Sos-avond onder de vriendinnen

Hey! Ik ga dit weekend voor de tweede keer sos gebruiken. Ik en mijn beste vriendin trekken er een avondje op uit met 2g sos. Ik heb al 1 maal sos gebruikt maar het was een zodanige hoeveelheid dat ik er niet ongelooflijk veel van voelde. Ik heb tijdens de sex met mijn vriend daarna wel dingen gedaan die ik niet vaak doe hihi :grin: .
Maar mijn vraag is nu eigenlijk wat voel je als je eigenlijk 'de eerste keer' sos gebruikt?

greeetzzzzz :wave:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als het goed is krijg je een heerlijk licht euforisch gevoel over je, en daarbij voel je je super zeker. Je hebt het gevoel dat je zo met iedereen kan gaan praten, en als je dat doet lijken er enkel briljante uitspraken uit je mond te komen. Verder is het maar net wat je wilt, je kunt lekker gaan liggen en chillen, en genieten van het gevoel dat over je heen komt. Maar ook actief dansen is lachen. Ik heb altijd een big smile op mijn hoofd. Het is niet zoals met x dat je iedereen aardig en lief vind, maar je hebt wel het idee dat jij zelf heel tof bent, en dat iedereen om je heen jou aardig en lief vind :hearteyes:

Euuh... maar dan is t uitgewerkt ... na 3 kwartier ofzo, soms uurtje... en dan... BAM... voel je je leeg... en dan ... Meer!, meer!, meer! ...

Als ik jou was zou ik goed omgaan met die 2 gram, dus eerst allebei flink grote lijn erin, en dan steeds met kleinere hoeveelheden bijnemen. En als je een meisje bent, en niet al te zwaar, en je gebruikt nooit coke dan is 1 gram pp voor een avond wel veel, een halve gram is dan ook al zwaar relaxed, maar... als je het meeneemt zul je het waarschijnlijk opmaken ook... wat dus eigenlijk zonde is... dus je zou kunnen overwegen samen een gram te doen... heb je nog over voor andere keer, maar dat moet je natuurlijk zelf weten!

Have FUN! :wave:

DreamWeaver

Badass junkie
'n gram is wat veel als je het nooit doet, en bewaren kun je vergeten, die gram gaat op! :beer: Veel plezier ermee, ik hoop dat het een beetje goede is, kregen jullie het in blokvorm of als poeder?

acidboy

Badass junkie
Beter als je alles opmaakt, overhouden en de volgende dag de drang niet weerstaan... in zo'n vroeg stadium, zou best een funest kunnen zijn voor het recreatieve gebruik.

Maar zo denk ik er over, voor je vraag: TechNora legt het prima uit :)

El Retro

Wijs gebruiker
Waarom heeft niemand het nooit over tintelende tanden, een keel die verdoofd is, dat zijn toch ook leuke factoren :)?

Valentijntje

Bewuste gebruiker
zekers, en het lijntje leggen is ook gwoon super! en dan na 5 minuten na je 1e lijn lekker je neus ophalen en dan die verdovende prop in je keel voelt.. superrr

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja lekker met drie meisjes hanissen op de wc, dat geeft altijd wel een fijn samenzweerderig sfeertje :)

Yeaaaahhhh

Hey hey hey, Heb het dit weekend gedaan! Er was in antwerpen een event laundry day genaamd en ja daar eerst een pilletje genomen en dan de coke! Voelde me geweldig man! Vooral die verdoofde keel is super! Ik moest per se het potje aflikken waar het in zat en ik voelde de onderkant van m'n gezicht twee uur niet meer? Superrr hihi! Was poedervorm, maar heb een kenner es laten "proeven" en die zei dat het mega banegelijke kwaliteit was!
:hearteyes: :mrgreen:

El Retro

Wijs gebruiker
Re: Yeaaaahhhh

Diabolique21 zei:
Hey hey hey, Heb het dit weekend gedaan! Er was in antwerpen een event laundry day genaamd en ja daar eerst een pilletje genomen en dan de coke! Voelde me geweldig man! Vooral die verdoofde keel is super! Ik moest per se het potje aflikken waar het in zat en ik voelde de onderkant van m'n gezicht twee uur niet meer? Superrr hihi! Was poedervorm, maar heb een kenner es laten "proeven" en die zei dat het mega banegelijke kwaliteit was!

Ik ben ook op laundry day geweest, het is idd een ideaal feest op coke met XTC te combineren. Aan de haven, die heelrijke wind in je gezicht. EN blokvorm of poeder maakt niet veel uit. Kheb eigenlijk betere ervaring met poeder als brokvorm.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Re: Yeaaaahhhh

Diabolique21 zei:

Leuk dat je het leuk gehad hebt toch :grin:

Wat Technora zegt trouwens is helemaal waar, wat ik wel even erbij wil vermelden; is dat je ook ongelooflijk egoistische momenten kan hebben. Bijv. iemand zomaar even zeggen dat ie zijn bek moet houden omdat hij zegt dat iets goede muziek is? ( ervaring ). Dit floepte er gewoon uit toen, en ik dacht echt bij mezelf, wat doe ik?

Voor de rest wel oke ja, al hou ik het toch liever bij Speed, zelfde, alleen je hebt respect voor iedereen en bent supersociaal. Alleen de brakheid is minder afterwards. Ik had toen ook dat het op was dat ik meer wilde, maarja ik had veel gedronken ging nog lekker uit met het nodige bier daar, dus was totaal geen probleem. Sindsdien geen behoefte meer aan gehad eigenlijk..

El Retro

Wijs gebruiker
Wat ben je met afraden? Als je het toch al hebt gedaan of er rotsvast van overtuigd bent dat je het gaat doen? Daar heeft ze helemaal niets aan, wat dat is het antwoord op haar vraag niet.

Re:

El Retro zei:
Wat ben je met afraden? Als je het toch al hebt gedaan of er rotsvast van overtuigd bent dat je het gaat doen? Daar heeft ze helemaal niets aan, wat dat is het antwoord op haar vraag niet.
Inderdaad je hebt gelijk! Als je iets echt wil proberen, zal je het doen ook!
Nu sinds dat weekendje:tongueout: gegruik ik regelmatiger, maar ik kan gerust zonder! :wave:

space scientist

Wijs gebruiker
Re: Re:

Diabolique21 zei:
El Retro zei:
Inderdaad je hebt gelijk! Als je iets echt wil proberen, zal je het doen ook!
Nu sinds dat weekendje:tongueout: gegruik ik regelmatiger, maar ik kan gerust zonder! :wave:

waar heb ik dat vaker gehoort :wave: wil je niet de verslaving in vallen, gebruik dan 1 á 2 keer per jaar ofzo. Niet regelmatig, want dat word meer, en vaker. Je hoeft me niet te geloven, dan mag je er zelf achter komen :wave:

raizeredge

Wijs gebruiker
eerder was het ook halfje in de maand nu zit ik tegen de 3 gram in de week aan in het weekend maja alle nummer uit me telefoon verwijdert verheug me nu al op het aankomende weekend :grin:

Bovenaan