sos + paddo's

teonanacatl

Belezen gebruiker
heb gisteren kwart grammetje sosa gaan hale met paar maten en
heb nog 3/4 portie mexicaanse binnengespeelt :flushed:
eerst ff :confused: maar dan :openmouth: :grin: nog iemand ervaring hiermee want ik weet dat dit toch wel een niet echt veel voorkomende combinatie is :wave:

davie

Wijs gebruiker
Nee ben ik niet bekend mee. Maar ik vind dat gewoon zonde. Ga dan gewoon een avond lekker snuiven en de avond erop trippen of andersom. Maar niet die combi.

Paddo's en blowen, maar verder niks. Je gaat toch trippen. Je blowt juist om het te versterken. Paddo's zijn erg heftig en je tript wordt bepaald door je stemming. Ik denk zelf dat het een best gevaarlijke combi is. Iig niks voor mij om mee te experimenteren.

teonanacatl

Belezen gebruiker
dacht ik ook al wel maar had een paar lijntjes gesnoven en toen kreeg ik ontzettend veel zin om mijn shrooms op te maken dus heb ik dat gedaan.
het was echt een hele warme aangename trip...lekker gerelaxt veel gelachen en er waren milde visuals
een minpunt was wel dat er momenten had dat ik precies in brand vloog van de oververhitting (vooral na het blowen dan).

davie

Wijs gebruiker
Eerst snuiven en daarna paddo's zou beter kunnen dan ondersom. Dit veranderd de zaak. Zoals ik al zei heeft je stemming invloed op je trip. Als je erg happy je trip ingaat zal dat wel tengoede komen.

Maar nooit eerst paddo's en dan snuiven. Niet alleen is het zonde, maar kan ook erg heftig zijn.

Frisko

Badass junkie
davie zei:
Maar nooit eerst paddo's en dan snuiven. Niet alleen is het zonde, maar kan ook erg heftig zijn.
en waar baseer je dit op???
sos en paddo's werken heel verschillend als je het mij vraagt...
ik zou eerder zeggen eerst paddo's en dan sos!!! :)

davie

Wijs gebruiker
Frisko zei:
davie zei:
en waar baseer je dit op???
sos en paddo's werken heel verschillend als je het mij vraagt...
ik zou eerder zeggen eerst paddo's en dan sos!!! :)

Als je trip goed verloopt zou het niet uitmaken. Ook als je het hoogste punt hebt gehad is het risico veel minder. Maar heb je ooit een badtrip gehad? Soms zit je weleens in een trip en zou je willen dat is afgelopen. Stel je hebt net een lijn gepakt en de badtrip gaat beginnen. Ik denk dat de klap dan veel harder aankomt. Met eerst snuiven bedoel ik niet eerst een lijn en dan paddo's maar geruime tijd wachten.

Ik vind het zonde en het niet waard om mee te gaan experimenteren. Maar het is weer voor iedereen anders en ik kan me best voorstellen dat sommige er wel plezier aan beleven. En ik denk dat als ik aan het trippen ben en het verloopt goed en er ligt sos dat ik er ook niet vies van zou zijn. Maar ik zou het niet plannen om te combineren en ook niet perse hoeven. Liever :stoned: erbij.

ginagirl

Newbie
Combinatie

Voor zover bij mij bekend is deze combinatie niet echt goed. Het gebruik van Paddo`s in combinatie met andere drugs en of alcohol heeft ertoe geleidt dat de paddo verboden gaat worden. Ik zou dus geen paddo`s gebruiken in combinatie met andere drugs zoals cocaine.

Blackout

Belezen gebruiker
Ik vind het een hele lekkere manier om uit mijn trip te ontsnappen. Het is natuurlijk ook de vraag waarom je het in combo zou gebruiken? Is het om te ontsnappen uit je trip, of gewoon voor de tryout. Want als je hier aan gaat wennen, dan is er kans dat je het gaat gebruiken terwijl je paddo trip net zwaar word....dus middenin...en dan zou ik het zeker afraden om sos te gaan gebruiken:wink:

Bovenaan