• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Spacecake - "badtrip"

Ganjaaa

Newbie
Op een vrijdagavond ging ik met twee vrienden van me weer eens goed blowen.
We hadden de avond al goed voorbereid, lekkere chips, drinken...
Dus opgebeld met de dealer en eenmaal aangekomen had hij iets speciaals voor ons.
Spacecake!, ik had dit nog nooit eerder gebruikt en dacht dat het t zelfde effect zou geven als wiet roken.

We kregen ieder 3 plakjes, waar we niks voor hoefden te betalen.
Ik vond het er raar uitzien en ruiken, en besloot om te wachten met het opeten ervan.

We gingen naar onze "chillspot" en draaiden daar 3 blowtjes.
We hadden 3 behoorlijke blows gedraaid en waren goed stoned.
Ik besloot om het eerste plakje op te eten, ik nam een hap en het smaakte niet erg lekker.
Na de hele plak op gegeten te hebben en 15 minuten te hebben gewacht merkte ik niks.
Ik werd ongeduldig, en at nog een plak. (Mijn vrienden volgden)

Na die plak draaiden we nog een paar blowtjes, maar nog steeds geen signaal van die spacecake.
Na 2 uur op onze chillspot te hebben gezeten hadden we zin om te lopen.
Ik voelde nog niks van de spacecake, en heb het derde plakje het water ingegooid bij de eendjes(zullen die een topavond gehad hebben)

Tijdens het lopen merkte ik dat ik drukker werd, ik had zin om dingen te doen.
Dit was weg na 10 minuten, we wouden allemaal opeens naar huis.
Ik voelde me "vercrackt", het gevoel alsof ik ieder moment zou instorten.

Zodra ik thuis kwam zei ik mijn moeder dat ik moe was, en naar bed ging.
Toen ik op mijn bed lag en tv ging kijken voelde ik me bang worden, "wat gebeurt er met?"
Ik wou het gevoel van de spacecake niet meer hebben, en dacht : laat ik maar gaan slapen, dan gaat het gevoel wel weg.

Maar ik kon niet slapen, het leek alsof er allerlei gedachten door me hoofd gingen.
Ondertussen ging ik overal tintelen, alsof ik onder stroom stond.
Vanaf me tenen tot me hoofd, alles trilde en tintelde.
Ik werd nu nog banger, ik merkte dat mijn hartslag heel hard ging.
En op dat moment werd ik pas echt bang, allerlei gedachten gingen door me hoofd : "ga ik dood?" "wat zat er in die spacecake" "Krijg ik een hartaanval?" "Moet ik een dokter bellen"

Ik zat steeds te twijfelen om naar beneden te gaan en het aan me moeder vertellen.
Maar ik wou het niet, maar de angst om (het klinkt gek) dood te gaan overwon het.

Ik ging naar beneden en vertelde mijn moeder dat ik mij niet lekker voelde.
Wat heb je dan, vroeg ze.
Ik heb denk ik iets verkeerds gegeten denk ik, ik heb het van een jongen gekregen.
Terwijl ik in me moeder's ogen keek wist ik dat zij wist waar ik het over had.
Ik vertelde me moeder dat me hart heel hard ging, en dat ik naar de dokter wou.

Me moeder belde de nachtdokter op, en we moesten langskomen.
Toen ik in de wachtkamer zat van de nachtkamer voelde ik het bange gevoel weg gaan.
Alsof ik nu "Veilig" was, ik kreeg opeens last van een droge mond.
Toen ik naar binnen mocht bij de nachtdokter kreeg ik allerlei vragen.
Ik voelde me opeens heel lacherig worden, en de dokter vroeg mij : Weet je waar je bent?
Waarop ik antwoorde ; In het bejaardentehuis zeker?

Me hele lichaam sloeg opeens om, alsof ik kei en kei stoned was, het was geweldig.
Toen ik thuis kwam was ik hartstikke moe, ik hoefde de volgende dag niet naar school en had tot 5 uur in de avond geslapen!

abby

Belezen gebruiker
Laat je volgende keer is wat beter inlichten voordat je daaraan begint. Je wist niet eens hoeveel gram er in een plakje zat, en dat je langer dan een kwartier voor het effect moest wachten....

