sos tijdens het feesten?

flash kieke

Wijs gebruiker
zou het plezant zijn om coke of special k te gebruiken tijdens een dancing of zo? :confused: of heeft iemand er al ervaring met gehad?

Marcel

Belezen gebruiker
flash kieke zei:
zou het plezant zijn om coke of special k te gebruiken tijdens een dancing of zo? :confused: of heeft iemand er al ervaring met gehad?

Zijn wel 2 hele verschillende spullen die je noemt! Ik heb wel wat mensen op een feest flink fout zien gaan op K. Valt ook nogal op als je je nauwelijks nog kunt bewegen. Zou ik dus erg mee oppassen.

Ikzelf ben meer fan van mdma als ik naar een feest ga...is wat socialer!

roaren*

Bewuste gebruiker
K zou ek niet doen .. en soz pff ja coke is meer iets voor tuis als je bij je vrienden zit ofzo.. want van coke heb je niet egt het wazig effect ..

Mac...

Badass junkie
Keet is wel heel erg gaaf, maar draagt hele grote risico's met zich mee. Je moet echt wel een heel ervaren gebruiker zijn om dat te gebruiken en dan nog maar minimaal. Coke is idd een hele andere wereld, daar word je in tegenstelling niet lekker wazig van, maar wel strak (als met speed) en opgefokt en je kan zuipen wat je wilt. Niet relax voor feesten.

Himself

Belezen gebruiker
coke is denk ik het beste op een avond met je vrienden en goed gokken... POKER!!!! beetje stoer doen met de kaarten :P

boy

Bewuste gebruiker
Sos op een party is niks, dan ga je een beetje in een hoekje jezelf afzonderen enzo.

Himself

Belezen gebruiker
en als je niet genoeg hebt dan ben je depri op het feest, of je gaat lopen scoren op de wc's...

sossa

Newbie
Tijdes het opstap is het niet te doen om elk halfuurtje weer naar de plee te gaan.. dus een afrader als je ' t mij vraagt :)

jeper

Newbie
ik vind het goed te doen alleen heb ik in ieder geval nooit de leukste tijd. daar kom je achteraf dan weer achter. Je beleefd de hele avond veel minder intens en naarmate je meer gebruikt hebt wordt je minder socialer. en idd om het half uur naar de wc gaan is ook niet alles.
Neem wel genoeg mee want asl je halverwege de avond niks meer hebt wordt je chagerijnig en wil je weg. Ik tenminste wel.

Kim

Wijs gebruiker
jeper zei:
ik vind het goed te doen alleen heb ik in ieder geval nooit de leukste tijd. daar kom je achteraf dan weer achter. Je beleefd de hele avond veel minder intens en naarmate je meer gebruikt hebt wordt je minder socialer. en idd om het half uur naar de wc gaan is ook niet alles.
Neem wel genoeg mee want asl je halverwege de avond niks meer hebt wordt je chagerijnig en wil je weg. Ik tenminste wel.

ach ja ik gebvruik eigelijk minder op feesten
feesten tijdens het s0ssen

Bovenaan