Sos, slapen en de geest

shakes

Belezen gebruiker
Heb 2 kleine vraagjes:

1. Als ik savonds (rond 8 tot 11 bv) af en toe paar lijntjes neem, en gewoon relaxed ben, uiteindelijk word ik dan gewoon moe en wil ik gaan slapen. Lig ik uiteindelijk in me bed en doe ik me oge dicht, blijf ik gewoon alsnog tot 4/5 uur wakker terwijl ik voel dat me lichaam gewoon uitgeput is. Is dat normaal, herkennen meer mensen dit? (Snuif hoogstens een halve gram)

2. Kun je door sos permanent schizofreen/psygotish (geen idee hoe je het schrijft) worden? Heeft het veel invloed op je geest (op bijwerkingen zoals aggressie enzo na), ik ben een incidentele gebruiker, doe het pas een paar maanden.

Bedankt! :wave:

Deranged

Badass junkie
Slapen met coke kan moeilijk zijn maar moet uiteindelijk altijd lukken. Je kan van coke behoorlijk para worden. Mijn pa is jaren verslaafd geweest en zal voor altijd moeten leven met rare waanvoorstellingen en achterdochtigheden.

shakes

Belezen gebruiker
Deranged zei:
Slapen met coke kan moeilijk zijn maar moet uiteindelijk altijd lukken. Je kan van coke behoorlijk para worden. Mijn pa is jaren verslaafd geweest en zal voor altijd moeten leven met rare waanvoorstellingen en achterdochtigheden.

Oei! Bedankt voor de info!

Deranged

Badass junkie
Heb zelf een vrij korte periode dagelijks gebruikt(paar maanden) maar ik ben er wel heel lang paranoia en achterdochtig van geweest. Mijn conclusie is dus dat het behoorlijk de neiging heeft om met je geest te fokken.

dennis

Newbie
Slapeloze nachten heb ik ook ontelbare keren gehad.
Om 12 of 1 uur naar bed en dan sterren tellen tot 's morgens vroeg.

Het is in de meeste gevallen idd een versnijding van je coke.
Als je goede kwaliteit coke hebt kun je er meestal wel op slapen.
Na een uurtje niet gebruiken of zo..
Maar zit er speed of caffeine in dan lig je wakker.

Er zijn een aantal oplossingen of remedies.

1 drink alcohol tot je voelt dat je erg slaperig word. (werkt altijd)
2 rook een jointje (werkt niet altijd, kan ook averechts werken)
3 slik een downer (slaappilletje of dergelijke) werkt altijd!
4 neem een heel warm bad en een kop thee (werkt niet altijd)
5 neem wat heroine (sterk af te raden!)

Blijvend hersenletsel van cokegebruik komt niet vaak voor..
Zeker niet als je het bij snuiven laat..

Er kan wel paranoia optreden tijdens gebruik of continue als je vaak en veel gebruikt..

Psychotisch zul je ook niet snel worden van coke...
Speed en tripmiddelen zijn een groter risico

Als je gaat injecteren of roken wordt het een ander verhaal..

platypus

Belezen gebruiker
ik drink altijd voor het slapen "Goede Nachtrust Thee" en ik slaap daar heerlijk door :P (niet altijd maar okay)

dus tja, thee helpt wel behalve als je hele sterke thee gaat drinken.

cunt

Wijs gebruiker
alcohol werkt idd erg goed ..
ook bij speed vind ik (moet je ook niet teveel speed op hebben natuurlijk) dat het wel redelijk goed werkt ..

Deranged

Badass junkie
Was eerst behoorlijk bezopen en stoned nam een paar lijntjes speed maar lag toch heel de nacht wakker ookal voelde ik me ondanks de speed nog steeds behoorlijk loom.

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
Van het weekend had ik er ook weer last. Niet kunnen slapen.
Heb tussen 1 en 4 wakker gelegen. Toen benk eindelijk in slaap gevallen en toen ging de wekker weer om 6 uur voor ut werk.
Dat was wel ff vechten tegen de slaap heel de dag :(
Maar kheb ut ook weer overleefd :mrgreen:

cunt

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Was eerst behoorlijk bezopen en stoned nam een paar lijntjes speed maar lag toch heel de nacht wakker ookal voelde ik me ondanks de speed nog steeds behoorlijk loom.
zeg ook niet teveel speed heh ..
heb het over 2 tot 4 lijntjes ofzo (zegt alsnog vrij weinig want je weet niet hoe dik of dun ik ze leg maar goed..)

dennis

Newbie
Deranged zei:

als je eerst drinkt en blowt, en daarna gaat snuiven dan werkt t natuurlijk niet nee...

Het is de bedoeling dat je stopt met snuiven, en dan een flinke borrel neemt en/of een blowtje om te kunnen slapen..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Da's vrij normaal wat je hebt. Sossa is een gemeen goedje wat heel snel
standaard wordt in je leef*vrijetijd* gewoonte.Het tast inderdaad je persoonlijkheid aan bij veeldurig gebruik,paranoia,prikkelbaar.

Zo kan ik dus nu geen biertjes meer drinken zonder dat ik zin in sos krijg
heeft ook wel een voordeel want nu drink ik minder.hehe.