Frank123

Wijs gebruiker
Als je inderdaad ook maar een beetje had ingelezen had je gezien dat je het behoorlijk verkeerd aanpakte. Desalniettemin lijkt me dit een best leerzame trip en had het beter kunnen gaan als je het ''bad'' gevoel niet over liet heersen. Je had niet in paniek moeten raken, het kan inderdaad goed eng worden, maar blijf jezelf toespreken dat het goed komt, en probeer het leerzaamste en beste uit die trip te halen.

Van tevoren had je al behoorlijk wat geblowd ( licht er ook maar aan hoeveel per joint) maar hierdoor zou het natuurlijk ook al kunnen dat je jezelf een stuk minder onder controle voor deze trip had.

blu

Bewuste gebruiker
Ganjaaa zei:
Na de hele plak op gegeten te hebben en 15 minuten te hebben gewacht merkte ik niks.
Ik werd ongeduldig, en at nog een plak. (Mijn vrienden volgden)

Niet slim. Ik heb meestal dat ik minstens 1 uur moet wachten op de opkomst van alles wat je oraal inneemt (spacecake, pillen etc.), soms zelfs 1,5 uur.

Volgende keer iets geduldiger zijn hè :wave:

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Lees je voortaan maar in over de stof die je gaat nemen. Dit gaat echt nergens over en is echt het laatste wat je moet doen als je spacecake gaat eten.

Ganjaaa

Newbie
SchilDpadDo zei:
Als je inderdaad ook maar een beetje had ingelezen had je gezien dat je het behoorlijk verkeerd aanpakte. Desalniettemin lijkt me dit een best leerzame trip en had het beter kunnen gaan als je het ''bad'' gevoel niet over liet heersen. Je had niet in paniek moeten raken, het kan inderdaad goed eng worden, maar blijf jezelf toespreken dat het goed komt, en probeer het leerzaamste en beste uit die trip te halen.

Van tevoren had je al behoorlijk wat geblowd ( licht er ook maar aan hoeveel per joint) maar hierdoor zou het natuurlijk ook al kunnen dat je jezelf een stuk minder onder controle voor deze trip had.

Zeer zeker een leerzame trip, heb nooit meer spacecake genomen.

Dit is btw al 3 jaar geleden geloof ik, ik was toen 13.

spacebilly

Belezen gebruiker
hahaha, je spacede ziekelijk! was je niet gewend... en tja, als je rete stoned aan negatieve dingen denkt zoals: mijn hart flipt. Dan is het erg moeilijk om daar geen aandacht aan te geven. Ik zeg altijd tegen mezelf: rustig, dit is het effect van de wiet, als ik niks had genomen had ik me zo niet gevoeld, er kan niks ergs gebeuren, En dat is ook zo! Een vriend van mij had ook een keer een ziekelijke bad trip van de wiet.. slikte medicijnen voor zijn blaasontsteking en had toen met mij geblowd. hij dacht dat hij doodging en dat de wereld verging. Meteen naar het ziekenhuis met zijn ma. Blowen Bleek gewoon te kunnen in combi met die medicijnen. Maarja, als je negatief denkt gaat het als snel verkeerd. Hij had beter eerst kunnen checken of hij wel kon blowen met die medicijnen, had hem een hoop ellende bespaard!

''over and out! gr!''

Devi

Newbie
Ganjaaa zei:
Ik voelde nog niks van de spacecake, en heb het derde plakje het water ingegooid bij de eendjes(zullen die een topavond gehad hebben)

Hoi Ganjaaa,

Dieren en kinderen zijn weerloos. Sex, drugs ed moeten daar verre van blijven.
Ik heb er even een nachtje over geslapen, maar hierbij toch mijn reaktie.

(laat dit dan maar mijn 1e reaktie op dit forum zijn)

Hartelijke groet,
Devi.

