik ontzettende hoofdpijn en mijn pupillen waren erg groot.
nu is het 2 dagen nadat ik bad ging en ik dacht ik ga een hasj jointje halen. na deze half op gesmoked te hebben kreeg ik, ongeveer 5 seconden lang, PRECIES hetzelfde gevoel, ik was ook meteen 'bang' en 'paniekerig', alleen zonder het trillen, alsof het op begon te komen. ik meteen gestopt met roken en het gevoel ging weg.
Nu snap ik er geen snars van wat er nou aan de hand is.
ik heb nog niet getest of ik hetzelfde krijg met een wiet jointje.
nu zeg ik dat ik 3 jaar smoke, maar ik rook bijna altijd wiet en eigenlijk nooit hasj. zou het met de hasj te maken kunnen hebben? of is er iets fout in mijn lichaam? (ongezond door al het roken bijvoorbeeld)
misschien heeft iemand hetzelfde of iemand enig idee wat t kan zijn?
Thanks
SN