LadyLike
Experimenterende gebruiker
We hebben muffins gemaakt van Jellybean wiet. 5 gram eerst 3 uur in de oven en daarna als poeder door het beslag. 5 muffins van gemaakt en de eerste keer beiden 1/3 muffin (=0,33 gram). Het duurde lang voor we het voelde maar eenmaal ingekickt was het alsof er een dikke deken over ons heen kwam en lagen we voor Pampus op de bank. Weinig verbinding met elkaar en ook moeilijk om een gesprek te voeren. Weinig gedachten, alsof ik de 1000 gedachten die normaal tegelijk door mijn hoofd gaan, alleen stuk voor stuk kon horen. De ontspanning was wel okay, maar ik ben vooral oppeppers gewend waarmee ik mijn 1000 gedachten bewust een voor een kan horen maar de rest niet weg is. Dat was nu wel het geval.
Gisteren minder genomen: beiden 1/4 muffin (0,25 gram). Maar, effect was hetzelfde. Moeten we nog minder nemen om meer High te worden ipv stoned? Stoned zijn ben ik niet naar op zoek, dus mogelijk is wiet dus niet onze drug of choice, maar mogelijk moeten we gewoon nog minder nemen of een andere mix?
We zijn nieuw in de cannabis, groot fan van LSD, MDMA en verschillende RC.
Gisteren minder genomen: beiden 1/4 muffin (0,25 gram). Maar, effect was hetzelfde. Moeten we nog minder nemen om meer High te worden ipv stoned? Stoned zijn ben ik niet naar op zoek, dus mogelijk is wiet dus niet onze drug of choice, maar mogelijk moeten we gewoon nog minder nemen of een andere mix?
We zijn nieuw in de cannabis, groot fan van LSD, MDMA en verschillende RC.