SOS pluggen

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Pieter210 zei:
Niemand nog? Op bluelight waren er enthousiaste reacties te lezen... :wink:

Inderdad zag het ook, maar heb er zelf geen behoefte/zin in dus kan je helaas niet helpen hiermee :rolleyes:

_shikantaza

Badass junkie
Vat het alsjeblieft niet verkeerd op, ik ben echt geinteresseerd; hoe is het om met een verdoofde ster rond te lopen? Lijkt me toch wel een vreemd (kwestie van wennen :wink:) bijverschijnsel van coke pluggen namelijk.

Pieter210

Bewuste gebruiker
dupont zei:
Vat het alsjeblieft niet verkeerd op, ik ben echt geinteresseerd; hoe is het om met een verdoofde ster rond te lopen? Lijkt me toch wel een vreemd (kwestie van wennen :wink:) bijverschijnsel van coke pluggen namelijk.
Ik merk er niets van...

_shikantaza

Badass junkie
Thanks, Pieter. Toch eens overwegen. Als ik het me goed herinner is de bioavailability hoger dan bij nasaal gebruik, kun je adviseren m.b.t. de dosering?

Pieter210

Bewuste gebruiker
Zou dezelfde dosis als nasaal gebruiken, injectiespuit (zonder naald natuurlijk), sos erin (geen base!) en lauw water erin.

Enjoy the music :mrgreen:

_shikantaza

Badass junkie
De voorbereidingen zijn getroffen - een spuit van 2ml bij de apotheek gehaald, zonder naald (anders kom ik misschien in de verleiding voor IV-gebruik...).

_shikantaza

Badass junkie
De test heeft plaatsgevonden :tongueout:

Effect: wat meer fysiek dan mentaal, vlakker verloop (geen rush), en langere duur dan via de orale route.

Op zich niet vervelend, wel wat omslachtig (vergeleken met een bullet).
De nasale route heeft toch mijn voorkeur, ik houd wel van de drip :)

Pieter210

Bewuste gebruiker
dupont zei:
De test heeft plaatsgevonden :tongueout:

Effect: wat meer fysiek dan mentaal, vlakker verloop (geen rush), en langere duur dan via de orale route.

Op zich niet vervelend, wel wat omslachtig (vergeleken met een bullet).
De nasale route heeft toch mijn voorkeur, ik houd wel van de drip :)
:)

Hoeveel mg?

Bovenaan