Soorten Manieren van blowen

A

Anonymous

Gast
Tot voor kort was er in onze stad een 'smokeplek' achter de bibliotheek, daar konden we niemand kwaad doen en werd het altijd rustig gehouden, nu zijn de bankjes weg en staan de blowers in de winkelstraten.

Maarja, ik rook hem het liefst ontspannen, geen gedoe met grote hijsen en hoestwerk. gewoon ontspannen, relax...

minn

Badass junkie
pink panter is lekker :)

stijgt meteen naar je hoofd,
maar dat doe ik eigenlijk alleen maar als ik bij bepaalde vrienden ben :)

Jadi

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
die bluntvloei die verkocht word dekt bijna de gehele geur dit word ook gebruikt door mensen die in discó's willen blowen het word gewoon aangezien voor een sigaar
met pure wiet erin? of gewoon met sigaartabak?

flash kieke

Wijs gebruiker
Als niemand mij een soefke wilt geven,geef ik mezelf een lekker hard soefke.

Geef andere een normaal soefke of een waterval(komt echt heerlijk binnen).

flash kieke

Wijs gebruiker
Jadi zei:
spacekonijn zei:
die bluntvloei die verkocht word dekt bijna de gehele geur dit word ook gebruikt door mensen die in discó's willen blowen het word gewoon aangezien voor een sigaar

Maar je zie wel weinig jongeren sigaren roken,niet? :P

Freaky high

Bewuste gebruiker
met de bong is ook wel leuk, heb dan minder last van keelpijn achteraf. maar ik blow ook wel graag gwn een jointju en soms wel eens een puure. dat smaakt wel, maar dan mag er wel geen wind zijn buiten of moet je het binnen smoken want anders valt ie te rap uit en dan is het een knoeiboel em hem weer aan te krijgen.

Jadi

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
Jadi zei:
spacekonijn zei:

Maar je zie wel weinig jongeren sigaren roken,niet? :P
bedoelde of je de wiet moest vermengen met de tabak bij een blunt

minn

Badass junkie
Jeller zei:
minn zei:
pink panter is lekker :)

stijgt meteen naar je hoofd,
maar dat doe ik eigenlijk alleen maar als ik bij bepaalde vrienden ben :)
wat is dat?

sjah.. je doet je joint tussen je vingers met je vuist erom heen zet je mond aan je vuist en je zuigt in de melodie van de pink panter, je inhaleeert en zuigt tegeelijk..
niet uit te leggen..

flash kieke

Wijs gebruiker
Heb nog iets gehoordt van een vriend.

Als je joint op is,:je neemt je tip ,je steekt het einde effe in de fik,en dan moet je die rook snuiven(vriend van mij zegt dat het werkt,omdat je overbodig thc op snuift dat in de tip zit.

minn

Badass junkie
flash kieke zei:

Als je joint op is,:je neemt je tip ,je steekt het einde effe in de fik,en dan moet je die rook snuiven(vriend van mij zegt dat het werkt,omdat je overbodig thc op snuift dat in de tip zit.

damn..
die rook is tering heet en onwijs slecht man...
volgens mij ist onzin.. :wave:

flash kieke

Wijs gebruiker
minn zei:
flash kieke zei:

damn..

Heb het al eens gedaan,maar toen was ik stoned en wist ni dat het hielp,en die rook is hellemaal ni heet.

Frisko

Badass junkie
flash kieke zei:
minn zei:
flash kieke zei:

damn..

Heb het al eens gedaan,maar toen was ik stoned en wist ni dat het hielp,en die rook is hellemaal ni heet.
lekker papier roken als je al stoned bent van een ganse joint!!goed bezig!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

meer kankerverwekkend kan niet meer denks :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
ik rook nooit door een bonk of iet dergelijk
geef mij maar gewoon een lekkere gerolde joint smaakt veel beter

Mr.jiho

Wijs gebruiker
flash kieke zei:

heb het vroeger ook nog gedaan...vind er nix aan

Bovenaan