Spacecake & Blijvende vermoeidheid

LaBy

Newbie
Hallo!

Ik heb vorige zondag (5 dagen geleden) m'n eerste spacecake gegeten.

Ik voelde er niet veel van en heb wat door blijven eten. Na 2uur begon de spacecake te werken, ik lachtte werkelijk met alles om me heen, als er toch een good vibe te vinden was. Ik moest me ook wel ffe richten tot goeie dingen, want je kan je meteen laten meeslepen met bad vibes. Ik heb dus over het algemeen wel een goeie trip gehad :).

Maar ik heb nu nog altijd een 'wazig' gevoel en ben ook erg, heel erg vermoeid. Ik kan me ook moeilijk op iets concentreren met het zicht. Voor de rest functioneer ik normaal en kunnen anderen niets aan me zien. Enkel is het geestelijk dat er dingen me problemen opleveren. Kan dit nog een effect zijn van die cake? Ik geloof wel dat ik een 'overdosis' heb gedaan. Ik heb een stuk of 9cakjes, de grootte van je duim, gegeten. Er zat in totaal 5gram in 45koekjes ofzo.

De andere van m'n groep die er gegeten hebben zijn al allemaal 'genezen', zelfs ene die begon te badtrippen.

Hoelang zal ik dit gevoel nog blijven hebben? Ik probeer zoveel mogelijk te rusten en drink en eet normaal. Ik begin dit gevoel beu te worden. :cry:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Dat wazige gevoel heb ik ook weleens ja.. Vooral als ik regelmatig blow, maar niet veel sport. Ik raad je aan om eens lekker te gaan sporten, ondertussen veel water te drinken en eens lekker uit te slapen. De volgende dag ben je weer helemaal de oude :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Doordat je het gegeten hebt zou het inderdaad kunnen dat deze effecten nog van de cake zijn.
Mijn eerste keer ben ik de dag erna nog echt super stoned geweest en stapte ik zelfs de dag daaarna licht stoned nog uit bed en hebben precies de effecten die jij noemt me een weekje bezig gehouden. Niet teveel aan denken en even het weekend afwachten en rustig aan doen, aangezien het je eerste keer was zou ik je lichaam & geest even wat rust geven en bijv. niet gaan stappen oid.

Na het weekend nog last? Zou ik voor de zekerheid even langs je huisarts gaan. Maar ben er vrij zeker van dat het dan over is, misschien nog een 'vaag, leeg en zwaar gevoel' in je hoofd, dit verdwijnt ook gewoon weer.

Bovenaan