Op een vrijdagavond ging ik met twee vrienden van me weer eens goed blowen.
We hadden de avond al goed voorbereid, lekkere chips, drinken...
Dus opgebeld met de dealer en eenmaal aangekomen had hij iets speciaals voor ons.
Spacecake!, ik had dit nog nooit eerder gebruikt en dacht dat het t zelfde effect zou geven als wiet roken.
We kregen ieder 3 plakjes, waar we niks voor hoefden te betalen.
Ik vond het er raar uitzien en ruiken, en besloot om te wachten met het opeten ervan.
We gingen naar onze "chillspot" en draaiden daar 3 blowtjes.
We hadden 3 behoorlijke blows gedraaid en waren goed stoned.
Ik besloot om het eerste plakje op te eten, ik nam een hap en het smaakte niet erg lekker.
Na de hele plak op gegeten te hebben en 15 minuten te hebben gewacht merkte ik niks.
Ik werd ongeduldig, en at nog een plak. (Mijn vrienden volgden)
Na die plak draaiden we nog een paar blowtjes, maar nog steeds geen signaal van die spacecake.
Na 2 uur op onze chillspot te hebben gezeten hadden we zin om te lopen.
Ik voelde nog niks van de spacecake, en heb het derde plakje het water ingegooid bij de eendjes(zullen die een topavond gehad hebben)
Tijdens het lopen merkte ik dat ik drukker werd, ik had zin om dingen te doen.
Dit was weg na 10 minuten, we wouden allemaal opeens naar huis.
Ik voelde me "vercrackt", het gevoel alsof ik ieder moment zou instorten.
Zodra ik thuis kwam zei ik mijn moeder dat ik moe was, en naar bed ging.
Toen ik op mijn bed lag en tv ging kijken voelde ik me bang worden, "wat gebeurt er met?"
Ik wou het gevoel van de spacecake niet meer hebben, en dacht : laat ik maar gaan slapen, dan gaat het gevoel wel weg.
Maar ik kon niet slapen, het leek alsof er allerlei gedachten door me hoofd gingen.
Ondertussen ging ik overal tintelen, alsof ik onder stroom stond.
Vanaf me tenen tot me hoofd, alles trilde en tintelde.
Ik werd nu nog banger, ik merkte dat mijn hartslag heel hard ging.
En op dat moment werd ik pas echt bang, allerlei gedachten gingen door me hoofd : "ga ik dood?" "wat zat er in die spacecake" "Krijg ik een hartaanval?" "Moet ik een dokter bellen"
Ik zat steeds te twijfelen om naar beneden te gaan en het aan me moeder vertellen.
Maar ik wou het niet, maar de angst om (het klinkt gek) dood te gaan overwon het.
Ik ging naar beneden en vertelde mijn moeder dat ik mij niet lekker voelde.
Wat heb je dan, vroeg ze.
Ik heb denk ik iets verkeerds gegeten denk ik, ik heb het van een jongen gekregen.
Terwijl ik in me moeder's ogen keek wist ik dat zij wist waar ik het over had.
Ik vertelde me moeder dat me hart heel hard ging, en dat ik naar de dokter wou.
Me moeder belde de nachtdokter op, en we moesten langskomen.
Toen ik in de wachtkamer zat van de nachtkamer voelde ik het bange gevoel weg gaan.
Alsof ik nu "Veilig" was, ik kreeg opeens last van een droge mond.
Toen ik naar binnen mocht bij de nachtdokter kreeg ik allerlei vragen.
Ik voelde me opeens heel lacherig worden, en de dokter vroeg mij : Weet je waar je bent?
Waarop ik antwoorde ; In het bejaardentehuis zeker?
Me hele lichaam sloeg opeens om, alsof ik kei en kei stoned was, het was geweldig.
Toen ik thuis kwam was ik hartstikke moe, ik hoefde de volgende dag niet naar school en had tot 5 uur in de avond geslapen!
We hadden de avond al goed voorbereid, lekkere chips, drinken...
Dus opgebeld met de dealer en eenmaal aangekomen had hij iets speciaals voor ons.
Spacecake!, ik had dit nog nooit eerder gebruikt en dacht dat het t zelfde effect zou geven als wiet roken.
We kregen ieder 3 plakjes, waar we niks voor hoefden te betalen.
Ik vond het er raar uitzien en ruiken, en besloot om te wachten met het opeten ervan.
We gingen naar onze "chillspot" en draaiden daar 3 blowtjes.
We hadden 3 behoorlijke blows gedraaid en waren goed stoned.
Ik besloot om het eerste plakje op te eten, ik nam een hap en het smaakte niet erg lekker.
Na de hele plak op gegeten te hebben en 15 minuten te hebben gewacht merkte ik niks.
Ik werd ongeduldig, en at nog een plak. (Mijn vrienden volgden)
Na die plak draaiden we nog een paar blowtjes, maar nog steeds geen signaal van die spacecake.
Na 2 uur op onze chillspot te hebben gezeten hadden we zin om te lopen.
Ik voelde nog niks van de spacecake, en heb het derde plakje het water ingegooid bij de eendjes(zullen die een topavond gehad hebben)
Tijdens het lopen merkte ik dat ik drukker werd, ik had zin om dingen te doen.
Dit was weg na 10 minuten, we wouden allemaal opeens naar huis.
Ik voelde me "vercrackt", het gevoel alsof ik ieder moment zou instorten.
Zodra ik thuis kwam zei ik mijn moeder dat ik moe was, en naar bed ging.
Toen ik op mijn bed lag en tv ging kijken voelde ik me bang worden, "wat gebeurt er met?"
Ik wou het gevoel van de spacecake niet meer hebben, en dacht : laat ik maar gaan slapen, dan gaat het gevoel wel weg.
Maar ik kon niet slapen, het leek alsof er allerlei gedachten door me hoofd gingen.
Ondertussen ging ik overal tintelen, alsof ik onder stroom stond.
Vanaf me tenen tot me hoofd, alles trilde en tintelde.
Ik werd nu nog banger, ik merkte dat mijn hartslag heel hard ging.
En op dat moment werd ik pas echt bang, allerlei gedachten gingen door me hoofd : "ga ik dood?" "wat zat er in die spacecake" "Krijg ik een hartaanval?" "Moet ik een dokter bellen"
Ik zat steeds te twijfelen om naar beneden te gaan en het aan me moeder vertellen.
Maar ik wou het niet, maar de angst om (het klinkt gek) dood te gaan overwon het.
Ik ging naar beneden en vertelde mijn moeder dat ik mij niet lekker voelde.
Wat heb je dan, vroeg ze.
Ik heb denk ik iets verkeerds gegeten denk ik, ik heb het van een jongen gekregen.
Terwijl ik in me moeder's ogen keek wist ik dat zij wist waar ik het over had.
Ik vertelde me moeder dat me hart heel hard ging, en dat ik naar de dokter wou.
Me moeder belde de nachtdokter op, en we moesten langskomen.
Toen ik in de wachtkamer zat van de nachtkamer voelde ik het bange gevoel weg gaan.
Alsof ik nu "Veilig" was, ik kreeg opeens last van een droge mond.
Toen ik naar binnen mocht bij de nachtdokter kreeg ik allerlei vragen.
Ik voelde me opeens heel lacherig worden, en de dokter vroeg mij : Weet je waar je bent?
Waarop ik antwoorde ; In het bejaardentehuis zeker?
Me hele lichaam sloeg opeens om, alsof ik kei en kei stoned was, het was geweldig.
Toen ik thuis kwam was ik hartstikke moe, ik hoefde de volgende dag niet naar school en had tot 5 uur in de avond geslapen!