Ganjaaa

Newbie
Devi zei:
Ganjaaa zei:

Hoi Ganjaaa,

Dieren en kinderen zijn weerloos. Sex, drugs ed moeten daar verre van blijven.
Ik heb er even een nachtje over geslapen, maar hierbij toch mijn reaktie.

(laat dit dan maar mijn 1e reaktie op dit forum zijn)

Hartelijke groet,
Devi.

Dieren hebben evengoed sex als mensen.
En wat drugs betreft, dieren mogen toch ook wel een keer een leuk avondje hebbe :stoned:

Ik en een vriendin hadden een goeie joint gekocht.
En na schooltijd met nog 1 meisje opgerookt we waren dus met ze 3.
In de pauze hadde we ook allemaal al space cake op.
Toen we die joint ophadden kregen we de grooste en raaarste lachkick van ons leven.
Toen we naar de school wouden lopen vielen we steeds om en we huilde van het lachen.
Emaal op school in de aula werdt ik een beetje draaierig maar ik trok me er niks van aan en ging verder lachen. Me moeder kwam me op halen bij school want me fiets was stuk.
Ik mega stoned in de auto en heel de wereld ging draaien en werd misselijk.
Toen ik thuis was ging ik naar boven ik viel op me bed en ging bijna out.
Me hardslag was mega snel en ik dacht ga ik nou bad of wat? dat had ik van de zomer toch al gehad wat raar. ik was inslaap gevallen en om 8uur sochtends weer wakker geworden.
Toen ik op school aankwam hoorde ik dat 1 van me vriendinnen pas echt bad was gegaan.
Ze viel op de grond moest kosten was helemaal bleek en reageerde nergens meer op.
Dr vader moest dr op komen halen. De volgende dag konden we er wel om lachen.
Maar veel gezeik op school want het is natuurlijk drugs. We blowen elke dag nu moeten we kappe want we verliezen vrienden. Het is wel moeilijk steeds dat éne gevoel die mooie lachkick en daarna lekker space de wereld is mooi alles is goed.
Maar dat is geen manier van leven.

pugehenis

Newbie
Herkenbaar, had een keer hasjbrownies op. zat veel te veel in maar ze waren zo lekker. ik werd helemaal gek, mijn lichaam trilde ook aan alle kanten en mijn hard ging razend te keer. ik was ook niet helder en het leek alsof mijn gedachten elke 10 seconden gereset werden. dit was een jaartje geleden. niet van plan om ooit nog spacecake of brownies te nemen. :kots:

Nina01

Newbie
had woensdag een leuke trip.
hadden wat wiet op, daarna ook nog een flinke joint gerookt rond een uur of 8 uur 's avonds.
rond kwart voor 9 fietste ik richting huis, alleen in een straatje, en ik dacht opeens: wat maakt mijn fiets voor vreemd geluid? het lijkt wel of het een deuntje speelt. en dat deuntje van mijn fiets (wat er natuurlijk helemaal niet was) werd steeds harder, tot ik het niet meer trok en mijn fiets op de grond gooide en me handen voor me oren deed. vanaf dat moment werd alles heel vreemd, ik zag auto's bewegen, zakte door me benen en had een hartslag van, ik gok, rond de 180. ik zag niets meer behalve vegen en strepen en moest kotsen. het voelde alsof mijn lichaam out was, en alleen me hersenen nog werkten. ik ben toen heel rustig tegen een boom gaan zitten met me hoofd tussen me knieen en heb een fles water uit me tas gepakt en die leeggedronken. ik heb daar denk ik 10-15 minuten gezeten, ik kon niets alleen maar ademhalen en een beetje kronkelen. ik toen wilde ik opstaan, maar dat lukte niet en ik viel weer. ik ben toen nog ongeveer 10 minuten gezeten tot ik voorzichtig op kon staan en kon lopen. mijn fiets heb ik laten staan en ben naar huis gelopen.
was niet echt een hele prettige ervaring, maar nu ik eraan terug denk was het misschien toch ook wel een kick, omdat ik nog nooit eerder bad ben gegaan.

Bovenaan