soorten drugs

i lolled gek

Experimenterende gebruiker
Hey,

Ik vroeg me af welke soorten drugs-alternativen heb je nu geigenlijk?
ik weet al dat je van t-pex verdunner best kan trippen, maar van nootmuskaat in je melk ook ;o.
en nu is mijn vraag, wat is nog meer van die huishoudmiddeltjes die je lekker laat trippen of een kick geeft.

Chris Pontius

Badass junkie
DXM kan heel heavy zijn.

Maar beter gebruik je echte dope, al die andere middelen helpen je nog meer naar de tering en zijn 9/10x uiterst onaangenaam.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Natterman hoesdrank. Hier zit codeine in wat een lichte opiaat is. Gewoon in de drogist tekoop.

heroesss

Bewuste gebruiker
Petrovic zei:
Natterman hoesdrank. Hier zit codeine in wat een lichte opiaat is. Gewoon in de drogist tekoop.

Je hebt ook paracetamol met codeïne, heeft dat ook een opiatisch effect?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
heroesss zei:
Petrovic zei:

Je hebt ook paracetamol met codeïne, heeft dat ook een opiatisch effect?

Tuurlijk. Alleen de paracetamol erbij is niet zo fijn.

Echt geen aanrader, dan kun je nog beter de codeïne scheiden van de paracetamol.

Sowieso is codeïne geen aanrader om te gebruiken.

Chris Pontius

Badass junkie
Je moet dan zoveel paracetamol nemen voordat je wat van de codeïne voelt dat je een paracetamol vergiftiging hebt. :' )

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
40mg codeïne was toch duidelijk voelbaar en lekker ontspannen. Komt neer op 1gram paracetamol.

Chris Pontius

Badass junkie
Mhh, dat zou misschien nog wel te doen zijn.
Maar als je het wilt doen had ik het er toch uit gefilterd omdat het niet al te goed voor je is.
Als bij 70mg/kg de nadelige gevolgen al te merken zijn, zou ik het liever niet doen.

W.F.L.

Badass junkie
Hm, ik heb weleens 150g codeïne en 2000mg paracetamol genomen, toen was ik best wazig. Volgens mij mag je maximaal 2 g paracetamol per dag nemen. 40mg codeïne komt neer op 2-5mg morfine ofzo, codeïne zelf doet niks, de werking is volledig gebaseerd op morfine als metaboliet, geloof ik.

Wat ook kanker duffe zooi is. :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
W.F.L. zei:
Volgens mij mag je maximaal 2 g paracetamol per dag nemen.

De MD (maximale dosis) van paracetamol is 1-3 g (afgerond). Dat wil zeggen maximaal 1 g per keer en maximaal 3 g per dag.

Echter wordt er in uitzonderlijke gevallen ook wel meer voorgeschreven, maar dat is op doktersadvies.

Vanaf 8 g lig je zeker weten in het ziekenhuis met een OD paracetamol, je krijgt dan acetylcysteïne I.V. toegediend. Als antidota.

En ja, acetylcysteïne wordt ook als slijmverdunner gebruikt bij een slijmhoest. :P

Vanaf 30 g ben je zeker weten dood.

Dat zijn standaarden, dat wil dus niet zeggen dat je van 7 g paracetamol niet het ziekenhuis in hoeft.

Daarbij komt nog dat het gebruik van paracetamol niet altijd juist is. Veel mensen denken dat je het vrij kunt gebruiken, wanneer men wilt, puur en alleen omdat je het in Nederland buiten de apotheek kunt kopen. Te vaak gebruik is niet zo gezond voor de lever. Dus toch niet zo onschadelijk als men denkt. :wink:

[ERROR]

Experimenterende gebruiker
Ben niet zo van het zoeken rond huis en tuin naar iets leuks. Haal het liefer bij mn dealer, en zodra er iets "nieuws" is hoor ik het wel.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Wacht gewoon lekker tot je 18 bent en koop een jointje in de shop.
Of als je dood wilt voor je 18e: butaangas.

Bovenaan