Spacebrownies?

SmokeMe

Belezen gebruiker
Hallo :wave:

Ik en wat vrienden waren van plan voor dit weekend spacecake te maken voor een feestje
Maar ik ben natuurlijk weer eens eerst inkopen gaan doen voordat ik een recept had opgezocht, en nu zit ik met een browniemix en 10 gr wiet
Deze:

Weet iemand of het hiermee ook lukt? En zo ja, hoe?

SmokeMe

Belezen gebruiker
Hier moet alleen water bij, dus wietboter maken heeft geen zin

Hoe moet ik het hiermee maken dan?

Tigg

Belezen gebruiker
Alleen water? Verder niets? Ik denk dat het dan niet goed gaat werken.

Je kan anders ook op de traditionele manier cake moet gaan maken, zoek eens op internet naar brownie recepten, dan kan je de boter vervangen door wietboter.

Ik snap eigenlijk niet waarom dit soort Home-made cakemixen bestaan, alleen water toevoegen en in de oven gooien vind ik niet echt home made. Maarja de mens is lui tegenwoordig...

SittaMan

Belezen gebruiker
SmokeMe zei:

Waarom moet je altijd eerst boter maken?
Gewoon de wiet ertussen smijten werkt ook...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
SittaMan zei:
SmokeMe zei:

Waarom moet je altijd eerst boter maken?
Gewoon de wiet ertussen smijten werkt ook...

Werkt minder goed, en is een stuk minder smakelijk.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Voortaan eerst de verpakking lezen. Kies een mix waar je zelf nog 200 gram boter, paar eieren en melk bij moet doen. Dan gewoon wiet boter maken, zooitje bij elkaar doen en goed mixen, in de oven en eten met mate.

SmokeMe

Belezen gebruiker
Ik heb al wietboter gemaakt en andere ingrediënten gekocht

Maar verdampt er geen THC in de oven? En gaat de oven er naar ruiken?
Denk niet dat m'n huisgenoten daar zo blij mee zijn :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Thc word beschermd tegen die warmte door het vet waar het zich aan heeft kunnen hechten tijdens het maken van de space boter. Daarom doe je dat dus, anders zou het kapot gaan in de oven. Verder zal de keuken er wel naar ruiken, maar als je die geur niet herkent zal je het ook niet weten. Verder zal dat echt niet blijven hangen, even raampje open en weg is het. Maar zonde, laat die lekkere walm hangen, voor de noob ruikt het waarschijnlijk gewoon lekker naar cake. :grin:

Bovenaan