Ik gebruik alleen in het weekend wanneer ik ga stappen zodat ik niet zo erg zat word,maar wel bergen ...geloof me het sluipt erzo in..tenminste als je dr de financiele middelen voor hebt.Toen ik 16 was snoof ik ook welleens maar had er simpel weg het geld niet voor dus schoot die drugs niet op. Oja en nu naarmate ik ouder word merk ik dat het wel degelijk de bloeddruk verhoogd vroeger niet merkzaam nu wel ...

Kortom gebruik verstandig en hou het bij een halfje en alleen weekends
of gebruik helemaal die shit niet.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
En tot slot als je echt wil slapen het snuifen,gewoon genoeg zuipen dat werkt het beste,zeker geen slaappilletjes slikken.Tenminste zou ik niet doen..

matthijs

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
En tot slot als je echt wil slapen het snuifen,gewoon genoeg zuipen dat werkt het beste,zeker geen slaappilletjes slikken.Tenminste zou ik niet doen..

Haha, je klinkt als een echte psychonaut :wink:

Mac...

Badass junkie
Ach ja, als je de slaap niet kan vatten, zorg dan dat je evengoed nog voldoende rust krijgt. Gewoon in bed liggen met je ogen dicht. Hoeft maar 2 uurtjes ofzo en dan voel je je al een stuk beter.

ts

Bewuste gebruiker
Had laatst ook last van dat ik niet kon slapen. Dan lig je zo a-relaxt in bed naar het plafond te staren. Voor mij genoeg reden om ff een jointje te nemen en nog ff biertje erbij en vervolgens weer in bed te kruipen. Sliep heerlijk.

Flashing Moments

Belezen gebruiker
van sos kan je behoorlijk para worden.. (denken dat iedereen t over je heeft of je iets wil aandoen, snel schrikken van alles, steeds t gevoel hebben dat er iemand naar je kijkt of achter je loopt)
als je er aanleg voor hebt kun je er zelfs psychotisch van worden..
Als je bang bent dat dat jou zal overkomen zal ik je zeker niet aanraden om (door te gaan met)gebruiken

shakes

Belezen gebruiker
Bedankt voor de info allemaal, ben inmiddels 2 weken gekapt zonder moeite, was dus nog niet verslaafd, net op tijd gekapt dus!

ts

Bewuste gebruiker
Frenky zei:
Bedankt voor de info allemaal, ben inmiddels 2 weken gekapt zonder moeite, was dus nog niet verslaafd, net op tijd gekapt dus!

goed werk!

Ben er vandaag voor de zoveelste keer weer eens ingetrapt...Nu ff dipje, maar over een paar minuten is dat wel over... :rolleyes:

ach ja, stukje acceptatie. Kan mezelf nog steeds inhouden zodat ik ook zonder kan, maar als het toch voor handen is... tsja, hebben daar meer mensen hier last van? Eigenlijk kun je wel zonder, dat weet je en is ook bewezen, omdat je bijv. alleen op alcohol ook een leuke uitgaansavond kunt hebben. Als het echter makkelijk te krijgen is, is daar toch weer die onweerstaanbare drang. En eerlijk toegegeven, op de avond zelf nog nooit spijt van gehad.

sneeuwuil

Experimenterende gebruiker
frenky, je wordt er op een dag knettergek en paranoia van. ik kan je heel wat voorbeelden geven, waarvan sommige te bizar zijn om onder woorden te brengen... dus als je deze levenservaring als een persoonlijke verrijking beschouwd, zal je nog wat harder je best moeten doen en moeten doorgaan totdat je op zijn minst je neus hebt kapot gesnoven, overal kramp en spierpijn en een bleke grauwe droge huid moeten hebben, plus nog wat andere vervelende afkiickverschijnselen en pijntjes, en dan in de spiegel moeten kijken en zien wat er van je terecht is gekomen... als je dan niet langer dan 3 seconden stil kan zitten zal je merken dat je net als ik ooit was, een doorgedraaide coke junkie bent geworden... :wave:

groetjes, sneeuwuil

dave

Newbie
ik slik altijd 2 temazepammetjes van 20 mg (slaappillen) dan ben je zelfs na 3 gram puur nog binnen een half uurtje weg, maar ze zijn moeilijk te krijgen zonder doktersrecept ik heb mazzel dat de dealer het hier erbij verkoopt dus voor 4 euro extra slaap ik heerlijk

melissa

Wijs gebruiker
dave zei:
ik slik altijd 2 temazepammetjes van 20 mg (slaappillen) dan ben je zelfs na 3 gram puur nog binnen een half uurtje weg, maar ze zijn moeilijk te krijgen zonder doktersrecept ik heb mazzel dat de dealer het hier erbij verkoopt dus voor 4 euro extra slaap ik heerlijk

ik ga dat toch ook is proberen.........
hele nachten wakker liggen is ook verrot

JewCookie

Wijs gebruiker
melissa zei:
dave zei:

slaappillen zijn ook behoorlijk verslavend..

melissa

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
melissa zei:
dave zei:

slaappillen zijn ook behoorlijk verslavend..

ik weet kerel..........
maar dit breekt me echt op........
iedere week 1 nacht overslaan........
word ik al te oud voor :wink:
dus maar ff een lul verhaal ophangen bij mijn huisarts :mrgreen:

dave

Newbie
ze zijn verslavend bij een periopde langer als een maand elke dag gebruik.
ik gebruik ze 2 dagen per week op vrijdag na et niffe en op zaterdag en dat doe ik al dik een jaar zo.
Nou de rest van de week als ik nix gebruik slaap ik gewoon probleemloos zonder hoor

Bovenaan