Als het goed is krijg je een heerlijk licht euforisch gevoel over je, en daarbij voel je je super zeker. Je hebt het gevoel dat je zo met iedereen kan gaan praten, en als je dat doet lijken er enkel briljante uitspraken uit je mond te komen. Verder is het maar net wat je wilt, je kunt lekker gaan liggen en chillen, en genieten van het gevoel dat over je heen komt. Maar ook actief dansen is lachen. Ik heb altijd een big smile op mijn hoofd. Het is niet zoals met x dat je iedereen aardig en lief vind, maar je hebt wel het idee dat jij zelf heel tof bent, en dat iedereen om je heen jou aardig en lief vind
Euuh... maar dan is t uitgewerkt ... na 3 kwartier ofzo, soms uurtje... en dan... BAM... voel je je leeg... en dan ... Meer!, meer!, meer! ...
Als ik jou was zou ik goed omgaan met die 2 gram, dus eerst allebei flink grote lijn erin, en dan steeds met kleinere hoeveelheden bijnemen. En als je een meisje bent, en niet al te zwaar, en je gebruikt nooit coke dan is 1 gram pp voor een avond wel veel, een halve gram is dan ook al zwaar relaxed, maar... als je het meeneemt zul je het waarschijnlijk opmaken ook... wat dus eigenlijk zonde is... dus je zou kunnen overwegen samen een gram te doen... heb je nog over voor andere keer, maar dat moet je natuurlijk zelf weten!
Have FUN!