sos en autorijden

Hallo,

Het klinkt misschien heel gek, maar als ik een lijntje sos neem ben ik veel alerter en neem ik dingen makkelijker op. Ook ben ik minder gespannen.

Ik doe autorijles en wil voor het lessen een lijntje sos nemen omdat ik denk dat het dan beter gaat. Ben veelste gespannen en ook niet alert.

Is dit gevaarlijk of kan dit wel?

groetjes,

Piet

plopkoek

Bewuste gebruiker
jah, en dan stop je om het kwartier om te "pisse" en dan neem je nog een dikke lijn ! :hearteyes:

Zelfde als bij praktish exaam, kan je lekker lullen tegen je rij-instructeur ! :rock:

Judas

Wijs gebruiker
Denk dat een half oxazepammetje je beter zal bekomen. Daar ontspan je heerlijk van en met die lage dosis wordt je niet duf en slaperig. Van cocaine wordt je gejaagd en opgefokt zonder dat je het door hebt en je gaat er in het algemeen foutjes van maken die je zelf ook over het hoofd ziet.

I'm not jokin': mijn moeder heeft bij mij een hele (10mg) stiekum in mijn drinken gedaan voor het rijexamen en toen ben ik foutloos geslaagd.

Bewaar dat lijntje om na afloop het behalen van het felbegeerde roze papiertje te vieren en neem dan meteen afscheid van dat duivelse goedje.

Succes ermee kerel!

plopkoek

Bewuste gebruiker
Flikker er meteen 2Gr in, Dan ben je de nieuwe micheal shumacher :grin:

Doe maar wat yeti zegt, En hou de coke voor heeft feestje erna ! :P

Holden

Bewuste gebruiker
Ik moet toegeven dat ik ook graag autorij onder de coke; maar als het niet moet waag ik me er niet meer aan want je bent inderdaad niet zó helder dan je wel denkt.

Sarori

Bewuste gebruiker
pietjeprecies zei:
1. Het klinkt misschien heel gek, maar als ik een lijntje sos neem ben ik veel alerter en neem ik dingen makkelijker op. Ook ben ik minder gespannen.

2. Ik doe autorijles en wil voor het lessen een lijntje sos nemen omdat ik denk dat het dan beter gaat. Ben veelste gespannen en ook niet alert.

ad 1: is gewoon bullshit, wat Yeti al terecht zegt.
ad 2: als je voor de rijlessen al coke nodig hebt om je te ontspannen...leuke chauffeur/euse gaat dat worden dan: nooit relaxt genoeg om zonder sos achter het stuur te kruipen.

Ik vind de vraag zelf eigenlijk al een beetje bezopen. Het is niet voor niets verboden om onder invloed van drugs achter het stuur te kruipen....er gaat dan gewoon veel meer mis, terwijl je denkt dat je het wel onder controle hebt. Dat doen drugs ja! Huur een circuit af om het te testen, maar op de openbare weg ben je niet alleen en heb je ook de veiligheid van anderen nog....en daarom moet je eerst leren om NUCHTER ALERT te zijn. We noemen dat ook wel rijlessen nemen :)

4 fmp

Belezen gebruiker
Benzo is idd veel beter plan, oxazepam of diazepam (laatste heeft mijn voorkeur).

Ik heb is gelezen of op discovery gezien, dat er vroeger in de jaren 30 wel coke werd gebruikt bij autoraces. Maar daar ging ook 10% van de coureurs dood.

geekos

Bewuste gebruiker
Ik bid voor jou man en steek maar een palmtakje onder de zonneklep, zal je hard nodig hebben als je beslist om altijd op je lekker strakke coke bek te gaan rijden

Misschien komt er ooit nog een tijd dat je mag kiezen onder invloed van welke drugs je je examen wil afleggen en dat je dan ook verplicht bent om die drugs op te hebben tijdens het autorijden..

Nah dacht het toch niet :tongueout: :tearsofjoy:

martin van nu

Belezen gebruiker
Gasten die rijden onder de coke, speed, pillen, of drank, zijn vuile vieze asociale tyfushonden.
Zo'n gast zou ik ze bek het liefst zo hard verbouwen, dat slangetjes het enige is wat ooit ze neus nog in gaat.

Sarori

Bewuste gebruiker
^
wie zonder zonde is werpe de eerste steen...
van dit soort reacties wordt de wereld nu echt beter ja!

Bovenaan